Jag har en nära släkting
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Jag har en nära släkting

    Som idag visade alla tecken på galenskap. I mitt flöde på facebook la hon upp en bild där hon badade IDAG. Vet inte hur jag ska hantera detta, tvångströja i julklapp, söka akut hjälp för henne, hjälp mig

  2. 1
    Jag har en nära släkting Som idag visade alla tecken på galenskap. I mitt flöde på facebook la hon upp en bild där hon badade IDAG. Vet inte hur jag ska hantera detta, tvångströja i julklapp, söka akut hjälp för henne, hjälp mig

  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Jag hade en (ingift på min fd sida ska man väl säga till sin egen släkts försvar haha) som trodde att en satirsida om svenskar som invaderar Spanien var på riktigt. Nämen puppe. Kommer du på någon bra akuthjälp kan jag vb
  4. 2
    Jag hade en (ingift på min fd sida ska man väl säga till sin egen släkts försvar haha) som trodde att en satirsida om svenskar som invaderar Spanien var på riktigt. Nämen puppe. Kommer du på någon bra akuthjälp kan jag vb
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    En rejäl dos Risperdal Forte Depå...
  6. 3
    En rejäl dos Risperdal Forte Depå...
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Tja, inget konstigt

    Ja inte så länge det antingen var på badhuset eller så eller om hon har rest till Thailand.
    Om hon däremot har huggit ut en ränna i isen utanför Piteå så kan man ju undra vad som konsumerades i den bastusittningen...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Tja, inget konstigt Ja inte så länge det antingen var på badhuset eller så eller om hon har rest till Thailand.
    Om hon däremot har huggit ut en ränna i isen utanför Piteå så kan man ju undra vad som konsumerades i den bastusittningen...
  9. Medlem sedan
    Nov 1998
    #5
    Brukar hon vinterbada vid den här tiden?
  10. 5
    Brukar hon vinterbada vid den här tiden?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Antar att du då menar utomhus och det låter ju ruggigt kallt
  12. 6
    Antar att du då menar utomhus och det låter ju ruggigt kallt
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Jag har en kompis som börjat vinterbada. Förra året så slutade hon aldrig vada på hösten, och fortsatte med det hela vintern, även i upphuggen vak. Visst gör ajg tummen upp på FB inläggen, men jag fryser bara jag ser bilderna.
  14. 7
    Jag har en kompis som börjat vinterbada. Förra året så slutade hon aldrig vada på hösten, och fortsatte med det hela vintern, även i upphuggen vak. Visst gör ajg tummen upp på FB inläggen, men jag fryser bara jag ser bilderna.
  15. Medlem sedan
    Oct 2014
    #8

    Jag vinterbadar mer och mer. Det började som en grej på skoj och typ vadslagning, nu gillar jag det!
  16. 8

    Jag vinterbadar mer och mer. Det började som en grej på skoj och typ vadslagning, nu gillar jag det!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar