Tacksam för idag?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Tacksam för idag?

    Ibland kör vi såna enkäter. Är ni med idag?

    Vad känner ni tacksamhet för idag?

    Jag är så tacksam för att båda mina söner väljer bort supandet på Valborg.

    De planerar båda att vara hemma. Artonåringen har kompisar på besök enligt plan. Femtonåringen ska bara vara hemma och internetta med vänner som vanligt.
  2. 1
    Tacksam för idag? Ibland kör vi såna enkäter. Är ni med idag?

    Vad känner ni tacksamhet för idag?

    Jag är så tacksam för att båda mina söner väljer bort supandet på Valborg.

    De planerar båda att vara hemma. Artonåringen har kompisar på besök enligt plan. Femtonåringen ska bara vara hemma och internetta med vänner som vanligt.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag är tacksam för att det är helg
    Jag var och handlade lite igår och var och storhandlade idag. Jag är tacksam för att det var igår det var massor av folk i affären eftersom jag då bara skulle handla litegrann
  4. 2
    Jag är tacksam för att det är helg
    Jag var och handlade lite igår och var och storhandlade idag. Jag är tacksam för att det var igår det var massor av folk i affären eftersom jag då bara skulle handla litegrann
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Men så skönt! Att slippa storhandla med alla!
  6. 3
    Men så skönt! Att slippa storhandla med alla!
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Förutom att vi är friska och jag har underbara ungar o familj.
    Så. ..att den här tiden bakom oss är just bakom oss.
    Att vi är på banab igen på flera plan.
    Att det snart är sommalov för hur kul jobb jag än har ska 7 veckors ledigt bli gott ! Och innan ledigheten har jag / vi en hel del roligheter framför oss.
  8. 4
    Förutom att vi är friska och jag har underbara ungar o familj.
    Så. ..att den här tiden bakom oss är just bakom oss.
    Att vi är på banab igen på flera plan.
    Att det snart är sommalov för hur kul jobb jag än har ska 7 veckors ledigt bli gott ! Och innan ledigheten har jag / vi en hel del roligheter framför oss.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Ja det är Ica Maxi i stan som fyller år och igår bjöd de på tårta och massa provsmakningar inne i butiken. Det var lite sånt idag också men inte lika mycket.
    Och jag tänkte när jag var på väg hem från jobbet att jag skulle bli tokig om det var lika mycket folk som igår. Men tack och lov så var det betydligt lugnare i dag
  10. 5
    Ja det är Ica Maxi i stan som fyller år och igår bjöd de på tårta och massa provsmakningar inne i butiken. Det var lite sånt idag också men inte lika mycket.
    Och jag tänkte när jag var på väg hem från jobbet att jag skulle bli tokig om det var lika mycket folk som igår. Men tack och lov så var det betydligt lugnare i dag
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Vad roligt!

    Mysigheter och roligheter som är planerade och kan bli av.
  12. 6
    Vad roligt!

    Mysigheter och roligheter som är planerade och kan bli av.
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7
    Jag är tacksam för att jag äntligen ska få vara ledig en hel vecka. Så längesen jag hade någon vettig ledighet sist, har jobbat väldigt mycket de senaste två månaderna.
    Dessutom är jag tacksam för att jag ska på valborgsfest i morgon, tillsammans med ett 40-tal andra goa människor jag lärt känna via FB.
  14. 7
    Jag är tacksam för att jag äntligen ska få vara ledig en hel vecka. Så längesen jag hade någon vettig ledighet sist, har jobbat väldigt mycket de senaste två månaderna.
    Dessutom är jag tacksam för att jag ska på valborgsfest i morgon, tillsammans med ett 40-tal andra goa människor jag lärt känna via FB.
  15. Medlem sedan
    Oct 2015
    #8
    Låter som fullpott!

    Sammanhållen ledighet med folk du klickat med!
  16. 8
    Låter som fullpott!

    Sammanhållen ledighet med folk du klickat med!
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Jag är tacksam för att det fortfarande finns människor som gör motstånd mot msrknadsliberalismens hegemoni.
  18. 9
    Jag är tacksam för att det fortfarande finns människor som gör motstånd mot msrknadsliberalismens hegemoni.
  19. Medlem sedan
    Oct 2015
    #10
    Just det funderar inte jag på. Tyvärr kanske?
  20. 10
    Just det funderar inte jag på. Tyvärr kanske?
  21. Medlem sedan
    Aug 2013
    #11
    Alla borde göra det mycket mer.
  22. 11
    Alla borde göra det mycket mer.
  23. Medlem sedan
    Oct 2015
    #12
    :P
  24. 12
    :P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar