God sushi?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    God sushi?

    Har ni några favvorecept på sushi? Alltså vad de ska innehålla. Tex rullar eller båtar eller strutar?
  2. 1
    God sushi? Har ni några favvorecept på sushi? Alltså vad de ska innehålla. Tex rullar eller båtar eller strutar?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Gör nästan aldrig själv utan vi beställer helst på Sushi yama (tror kedjan finns över hela Sverige??). Har aldrig varit någon favorit här hemma men då dottern älskar sushi så har vi ätit det mer och mer och jag har lärt mig att tycka att det är snudd på gott.Gillar bäst avokado, räkor, lax och de med seafoodröra. De traditionella (maki??) gillar jag inte alls, tycker mest de smakar ris. Tycker att de med röding eller sashimi blir för mycket fisksmak för min del.
  4. 2
    Gör nästan aldrig själv utan vi beställer helst på Sushi yama (tror kedjan finns över hela Sverige??). Har aldrig varit någon favorit här hemma men då dottern älskar sushi så har vi ätit det mer och mer och jag har lärt mig att tycka att det är snudd på gott.Gillar bäst avokado, räkor, lax och de med seafoodröra. De traditionella (maki??) gillar jag inte alls, tycker mest de smakar ris. Tycker att de med röding eller sashimi blir för mycket fisksmak för min del.
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    I min stad finns inget Sushi Yama. Det finns nog inte i alla städer i Sverige.

    Jag vill heller inte ha för mkt fisksmak. Hellre massa mixsmak.
  6. 3
    I min stad finns inget Sushi Yama. Det finns nog inte i alla städer i Sverige.

    Jag vill heller inte ha för mkt fisksmak. Hellre massa mixsmak.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar