Många Ul idag!
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Många Ul idag!

    Såg på UL listan att vi är hela 6 stycken som ska på ultraljud idag! Visst är det spännande? Ska bli skönt att få se om det verkligen är något litet pyre där inne! Hoppas det går bra för oss allihopa!
    Lycka till Madelenee, Busmamman, Zionezze, Puttinna och Zoieli!
  2. 1
    Många Ul idag! Såg på UL listan att vi är hela 6 stycken som ska på ultraljud idag! Visst är det spännande? Ska bli skönt att få se om det verkligen är något litet pyre där inne! Hoppas det går bra för oss allihopa!
    Lycka till Madelenee, Busmamman, Zionezze, Puttinna och Zoieli!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Lycka till allihop!
  4. 2
    Lycka till allihop!
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Lycka till alla! *imt*
  6. 3
    Lycka till alla! *imt*
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Tack tack! Det gick så bra så! Men gissa om jag oxå var nervös, vaknade kl 4 imorse av mardrömmar....

    Det första bm undrade var hur många bebisar det var i min mage... Har ju varit lite fundersam eftersom jag är så stor o pappa e tvilling, men där var bara en! En sån söt liten krabat som sög på tummen, hade hicka o slog kullerbytta! Ville aldrig sluta titta på det lilla livet :-) Vi hade en sjuksköterskestudent m oss, vilket gjorde att bm satt o förklarade allting jätte-tydligt för henne, typ här mäter vi för att se om det är vattenskalle, kromosomfel mm. Himla bra tyckte jag, för vi fick verkligen en ordentlig genomgång! Men jag blev tillbakaflyttad en vecka, så nytt bf är 21 augusti.
  8. 4
    Tack tack! Det gick så bra så! Men gissa om jag oxå var nervös, vaknade kl 4 imorse av mardrömmar....

    Det första bm undrade var hur många bebisar det var i min mage... Har ju varit lite fundersam eftersom jag är så stor o pappa e tvilling, men där var bara en! En sån söt liten krabat som sög på tummen, hade hicka o slog kullerbytta! Ville aldrig sluta titta på det lilla livet :-) Vi hade en sjuksköterskestudent m oss, vilket gjorde att bm satt o förklarade allting jätte-tydligt för henne, typ här mäter vi för att se om det är vattenskalle, kromosomfel mm. Himla bra tyckte jag, för vi fick verkligen en ordentlig genomgång! Men jag blev tillbakaflyttad en vecka, så nytt bf är 21 augusti.

Liknande trådar

  1. Idag är nog många...
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-06-16, 21:36
  2. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  3. Hur många ska äta idag?
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 09:19
  4. Många med BF idag
    By Lena_D in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 09:47
  5. Hur många har träkeps idag då? =)
    By Indra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 08:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar