Vad vet folk om er då?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Vad vet folk om er då?

    Mandelblomma frågar om saker vi tror att folk inte vet om oss. Jag vänder på frågan och undrar vad ni tror att folk vet om er. Sånt som stämmer alltså. T.ex om folk här på aff vet vad ni jobbar med, hur många barn ni har, var ni bor mm mm.

    Jag tror t.ex att de flesta som inte är nya på aff vet vad jag jobbar med, vilken stad jag bor i (eller ja utanför då eftersom jag bor i skogen), hur många barn jag har, att jag är överviktig, att jag har hund och,,,,,,ja säkert många fler saker som jag inte kommer på just nu
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Vad vet folk om er då? Mandelblomma frågar om saker vi tror att folk inte vet om oss. Jag vänder på frågan och undrar vad ni tror att folk vet om er. Sånt som stämmer alltså. T.ex om folk här på aff vet vad ni jobbar med, hur många barn ni har, var ni bor mm mm.

    Jag tror t.ex att de flesta som inte är nya på aff vet vad jag jobbar med, vilken stad jag bor i (eller ja utanför då eftersom jag bor i skogen), hur många barn jag har, att jag är överviktig, att jag har hund och,,,,,,ja säkert många fler saker som jag inte kommer på just nu
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jag tror att många, kanske alla, "veteraner" här och många av de övriga t ex vet att jag "bara" har ett barn och att han är adopterad, att jag inte äter kött, att jag är emot abort, att jag arbetar med barn, att jag gillar rock, att jag är gift och att jag bowlar. Bland annat.
  4. 2
    Jag tror att många, kanske alla, "veteraner" här och många av de övriga t ex vet att jag "bara" har ett barn och att han är adopterad, att jag inte äter kött, att jag är emot abort, att jag arbetar med barn, att jag gillar rock, att jag är gift och att jag bowlar. Bland annat.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Att jag gör egen glögg och hatar att baka också
  6. 3
    Att jag gör egen glögg och hatar att baka också
  7. Pyssling
    #4
    Jag tror många vet att jag är gift, har barn och barnbarn och vad jag jobbar med. Kanske också att jag är intresserad av matlagning och att jag tränar en del.
  8. 4
    Jag tror många vet att jag är gift, har barn och barnbarn och vad jag jobbar med. Kanske också att jag är intresserad av matlagning och att jag tränar en del.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Som bara läser på aff?

    Att jag är finne och ev att jag bor inte så långt från dig.
    Ev vad jag jobbar med (fast inte, de tror nog att jag jobbar i psykiatrin kanske).

    Jag tror inte folk lagt märke till särskilt mycket om mig.
    Jag svarar ju mest.
  10. 5
    Som bara läser på aff?

    Att jag är finne och ev att jag bor inte så långt från dig.
    Ev vad jag jobbar med (fast inte, de tror nog att jag jobbar i psykiatrin kanske).

    Jag tror inte folk lagt märke till särskilt mycket om mig.
    Jag svarar ju mest.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag kan inte nu säga vad du jobbar med. Men så funkar i o f s inte skallen riktigt just nu
  12. 6
    Jag kan inte nu säga vad du jobbar med. Men så funkar i o f s inte skallen riktigt just nu
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Det beror nog på vem du frågar. Men lite allmänt är nog att jag är intresserad av matlagning, att jag läser mycket och gillar att resa. Någon vet vad jag jobbar med, medans andra nog tror eller kanske vet inom vilken sektor.
    Att jag är för rut o rot och att jag är för kvoteras fp.
  14. 7
    Det beror nog på vem du frågar. Men lite allmänt är nog att jag är intresserad av matlagning, att jag läser mycket och gillar att resa. Någon vet vad jag jobbar med, medans andra nog tror eller kanske vet inom vilken sektor.
    Att jag är för rut o rot och att jag är för kvoteras fp.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Att du hatar att baka hade jag nog missat
  16. 8
    Att du hatar att baka hade jag nog missat
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Jag har nog sämre koll på dig än det där måste jag erkänna
  18. 9
    Jag har nog sämre koll på dig än det där måste jag erkänna
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Jo jag tänker vad man vet om man bara känner varandra via aff

    Men det är kanske inte så många som vet att du faktiskt varit ända inne i min by, typ bara 200 meter från mitt hus
  20. 10
    Jo jag tänker vad man vet om man bara känner varandra via aff

    Men det är kanske inte så många som vet att du faktiskt varit ända inne i min by, typ bara 200 meter från mitt hus
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Imponerande
  22. 11
    Imponerande
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    Det hade jag koll på. Jag skanderade Du kan baka, du är inte rädd
  24. 12
    Det hade jag koll på. Jag skanderade Du kan baka, du är inte rädd
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Jo de där sakerna hade jag nog koll på ang dig
  26. 13
    Jo de där sakerna hade jag nog koll på ang dig
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Oooooh......Blev du inte skitskraj???
  28. 14
    Oooooh......Blev du inte skitskraj???
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
  30. 15
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    Haha, det är ju inte så konstigt. Det visste jag inte själv förrän du sa att jag hämtade katten nästan där din brevlåda bor
  32. 16
    Haha, det är ju inte så konstigt. Det visste jag inte själv förrän du sa att jag hämtade katten nästan där din brevlåda bor
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17
    Att jag är apotekare, bor i Stockholm och att jag har tre barn, alla pojkar, är sådant som jag varit helt öppen med.
  34. 17
    Att jag är apotekare, bor i Stockholm och att jag har tre barn, alla pojkar, är sådant som jag varit helt öppen med.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Jo jag trodde hon stalkade mig och bara skyllde på att hon hade varit där och köpt en kattunge
  36. 18
    Jo jag trodde hon stalkade mig och bara skyllde på att hon hade varit där och köpt en kattunge
  37. Medlem sedan
    Jan 2004
    #19
    Nej precis
  38. 19
    Nej precis
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Stockholm och antalet barn var jag nog inte helt säker på. Däremot apoteksfrågan för den vi ju diskuterat några gånger
  40. 20
    Stockholm och antalet barn var jag nog inte helt säker på. Däremot apoteksfrågan för den vi ju diskuterat några gånger
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar