sitter på en nätauktion och budar lite
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    sitter på en nätauktion och budar lite

    har en riktig slappdag( fast jag har jobbat lite i morse) och sitter nu och inväntar middagen i ugnen. Mina objekt jag budat på är det typ 100 nummer kvar till så jag är nog fast ett tag.
    Min trattgrammofon jag drömt om gick på nästan 4000 kr och en tavla jag suktar efter missade jag med 100 kr för att jag missade starttiden så nu tänker jag sitta här o ropa in min golvlampa minsann!!

    Så vad gör ni då?
  2. 1
    sitter på en nätauktion och budar lite har en riktig slappdag( fast jag har jobbat lite i morse) och sitter nu och inväntar middagen i ugnen. Mina objekt jag budat på är det typ 100 nummer kvar till så jag är nog fast ett tag.
    Min trattgrammofon jag drömt om gick på nästan 4000 kr och en tavla jag suktar efter missade jag med 100 kr för att jag missade starttiden så nu tänker jag sitta här o ropa in min golvlampa minsann!!

    Så vad gör ni då?
  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Hur gick det? Gör inget särskilt. Snorar och snörvlar och funderar på om jag ska ladda ner en ny bok på plattan.
  4. 2
    Hur gick det? Gör inget särskilt. Snorar och snörvlar och funderar på om jag ska ladda ner en ny bok på plattan.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Bra! Fyndat två gamla golvlampor till ett mycket bra pris samt en vägg klocka i sån där fuskguld du vet.
    Nu har jag två tavlor kvar som jag får se om jag får.
    Krya på dig!
  6. 3
    Bra! Fyndat två gamla golvlampor till ett mycket bra pris samt en vägg klocka i sån där fuskguld du vet.
    Nu har jag två tavlor kvar som jag får se om jag får.
    Krya på dig!
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    och jag fick två av dem
    I dag har jag verkligen fyndat kan jag säga. Tv¨små söta oljetavlor med blommor och guldramar till min toalett .
  8. 4
    och jag fick två av dem
    I dag har jag verkligen fyndat kan jag säga. Tv¨små söta oljetavlor med blommor och guldramar till min toalett .
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Njaeee gör egentligen...

    inget, porrsurfar och hänger på allehanda forum/sajter. Variationen är inte så stor precis men jag har ju svårt att ta mig för nåt så det blir som det blir.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Njaeee gör egentligen... inget, porrsurfar och hänger på allehanda forum/sajter. Variationen är inte så stor precis men jag har ju svårt att ta mig för nåt så det blir som det blir.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Jag har aldrig budat på en nätauktion faktiskt Vet inte varför, har nog inte riktigt orkat sätta mig in i det Vanliga auktioner har jag dock hängt en del på! Ikväll har jag varit med dottern på träning, sedan har vi mest bara hängt runt här hemma. Tidigare idag var det veckohandling och styrketräning som gällde
  12. 6
    Jag har aldrig budat på en nätauktion faktiskt Vet inte varför, har nog inte riktigt orkat sätta mig in i det Vanliga auktioner har jag dock hängt en del på! Ikväll har jag varit med dottern på träning, sedan har vi mest bara hängt runt här hemma. Tidigare idag var det veckohandling och styrketräning som gällde
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    För att distrahera tanten från sitt puppande och flåsiga andning pruttade vi iväg till Byggmax och köpte femtio kilo finbetong. Moderaten blandade och jag klafsade i sörjan i gamla godisburkar (snygga plattor till gemensamma uteplatsen) och mjölkförpackningar (kuber som bildar kantstenar i rabatterna). Jag är oerhört nöjd med att det gick så bra och flåset var detsamma.

    Däremot är fåglarna utanför inte lika nöjda med vår närvaro. Det har blivit ungar i ena holken och emellanåt var det ett himla tjatter i trädet. Då fick vi gå in, glo genom fönstret och se fåglarna flyga in och ut ur holken. Vad gör man inte.

    Jag borde skriva klar min ansökan om nya medel från kommunen men är verkligen inte på humör och är jag inte det blir den inte bra.
  14. 7
    För att distrahera tanten från sitt puppande och flåsiga andning pruttade vi iväg till Byggmax och köpte femtio kilo finbetong. Moderaten blandade och jag klafsade i sörjan i gamla godisburkar (snygga plattor till gemensamma uteplatsen) och mjölkförpackningar (kuber som bildar kantstenar i rabatterna). Jag är oerhört nöjd med att det gick så bra och flåset var detsamma.

    Däremot är fåglarna utanför inte lika nöjda med vår närvaro. Det har blivit ungar i ena holken och emellanåt var det ett himla tjatter i trädet. Då fick vi gå in, glo genom fönstret och se fåglarna flyga in och ut ur holken. Vad gör man inte.

    Jag borde skriva klar min ansökan om nya medel från kommunen men är verkligen inte på humör och är jag inte det blir den inte bra.
  15. Medlem sedan
    Nov 2000
    #8
    Jag jobbade extra natten till idag, så det blev några timmars sömn på förmiddagen. Sen åt vi lunch, och efter det blev det en hel eftermiddag och halv kväll i hamnen för att försöka få igång båtmotorn. Förra sommaren åkte vi ingen båt alls, pga motorn. Sen har vi krånglat och fixat hela hösten och hela våren för att försöka få det att fungera. Men nu äntligen!! Men rätt grejer och rätt hjälp så går motorn (nästan) som en klocka. Så det blev en liten premiärtur, och sen firade vi med middag på en restaurang på piren här i stan.
    Väl hemma så har jag bäddat rent sängen och Hibiscrub-duschat inför morgondagens operation. Ska förminska det bröst jag har kvar för att minska snedbelastningen på kroppen, det börjar kännas i axlar och rygg efter dessa år som enbröstad.
  16. 8
    Jag jobbade extra natten till idag, så det blev några timmars sömn på förmiddagen. Sen åt vi lunch, och efter det blev det en hel eftermiddag och halv kväll i hamnen för att försöka få igång båtmotorn. Förra sommaren åkte vi ingen båt alls, pga motorn. Sen har vi krånglat och fixat hela hösten och hela våren för att försöka få det att fungera. Men nu äntligen!! Men rätt grejer och rätt hjälp så går motorn (nästan) som en klocka. Så det blev en liten premiärtur, och sen firade vi med middag på en restaurang på piren här i stan.
    Väl hemma så har jag bäddat rent sängen och Hibiscrub-duschat inför morgondagens operation. Ska förminska det bröst jag har kvar för att minska snedbelastningen på kroppen, det börjar kännas i axlar och rygg efter dessa år som enbröstad.
  17. Medlem sedan
    Oct 2014
    #9
    Åh lycka till i morgon !
  18. 9
    Åh lycka till i morgon !
  19. Medlem sedan
    Oct 2014
    #10
    Woow imponerande att göra. Låter fint !
  20. 10
    Woow imponerande att göra. Låter fint !
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Jag ägnade dagen åt följande:

    Sladdade in på lager 157 med barnen och handlade lite sommarplagg till barnen. Åkte vidare till sibylla och åt lunch. Lämnade av barnen hos deras farfar och farmor och åkte förbi köpcentret på vägen hem och köpte krukor.
    Svidade om till löparkläder och åkte till skogen och drog en nätt repa på 12,7 km skogslöpning. De sista fem km efter min bananpaus var skitjobbiga. Sen hämtade jag barnen, åkte hem och tvagade mig och åt middag samtidigt som jag la barnen. Är själv med barnen några dagar och jag börjar märka att vårt familjeschema bygger på att vi är två vuxna. Imorgon krockar min korpmatch med dotterns träning så vi måste trixa lite med grannarna.

    Hoppas du blir nöjd med dina inköp
  22. 11
    Jag ägnade dagen åt följande:

    Sladdade in på lager 157 med barnen och handlade lite sommarplagg till barnen. Åkte vidare till sibylla och åt lunch. Lämnade av barnen hos deras farfar och farmor och åkte förbi köpcentret på vägen hem och köpte krukor.
    Svidade om till löparkläder och åkte till skogen och drog en nätt repa på 12,7 km skogslöpning. De sista fem km efter min bananpaus var skitjobbiga. Sen hämtade jag barnen, åkte hem och tvagade mig och åt middag samtidigt som jag la barnen. Är själv med barnen några dagar och jag börjar märka att vårt familjeschema bygger på att vi är två vuxna. Imorgon krockar min korpmatch med dotterns träning så vi måste trixa lite med grannarna.

    Hoppas du blir nöjd med dina inköp
  23. Medlem sedan
    Oct 2014
    #12

    Här var det en vanlig

    Auktion dom de nu gjort om till nätvariant. Man kan dock åka dit på visning innan under några dagar o titta.
  24. 12
    Här var det en vanlig Auktion dom de nu gjort om till nätvariant. Man kan dock åka dit på visning innan under några dagar o titta.
  25. Medlem sedan
    Oct 2014
    #13
    O det är som det är ☺
  26. 13
    O det är som det är ☺
  27. Medlem sedan
    Oct 2014
    #14
    Jisses nu kände jag mig genast lat ! Hoppas maken är hemma snart☺
  28. 14
    Jisses nu kände jag mig genast lat ! Hoppas maken är hemma snart☺
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15
    Han kommer på onsdag, en hel del logistik att lösa fram tills dess. Och ja, jag ser fram emot semestern
  30. 15
    Han kommer på onsdag, en hel del logistik att lösa fram tills dess. Och ja, jag ser fram emot semestern
  31. Medlem sedan
    Feb 2016
    #16
    Lägger lite schema och letar efter eventuellt nytt boende på nätet.
  32. 16
    Lägger lite schema och letar efter eventuellt nytt boende på nätet.
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17
    I em/kväll har vi haft 16 års kalas, egentligen fyller hon inte för än 31:a men det blir då två kalas samma vecka då äldsta tar studenten den veckan och helgen innan kommer kompisar för att sova över. Så nu har vi landat i soffan efter kalaset dock har vi redan tagit hand om disken, dammsugit av alla smulor och packat de lilla maten som blev kvar.
    Nu är det dags för sängen då jag ska jobba min första arbetsdag imorgon, äntligen!!!
  34. 17
    I em/kväll har vi haft 16 års kalas, egentligen fyller hon inte för än 31:a men det blir då två kalas samma vecka då äldsta tar studenten den veckan och helgen innan kommer kompisar för att sova över. Så nu har vi landat i soffan efter kalaset dock har vi redan tagit hand om disken, dammsugit av alla smulor och packat de lilla maten som blev kvar.
    Nu är det dags för sängen då jag ska jobba min första arbetsdag imorgon, äntligen!!!
  35. Medlem sedan
    Nov 2000
    #18
    Tack så mycket!
  36. 18
    Tack så mycket!
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Funderar aldeles för mycket...
  38. 19
    Funderar aldeles för mycket...
  39. Medlem sedan
    May 2004
    #20

    Jo jag ber...

    om ursäkt för den dåliga fantasin och intresset, det stämmer det du skrev.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  40. 20
    Jo jag ber... om ursäkt för den dåliga fantasin och intresset, det stämmer det du skrev.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar