Vad gör ni ?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2015
    #1

    Vad gör ni ?

    Här har jag precis lämnat in min första skoluppgift och har lyckats med att reta upp min basgrupp jag jobbar med. Det är ju lite av ett rekord då det är första samarbetsuppgiften vi gör ihop. 😆
    Jag skyller på att min förkylning gör mig lettretlig.
    Ni då ? Friska ?
  2. 1
    Vad gör ni ? Här har jag precis lämnat in min första skoluppgift och har lyckats med att reta upp min basgrupp jag jobbar med. Det är ju lite av ett rekord då det är första samarbetsuppgiften vi gör ihop. 😆
    Jag skyller på att min förkylning gör mig lettretlig.
    Ni då ? Friska ?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Oj då. Hoppas att arbetet med basgruppen går bättre framöver då
    Jag jobbar (lunchrast just nu), har ont i ryggen, är sjukt trött och börjar fundera på vad man egentligen har för symtom när man är utbränd.
  4. 2
    Oj då. Hoppas att arbetet med basgruppen går bättre framöver då
    Jag jobbar (lunchrast just nu), har ont i ryggen, är sjukt trött och börjar fundera på vad man egentligen har för symtom när man är utbränd.
  5. Medlem sedan
    Nov 2015
    #3
    Låter inget vidare ? Hoppas att du snart mår bättre.
    Inte så illa som det låter med basgrupp en man jag kontaktade kursansvarig om en sak jag tyckte var fel. De andra tyckte nog att jag skulle låtit bli.
  6. 3
    Låter inget vidare ? Hoppas att du snart mår bättre.
    Inte så illa som det låter med basgrupp en man jag kontaktade kursansvarig om en sak jag tyckte var fel. De andra tyckte nog att jag skulle låtit bli.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja jag hade ju inte planerat att ha ont i ryggen i mer än 1 år efter jag ramlade. Och det trodde nog ingen annan heller. Och så sliter det på kroppen att pendla som jag gör till/från jobb.

    Hoppas basgruppen förlåter dig
  8. 4
    Ja jag hade ju inte planerat att ha ont i ryggen i mer än 1 år efter jag ramlade. Och det trodde nog ingen annan heller. Och så sliter det på kroppen att pendla som jag gör till/från jobb.

    Hoppas basgruppen förlåter dig
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Får vi som jag vill så kommer vi att splittras eller gå med i en annan grupp. Vi blev bara tre kvar och det var vad som klämde.
    Har du fått göra en ordentlig magnetröntgen? Har du möjlighet att gå ner i tid ? Dina veckor är ju rätt mastiga.
  10. 5
    Får vi som jag vill så kommer vi att splittras eller gå med i en annan grupp. Vi blev bara tre kvar och det var vad som klämde.
    Har du fått göra en ordentlig magnetröntgen? Har du möjlighet att gå ner i tid ? Dina veckor är ju rätt mastiga.
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Kalkylarbete blä
  12. 6
    Kalkylarbete blä
  13. Medlem sedan
    Nov 2015
    #7
    Vad innebär det!
  14. 7
    Vad innebär det!
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Nej det lär jag aldrig bli, på riktigt alltså, men jag är frisk förrutom det jag aldrig blir frisk från Även sonen *ta i trä* efter att ha varit hemma hela förra veckan med feber.

    Jag har bokat om tandläkartid och mammografitid för det passar inte in i mitt liv just nu, har fått cellprovstid också men den behöver jag inte avboka. Hemskt vad alla vill peta mig både här och där just nu

    Ikväll ska jag försöka spela bowling är det tänkt... Årets första korpmatch.

    Krya på dig!
  16. 8
    Nej det lär jag aldrig bli, på riktigt alltså, men jag är frisk förrutom det jag aldrig blir frisk från Även sonen *ta i trä* efter att ha varit hemma hela förra veckan med feber.

    Jag har bokat om tandläkartid och mammografitid för det passar inte in i mitt liv just nu, har fått cellprovstid också men den behöver jag inte avboka. Hemskt vad alla vill peta mig både här och där just nu

    Ikväll ska jag försöka spela bowling är det tänkt... Årets första korpmatch.

    Krya på dig!
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #9
    Ska räkna på ett anbud
  18. 9
    Ska räkna på ett anbud
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Jag har gjort magnetröntgen av hela ryggen förutom nack-delen. Ingen hittar nåt fel.
    Nej ingen möjlighet att gå ner tid. Kostar mig lika mycket att pendla oavsett hur mycket jag jobbar så det går inte ihop ekonomiskt att gå ner i tid.
  20. 10
    Jag har gjort magnetröntgen av hela ryggen förutom nack-delen. Ingen hittar nåt fel.
    Nej ingen möjlighet att gå ner tid. Kostar mig lika mycket att pendla oavsett hur mycket jag jobbar så det går inte ihop ekonomiskt att gå ner i tid.
  21. Medlem sedan
    Nov 2015
    #11
    Jobbigt att vara populär 😆. Lycka till med matchen !
  22. 11
    Jobbigt att vara populär 😆. Lycka till med matchen !
  23. Medlem sedan
    Oct 2014
    #12
    Japp frisk och pigg. Än så länge. Känner en viss oro inför terminen nu när jag ska läsa på halvtid. Kyl men blir nog tufft. Men allt går utom småbarn och tennsoldater.
    Krya på dig !
  24. 12
    Japp frisk och pigg. Än så länge. Känner en viss oro inför terminen nu när jag ska läsa på halvtid. Kyl men blir nog tufft. Men allt går utom småbarn och tennsoldater.
    Krya på dig !
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Har jobbat och sen tog jag en sväng förbi Mall of Scandinavia, shoppade lite småsaker och tog en ensamfika :-) Nu är jag hemma med mannen. En slö måndag är det!
    - Childfree and lovin´it! -
  26. 13
    Har jobbat och sen tog jag en sväng förbi Mall of Scandinavia, shoppade lite småsaker och tog en ensamfika :-) Nu är jag hemma med mannen. En slö måndag är det!
  27. Medlem sedan
    Apr 2001
    #14
    Uuuuuuh, flashback. Vi hade ett oerhört olyckligt samarbete i en påtvingad grupp på skatterätten för hundra år sedan så jorå, man kan reta upp folk snabbare än man tror

    Moderaten och jag har varit i Båstad hos min gamla reumatolog i dag. Ny spruta i axeln så senare i veckan kommer man att vara tvåhänt igen, hurra för det. Nu ligger moderaten och snarkar i soffan, han är dunderförkyld och hatar sprutor men någon måste ju köra hem den enarmade tanten efteråt. Själv funderar jag på olika stordåd men inser att det blir en stillsam kväll, man är inte så himla mobil för tillfället.
  28. 14
    Uuuuuuh, flashback. Vi hade ett oerhört olyckligt samarbete i en påtvingad grupp på skatterätten för hundra år sedan så jorå, man kan reta upp folk snabbare än man tror

    Moderaten och jag har varit i Båstad hos min gamla reumatolog i dag. Ny spruta i axeln så senare i veckan kommer man att vara tvåhänt igen, hurra för det. Nu ligger moderaten och snarkar i soffan, han är dunderförkyld och hatar sprutor men någon måste ju köra hem den enarmade tanten efteråt. Själv funderar jag på olika stordåd men inser att det blir en stillsam kväll, man är inte så himla mobil för tillfället.
  29. Medlem sedan
    Nov 2015
    #15
    Ska du jobba heltid samtidigt så blir det ju slitigt.
  30. 15
    Ska du jobba heltid samtidigt så blir det ju slitigt.
  31. Medlem sedan
    Nov 2015
    #16
    Har de öppnar biografen igen?
  32. 16
    Har de öppnar biografen igen?
  33. Medlem sedan
    Nov 2015
    #17
    Krya på er. Jag det var värst vad snabbt man kan reta upp folk. Just nu råder total radiotystnad från deras håll så jag antar att de är överens om att jag är problemet. Kommer inte att ligga sömnlös 🙄
  34. 17
    Krya på er. Jag det var värst vad snabbt man kan reta upp folk. Just nu råder total radiotystnad från deras håll så jag antar att de är överens om att jag är problemet. Kommer inte att ligga sömnlös 🙄
  35. Medlem sedan
    Nov 2000
    #18
    Härligt med inlämnade skoluppgifter!
    Jag är frisk, men dottern är sjuk. Sambon är väl inte heller världens piggaste. Jag laddar för att åka och jobba inatt.
  36. 18
    Härligt med inlämnade skoluppgifter!
    Jag är frisk, men dottern är sjuk. Sambon är väl inte heller världens piggaste. Jag laddar för att åka och jobba inatt.
  37. Medlem sedan
    Oct 2014
    #19
    Får lite tid från jobbet för att plugga då det rör mitt område. Men 20-30 % får jag nog lägga själv.
    Men det ska nog gå. Tror jag
  38. 19
    Får lite tid från jobbet för att plugga då det rör mitt område. Men 20-30 % får jag nog lägga själv.
    Men det ska nog gå. Tror jag
  39. Medlem sedan
    Nov 2015
    #20
    Mm snart så. Har till 23:59 på mig. Hoppas att det blir en lugn natt
  40. 20
    Mm snart så. Har till 23:59 på mig. Hoppas att det blir en lugn natt
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar