I am Sam. Slutet?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    I am Sam. Slutet?

    Idag skulle jag till slut se I am Sam från början till slut efter att bara ha sett små snuttar tidigare. Men, saker kom i vägen, igen, och jag kunde inte se sista ca 25 minutrarna. Och nu måste jag få veta hur den slutade! Snälla hjälp mig!
  2. 1
    I am Sam. Slutet? Idag skulle jag till slut se I am Sam från början till slut efter att bara ha sett små snuttar tidigare. Men, saker kom i vägen, igen, och jag kunde inte se sista ca 25 minutrarna. Och nu måste jag få veta hur den slutade! Snälla hjälp mig!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag har sett den jättemånga gånger. Men det var innan jag blev sjuk så....tyvärr, jag minns inte
    Men jag kan se den igen nån dag och berätta.
  4. 2
    Jag har sett den jättemånga gånger. Men det var innan jag blev sjuk så....tyvärr, jag minns inte
    Men jag kan se den igen nån dag och berätta.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Typ igår tack 😉
  6. 3
    Typ igår tack 😉
  7. Medlem sedan
    Nov 1998
    #4
    Efter att vårdnadstvisten avgörs i en rättegång blir dottern Lucy placerad i fosterhem, men rymmer till Sam, som lämnar henne tillbaka till fosterföräldrarna. De beslutar sig för att inte adoptera Lucy, utan att stötta Sams och Lucys relation. Slutscenen som jag minns det var en fotbollsmatch, där Lucy spelar och fosterföräldrarna och Sam m fl finns med utanför planen och samarbetar tillsammans kring Lucy.
    Happy end, alltså.
  8. 4
    Efter att vårdnadstvisten avgörs i en rättegång blir dottern Lucy placerad i fosterhem, men rymmer till Sam, som lämnar henne tillbaka till fosterföräldrarna. De beslutar sig för att inte adoptera Lucy, utan att stötta Sams och Lucys relation. Slutscenen som jag minns det var en fotbollsmatch, där Lucy spelar och fosterföräldrarna och Sam m fl finns med utanför planen och samarbetar tillsammans kring Lucy.
    Happy end, alltså.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Ah, tack!!
  10. 5
    Ah, tack!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Inget Hollywoodslut utan mer rimligt. Sam får ej dottern men hon får en familj som inser värdet av deras relation
  12. 6
    Inget Hollywoodslut utan mer rimligt. Sam får ej dottern men hon får en familj som inser värdet av deras relation
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar