Varför ger sig polacker på asylboenden?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Varför ger sig polacker på asylboenden?

    Jag vet inte ens om jag vågar visa hur okunnig jag är nu. Men hoppas ni inte sågar mig vid fotknölarna.

    Varför planerar polska medborgare i Nynäshamn att ge sig på ett asylboende i staden? Vari ligger deras motiv?
  2. 1
    Varför ger sig polacker på asylboenden? Jag vet inte ens om jag vågar visa hur okunnig jag är nu. Men hoppas ni inte sågar mig vid fotknölarna.

    Varför planerar polska medborgare i Nynäshamn att ge sig på ett asylboende i staden? Vari ligger deras motiv?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jadu den som kunde...

    begripa det, jag begriper mig inte på dom där idiotjävlarna som slår sönder polisbilar och ambulanser heller. Varför vill man jävlas så, skulle vara mycket intressant att få en förklaring.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Jadu den som kunde... begripa det, jag begriper mig inte på dom där idiotjävlarna som slår sönder polisbilar och ambulanser heller. Varför vill man jävlas så, skulle vara mycket intressant att få en förklaring.
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Måste ju finnas en förklaring till det våldet också? Väl?
  6. 3
    Måste ju finnas en förklaring till det våldet också? Väl?
  7. Medlem sedan
    Nov 2015
    #4
    De tillhör en högerextrem grupp. dessutom låter byskvallret höra att det fanns något groll mellan några av polackerna och några av de boende. Om det finns fog för skvallret vet jag inte.
  8. 4
    De tillhör en högerextrem grupp. dessutom låter byskvallret höra att det fanns något groll mellan några av polackerna och några av de boende. Om det finns fog för skvallret vet jag inte.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Jadu jag vet inte om det...

    går att förklara. Uppenbarligen finns det krafter som inte vill ha detta med polis, brandkår, ambulans osv...frågan är vad de vill ha och hur de vill att det ska se ut??
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Jadu jag vet inte om det... går att förklara. Uppenbarligen finns det krafter som inte vill ha detta med polis, brandkår, ambulans osv...frågan är vad de vill ha och hur de vill att det ska se ut??
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Så det är alltså polacker som ville spöa asylsökanden som orsakade detta pådrag.

    I det läget kan jag verkligen inte känna att det är positivt med vårt mångkulturella samhälle.

    Men, inser jag är ute på dåligt vatten. Så, nej det sa jag inte högt.
  12. 6
    Så det är alltså polacker som ville spöa asylsökanden som orsakade detta pådrag.

    I det läget kan jag verkligen inte känna att det är positivt med vårt mångkulturella samhälle.

    Men, inser jag är ute på dåligt vatten. Så, nej det sa jag inte högt.
  13. Medlem sedan
    Nov 2015
    #7
    Ja det är obegripligt. Oftast bor de ju själva i området. Hur vill de ha det när de själva behöver ambulans?
  14. 7
    Ja det är obegripligt. Oftast bor de ju själva i området. Hur vill de ha det när de själva behöver ambulans?
  15. Medlem sedan
    Oct 2015
    #8
    Eller när de behöver polis eller brandkår....
  16. 8
    Eller när de behöver polis eller brandkår....
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Vet inte om nazism bör räknas in i "mångkultur".
  18. 9
    Vet inte om nazism bör räknas in i "mångkultur".
  19. Medlem sedan
    Oct 2015
    #10
    Jag vet då rakt inte det.

    Men om polska medborgare ger sig på utländska medborgare på asylboenden.

    Då känner jag vi tappat all kontroll. ALL!

    Hur gör vi då?

    Att fortsätta diskutera känns ju helt värdelöst.
  20. 10
    Jag vet då rakt inte det.

    Men om polska medborgare ger sig på utländska medborgare på asylboenden.

    Då känner jag vi tappat all kontroll. ALL!

    Hur gör vi då?

    Att fortsätta diskutera känns ju helt värdelöst.
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Ja jag vet inte...

    vad man ska säga om det. Är det nåt allmänt hat bara mot hela världen eller är det bara gäng som tror att ambulanspersonalen är där för att rädda livet på någon motståndare månne.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Ja jag vet inte... vad man ska säga om det. Är det nåt allmänt hat bara mot hela världen eller är det bara gäng som tror att ambulanspersonalen är där för att rädda livet på någon motståndare månne.
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Det var, som sagt, inte vilka polacker som helst, utan hitresta, polska högerextremister.
  24. 12
    Det var, som sagt, inte vilka polacker som helst, utan hitresta, polska högerextremister.
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Vet ej men må de brinna i helvetet rasistjävlarna. Hatbrott är de värsta brotten som finns.
  26. 13
    Vet ej men må de brinna i helvetet rasistjävlarna. Hatbrott är de värsta brotten som finns.
  27. Medlem sedan
    Apr 2001
    #14
    Mäh, det handlar ju inte om polacker som grupp utan stollar som råkar ha polskt ursprung. Annars kunde man ju lika gärna säga "varför ger sig svenskar på blabla" när det handlar om just en grupp knäppgökar som bestämmer sig för att vara vettlösa tillsammans.
  28. 14
    Mäh, det handlar ju inte om polacker som grupp utan stollar som råkar ha polskt ursprung. Annars kunde man ju lika gärna säga "varför ger sig svenskar på blabla" när det handlar om just en grupp knäppgökar som bestämmer sig för att vara vettlösa tillsammans.
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Nä det kan man inte lika gärna säga för det passar ju inte in i ens agenda.
  30. 15
    Nä det kan man inte lika gärna säga för det passar ju inte in i ens agenda.
  31. Medlem sedan
    Apr 2001
    #16
    Så kan det nog vara.
  32. 16
    Så kan det nog vara.
  33. Medlem sedan
    Nov 2015
    #17
    Precis så!
  34. 17
    Precis så!
  35. Medlem sedan
    Nov 2015
    #18
    Nej det har ju inget att göra med kultur alls. Mer idioti.
  36. 18
    Nej det har ju inget att göra med kultur alls. Mer idioti.
  37. Medlem sedan
    Oct 2015
    #19
    Så de högerextremisterna kom hit för att djävlas bara?

    Eller varför befann de sig i Nynäshamn och planerade detta?
  38. 19
    Så de högerextremisterna kom hit för att djävlas bara?

    Eller varför befann de sig i Nynäshamn och planerade detta?
  39. Medlem sedan
    Oct 2015
    #20
    Hat leder sällan till något bra. Fast att önska att någon ska brinna i helvetet känns också ganska hatiskt......
  40. 20
    Hat leder sällan till något bra. Fast att önska att någon ska brinna i helvetet känns också ganska hatiskt......
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar