Hur festar ungdomar??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Hur festar ungdomar??

    När man slår sönder ett hus där man är bjuden på fest? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23064998.ab

    Verkar ju kajko totalt? Värden sov visserligen, men ändå? Varför har de enskilda individerna inga begränsningar?
  2. 1
    Hur festar ungdomar?? När man slår sönder ett hus där man är bjuden på fest? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23064998.ab

    Verkar ju kajko totalt? Värden sov visserligen, men ändå? Varför har de enskilda individerna inga begränsningar?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Tja droger och...

    alkohol i kombo med lite instabila figurer med dålig självbild.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Tja droger och... alkohol i kombo med lite instabila figurer med dålig självbild.
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    I Östersund? Nå, är väl för gammal. Känner att vart är världen på väg....
  6. 3
    I Östersund? Nå, är väl för gammal. Känner att vart är världen på väg....
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ja överallt, hur lätt...

    som helst, till vilken stad som helst, world wide. Hur enkelt som helst att beställa via internet, kommer hem i brevlådan, lättpätt. Det är dags att vakna hatshepsut.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Ja överallt, hur lätt... som helst, till vilken stad som helst, world wide. Hur enkelt som helst att beställa via internet, kommer hem i brevlådan, lättpätt. Det är dags att vakna hatshepsut.
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Droger är en sak.

    Att inte ha folkvett är en annan sak.
  10. 5
    Droger är en sak.

    Att inte ha folkvett är en annan sak.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Njaee folkvett börjar...

    så sakteliga blekna. Du har en andel som har folkvett men lika mycket som de har folkvett så har en allt större del ingenting känns det som.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Njaee folkvett börjar... så sakteliga blekna. Du har en andel som har folkvett men lika mycket som de har folkvett så har en allt större del ingenting känns det som.
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7
    Tydligen, helt knäppt.
  14. 7
    Tydligen, helt knäppt.
  15. Medlem sedan
    Nov 2015
    #8
    Fyllefester slutar ju så ibland. Det var ju likadant på vår tid.
  16. 8
    Fyllefester slutar ju så ibland. Det var ju likadant på vår tid.
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Citat Ursprungligen postat av Salladen Visa inlägg
    Fyllefester slutar ju så ibland. Det var ju likadant på vår tid.
    Ja, jag känner också igen det, att det fans ffester som gick överstyr redan då. Fylla förståss. Och fyller mam på med drågerblur det ju inte bättre
  18. 9
    Citat Ursprungligen postat av Salladen Visa inlägg
    Fyllefester slutar ju så ibland. Det var ju likadant på vår tid.
    Ja, jag känner också igen det, att det fans ffester som gick överstyr redan då. Fylla förståss. Och fyller mam på med drågerblur det ju inte bättre
  19. cahouligan
    #10
    Det har väl förekommit jättelänge, var ganska vanligt när jag var ute och festade som mest, tidigt 80-tal. Inga droger inblandade då, enbart alkohol.
  20. 10
    Det har väl förekommit jättelänge, var ganska vanligt när jag var ute och festade som mest, tidigt 80-tal. Inga droger inblandade då, enbart alkohol.
  21. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Sånt hände när jag var ung också. En kombination av omognad, alkohol, grupptryck och bristande omdöme. Ibland även illegala droger. Även vuxna flippar ju ibland.
  22. 11
    Sånt hände när jag var ung också. En kombination av omognad, alkohol, grupptryck och bristande omdöme. Ibland även illegala droger. Även vuxna flippar ju ibland.
  23. Medlem sedan
    Oct 2015
    #12
    Vadå i Östersund? Skulle de vara en egen typ av stabila människor som alla har god självbild och avstår från alkohol och andra droger?
  24. 12
    Vadå i Östersund? Skulle de vara en egen typ av stabila människor som alla har god självbild och avstår från alkohol och andra droger?
  25. Medlem sedan
    Oct 2015
    #13
    Nej men mera lite bonniga typer som respekterar andras hus och hem....ja, jag har fördomar mot folk i storstäder....
  26. 13
    Nej men mera lite bonniga typer som respekterar andras hus och hem....ja, jag har fördomar mot folk i storstäder....
  27. Medlem sedan
    Oct 2015
    #14
    Nej, faktiskt inte. Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  28. 14
    Nej, faktiskt inte. Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  29. Medlem sedan
    Oct 2015
    #15
    Men allvarligt, totalförstörda hus??

    Nej, faktiskt inte. Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  30. 15
    Men allvarligt, totalförstörda hus??

    Nej, faktiskt inte. Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  31. Medlem sedan
    Oct 2015
    #16
    Vanligt? Menar du det på allvar? Att hem förstördes på fester du var på?

    Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna. Dvs totalbonnigt och okulturellt.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  32. 16
    Vanligt? Menar du det på allvar? Att hem förstördes på fester du var på?

    Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna. Dvs totalbonnigt och okulturellt.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  33. Medlem sedan
    Oct 2015
    #17
    Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  34. 17
    Inte där jag växte upp. Det blev inte tumult och förstörelse. Ngn somnade i soffan. Ngn behövde spy och då togs denne ut i trädgården av andra. Visst, ngn tappade sitt glas, men då sopade man upp det och torkade golvet dessutom.

    Jag har inte varit med om eller hört om en enda fest som spårade ur när jag var ungdom.

    Och jag växte upp på en ö med sågverk i Haparanda skärgård samt med en del fester i Haparanda såklart. Även Kiruna.

    Därav min tro att detta är ett storstadsfenomen, att man inte har respekt.
  35. Medlem sedan
    Oct 2014
    #18
    ha ha det inlägget var ju lite kul med tanke på att du tycker andra generaliserar om EU valet i GB när siffror relateras till var man bor och vilken utbildning man har!
  36. 18
    ha ha det inlägget var ju lite kul med tanke på att du tycker andra generaliserar om EU valet i GB när siffror relateras till var man bor och vilken utbildning man har!
  37. Medlem sedan
    Oct 2015
    #19
    Men precis, jag erkänner ju iaf mina fördomar. Vilket de allra flesta här verkar vägra tro de har. De är så fördomsfria....
  38. 19
    Men precis, jag erkänner ju iaf mina fördomar. Vilket de allra flesta här verkar vägra tro de har. De är så fördomsfria....
  39. Medlem sedan
    Oct 2015
    #20
    Uppenbarligen
  40. 20
    Uppenbarligen
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar