Vad ÄR detta för text
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Vad ÄR detta för text

    Jag menar inte ämnet utan hur skriver människan?? Jag har sett 8-åringar födda i ett annat land som skriver mycket bättre texter. Helt obegripliga meningar. Hur kan man bara skriva så om man har gått i grundskolan.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23378926.ab
  2. 1
    Vad ÄR detta för text Jag menar inte ämnet utan hur skriver människan?? Jag har sett 8-åringar födda i ett annat land som skriver mycket bättre texter. Helt obegripliga meningar. Hur kan man bara skriva så om man har gått i grundskolan.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23378926.ab
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Inte så farligt, tycker jag. Hon hade tappat något ord här och dubblerat något ord där, men i övrigt var det ganska OK.
  4. 2
    Inte så farligt, tycker jag. Hon hade tappat något ord här och dubblerat något ord där, men i övrigt var det ganska OK.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Jag kan tillägga, att jag har sett oerhört mycket värre exempel från journalisters händer.
  6. 3
    Jag kan tillägga, att jag har sett oerhört mycket värre exempel från journalisters händer.
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Tyvärr är språkhanteringen ofta så kass numera att det där inte stack ut på nåt sätt
  8. 4
    Tyvärr är språkhanteringen ofta så kass numera att det där inte stack ut på nåt sätt
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Instämmer med de andra som svarat: att jag inte upplevde att det var värre än mycket annat man läser.
  10. 5
    Instämmer med de andra som svarat: att jag inte upplevde att det var värre än mycket annat man läser.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Ok. jag tyckte att många meningar blev helt obegripliga (även om man ju fattar vad det egentligen ska stå där) Fruktansvärt dålig text. Hur kan man liksom inte ens läsa igenom vad man skrivit.
  12. 6
    Ok. jag tyckte att många meningar blev helt obegripliga (även om man ju fattar vad det egentligen ska stå där) Fruktansvärt dålig text. Hur kan man liksom inte ens läsa igenom vad man skrivit.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar