Kan meddela intresseklubben...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Kan meddela intresseklubben...

    ...att mitt nya Windows 10 har hakat upp sig i starten vid ett par tillfällen. Får se om det fortsätter på det sättet.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Kan meddela intresseklubben... ...att mitt nya Windows 10 har hakat upp sig i starten vid ett par tillfällen. Får se om det fortsätter på det sättet.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Knepigt...

    hänger det sig helt eller hoppar det ändå igång till slut?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Knepigt... hänger det sig helt eller hoppar det ändå igång till slut?
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Det hänger sig helt. Jag får stänga av datorn med strömknappen och starta den igen. Hittills har den metoden lyckats, och det hoppas jag verkligen den gör även i fortsättningen. Annars är jag illa ute.
  6. 3
    Det hänger sig helt. Jag får stänga av datorn med strömknappen och starta den igen. Hittills har den metoden lyckats, och det hoppas jag verkligen den gör även i fortsättningen. Annars är jag illa ute.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Hmm googla...

    lite på det så får du se om fler har nåt strul med det.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Hmm googla... lite på det så får du se om fler har nåt strul med det.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Ja, Microsoft har ju också ett eget användarforum där man kan ställa frågor och kanske hitta svar. Fortsätter det, så kommer jag förstås att forska i det.
  10. 5
    Ja, Microsoft har ju också ett eget användarforum där man kan ställa frågor och kanske hitta svar. Fortsätter det, så kommer jag förstås att forska i det.
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Nå, hoppas verkligen det löser sig för dig...datorstrul är frusterande.
  12. 6
    Nå, hoppas verkligen det löser sig för dig...datorstrul är frusterande.
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Ja, det är väl ett av de jobbigaste i-landsproblem man kan råka ut för idag.
  14. 7
    Ja, det är väl ett av de jobbigaste i-landsproblem man kan råka ut för idag.
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Jag tycker mig se en tendens att datorn lättare hakar upp sig i starten, om jag bara trycker snabbt på startknappen. Håller jag ned knappen ett par sekunder är den startvilligare. Varför det fungerar så här har jag dock svårt att förstå.
  16. 8
    Jag tycker mig se en tendens att datorn lättare hakar upp sig i starten, om jag bara trycker snabbt på startknappen. Håller jag ned knappen ett par sekunder är den startvilligare. Varför det fungerar så här har jag dock svårt att förstå.
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Tanka ner...

    ccleaner och kör igenom datorn.Kan kanske lösa dina problem. Låt den skanna först dina hårddiskar kör sen också städning av registret.

    Sen bör du köra ett virusprogram och ett spywareprogram också.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  18. 9
    Tanka ner... ccleaner och kör igenom datorn.Kan kanske lösa dina problem. Låt den skanna först dina hårddiskar kör sen också städning av registret.

    Sen bör du köra ett virusprogram och ett spywareprogram också.
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Får se vad jag gör. Det är lätt att få ny skit i datorn, när man tankar ned program från internet.
  20. 10
    Får se vad jag gör. Det är lätt att få ny skit i datorn, när man tankar ned program från internet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar