Åh, en helt vanlig helg bara...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Åh, en helt vanlig helg bara...

    http://www.svd.se/min-helg-nar-barne...en/om/min-helg

    Jag kan inte hjälpa det, jag blir lite full i skratt när jag läser . Men härligt att hon verkar trivas!

    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Åh, en helt vanlig helg bara... http://www.svd.se/min-helg-nar-barne...en/om/min-helg

    Jag kan inte hjälpa det, jag blir lite full i skratt när jag läser . Men härligt att hon verkar trivas!

  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Här är en annan variant på helg

    http://nyheter24.se/nyheter/kronikor...anders-lindahl
  4. 2
    Här är en annan variant på helg

    http://nyheter24.se/nyheter/kronikor...anders-lindahl
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3

    Åh, en helt vanlig helg bara...

    Haha jag blir alldeles matt av båda de här helgvarianterna
    The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.
    Nelson Mandela
  6. 3
    Åh, en helt vanlig helg bara... Haha jag blir alldeles matt av båda de här helgvarianterna
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Det känns som den ena har betalt för att nämna en massa exklusiva krogar/företag (bauhaus undantaget) och den andra gör en liiiiten parodi på den första .
  8. 4
    Det känns som den ena har betalt för att nämna en massa exklusiva krogar/företag (bauhaus undantaget) och den andra gör en liiiiten parodi på den första .
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Haha fantastiskt. Jag blir alltid osäker på om det är ironi eller inte men väljer att tro att det är det.. Egentligen delade de på en box billigt rödvin hasade runt i pyjamas och letade efter strumpor att para ihop.
  10. 5
    Haha fantastiskt. Jag blir alltid osäker på om det är ironi eller inte men väljer att tro att det är det.. Egentligen delade de på en box billigt rödvin hasade runt i pyjamas och letade efter strumpor att para ihop.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja, matt på två olika sätt
  12. 6
    Ja, matt på två olika sätt
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Fast jag tror att den andra är publicerad tidigare än den första!
    Men den andra är nog en parodi på många andra livsstilsreportage/-krönikor som publicerats genom åren .
  14. 7
    Fast jag tror att den andra är publicerad tidigare än den första!
    Men den andra är nog en parodi på många andra livsstilsreportage/-krönikor som publicerats genom åren .
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Förmodligen

    Eller så skrev hon om sin ultimata drömhelg? (Ja, drömmar kan ju vara väldigt olika...)
  16. 8
    Förmodligen

    Eller så skrev hon om sin ultimata drömhelg? (Ja, drömmar kan ju vara väldigt olika...)
  17. Medlem sedan
    Nov 2015
    #9
    Jag hoppas att hon förstår hur skrattretande fånigt det blir men jag tror inte det.
  18. 9
    Jag hoppas att hon förstår hur skrattretande fånigt det blir men jag tror inte det.
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Vet inte vem Linda Sätterström är eller om hon finns på riktigt, men visst är det skrivet som en parodi...? Blev osäker nu, men så måste det ju bara vara. Väl?
  20. 10
    Vet inte vem Linda Sätterström är eller om hon finns på riktigt, men visst är det skrivet som en parodi...? Blev osäker nu, men så måste det ju bara vara. Väl?
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    😊
  22. 11
    😊
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Jag hoppas på det, men tror faktiskt inte det. Sorry!
  24. 12
    Jag hoppas på det, men tror faktiskt inte det. Sorry!
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13
    Alltså jag dör Var gjorde de av ungarna när de gick på krogrunda och hade sovmorgon undrar jag
  26. 13
    Alltså jag dör Var gjorde de av ungarna när de gick på krogrunda och hade sovmorgon undrar jag
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    I drömmarnas land är allt möjligt
  28. 14
    I drömmarnas land är allt möjligt
  29. Medlem sedan
    Nov 2008
    #15
    Men är det inte en parodi-artikel skriven i hennes namn då, det kan ju bara inte varit hon som
    skrivit det på riktigt..?! Går hon på droger eller nåt isåfall..? Är det på riktigt är det ju helt briljant!�� Då är det ju roligt på riktigt menar jag. Herregud.
  30. 15
    Men är det inte en parodi-artikel skriven i hennes namn då, det kan ju bara inte varit hon som
    skrivit det på riktigt..?! Går hon på droger eller nåt isåfall..? Är det på riktigt är det ju helt briljant!�� Då är det ju roligt på riktigt menar jag. Herregud.
  31. Medlem sedan
    Nov 2008
    #16
    Nej jag har läst igen, och kom till kaviar från Moskva och bestämde mig att det måste vara en parodi.
  32. 16
    Nej jag har läst igen, och kom till kaviar från Moskva och bestämde mig att det måste vara en parodi.
  33. cahouligan
    #17
    Har du aldrig läst SvD förut? Min Helg är en återkommande artikelserie, du kan se tidigare artiklar om du scrollar nedåt på sidan. Och nej, det är inte parodier.
    Just denna var väl inget speciellt, att ha gäster på fredagen, påta i trädgården på lördagen och gå ut på lördagkvällen känns som en ganska normal helg även för icke-stockholmare?
    Det var ju mer liv om Michaela Bleys helg för ett tag sen, vilken MaryTs andra länk är en parodi på.

    Min personliga skratta-ihjäl-mig-artikel är nog paret Ahndoril, tala om pretto
  34. 17
    Har du aldrig läst SvD förut? Min Helg är en återkommande artikelserie, du kan se tidigare artiklar om du scrollar nedåt på sidan. Och nej, det är inte parodier.
    Just denna var väl inget speciellt, att ha gäster på fredagen, påta i trädgården på lördagen och gå ut på lördagkvällen känns som en ganska normal helg även för icke-stockholmare?
    Det var ju mer liv om Michaela Bleys helg för ett tag sen, vilken MaryTs andra länk är en parodi på.

    Min personliga skratta-ihjäl-mig-artikel är nog paret Ahndoril, tala om pretto
  35. Medlem sedan
    Oct 2015
    #18
    Jag får utslag av tanken bara
  36. 18
    Jag får utslag av tanken bara
  37. Medlem sedan
    Oct 2014
    #19
    Man kan ju undra hur en ovanlig helg är. Även om jag iofs om man skalar net det nog tror att vi alla har helger med både vänner över på middag och projekt hemma på söndagen i bland.
  38. 19
    Man kan ju undra hur en ovanlig helg är. Även om jag iofs om man skalar net det nog tror att vi alla har helger med både vänner över på middag och projekt hemma på söndagen i bland.
  39. Medlem sedan
    Aug 2011
    #20
    Av tanken på en sån helg?
  40. 20
    Av tanken på en sån helg?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar