Tallinn here we come :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Tallinn here we come :)

    Å minus 7 skulle det bli senare i veckan såg jag. Vi har packat vinterkläder, underställ och kortlekar eftersom man på den här OHYGGLIGT långa resan måste mellanlanda i Helsingfors .

    Bad och flummande känns som högsta prioritet. Och KGB-museum.

    Vad ska ni hitta på under sportlovet då? För somliga har det nog redan varit förstås.
    unlearn
  2. 1
    Tallinn here we come :) Å minus 7 skulle det bli senare i veckan såg jag. Vi har packat vinterkläder, underställ och kortlekar eftersom man på den här OHYGGLIGT långa resan måste mellanlanda i Helsingfors .

    Bad och flummande känns som högsta prioritet. Och KGB-museum.

    Vad ska ni hitta på under sportlovet då? För somliga har det nog redan varit förstås.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Har redan haft sportlov, har åkt skidor.
  4. 2
    Har redan haft sportlov, har åkt skidor.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Inget sportlov i år

    Det blev en vecka i Turkiet, men det var innan sportlovet. Någon skidåkning blir det alltså inte för mig i år. *snyft*

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Inget sportlov i år Det blev en vecka i Turkiet, men det var innan sportlovet. Någon skidåkning blir det alltså inte för mig i år. *snyft*
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Låter kul!
    Vi åker till Trysil och förhoppningsvis blir det skidor. Vi är fortfarande rätt mosiga eftet influensan och lunginflammation. Inne på kur nummer två med antibiotika...
  8. 4
    Låter kul!
    Vi åker till Trysil och förhoppningsvis blir det skidor. Vi är fortfarande rätt mosiga eftet influensan och lunginflammation. Inne på kur nummer två med antibiotika...
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Njut! Ha superkul!

    Själv är det så tokigt att barnen är "stora", så jag har inte planert ngt. I alla är åkte vi till olika museer (i sthlm) när barnen var "små"......
  10. 5
    Njut! Ha superkul!

    Själv är det så tokigt att barnen är "stora", så jag har inte planert ngt. I alla är åkte vi till olika museer (i sthlm) när barnen var "små"......
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Kul att ni ikommer iväg Tallinn brukar vara kallare än här, och det är innte handikappanpassat ett dugg, men jag tror ni kommer få det härligt

    Jag ska jobba, första sportlovet sedan dottern började i skolan.. Men jag har fått nytt jobb 8 samma bygge , men helt annan tjänst) och så spar vi pengar till en Parisres i vår istället.
  12. 6
    Kul att ni ikommer iväg Tallinn brukar vara kallare än här, och det är innte handikappanpassat ett dugg, men jag tror ni kommer få det härligt

    Jag ska jobba, första sportlovet sedan dottern började i skolan.. Men jag har fått nytt jobb 8 samma bygge , men helt annan tjänst) och så spar vi pengar till en Parisres i vår istället.
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Åh ser att ni också har en vårresa till Paris. Vi åker en vecka i april. Ska bli galet skönt!
  14. 7
    Åh ser att ni också har en vårresa till Paris. Vi åker en vecka i april. Ska bli galet skönt!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Mina barn har varit hos sin pappa på sportlovet, men i morgon kommer de till mig. Dottern åker till Göteborg fredag-söndag till en vän Vi andra ska hälsa på deras farmor och farfar, på lördag tänkte jag att vi går på bio.
  16. 8
    Mina barn har varit hos sin pappa på sportlovet, men i morgon kommer de till mig. Dottern åker till Göteborg fredag-söndag till en vän Vi andra ska hälsa på deras farmor och farfar, på lördag tänkte jag att vi går på bio.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar