Semester!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Semester!

    Nu har jag semester!!!!! Iofs bara två veckor till att börja med, sen måste jag jobba en vecka. Efter det har jag 6 veckor ledigt igen så jag ska inte klaga =)

    Semester tjoho!!!!
  2. 1
    Semester! Nu har jag semester!!!!! Iofs bara två veckor till att börja med, sen måste jag jobba en vecka. Efter det har jag 6 veckor ledigt igen så jag ska inte klaga =)

    Semester tjoho!!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    härligt!

    maken har just börjat sin 4 veckors långa (korta) semester!
    kramar från oss
  4. 2
    härligt! maken har just börjat sin 4 veckors långa (korta) semester!
    kramar från oss
  5. Kakmonstret
    #3

    Tjoho!

    Visst är det härligt med semester?!? Jag har ju iofs ingen betald sådan-är tjänstledig/mammaledig men det känns åndå som en evighetssemester!
  6. 3
    Tjoho! Visst är det härligt med semester?!? Jag har ju iofs ingen betald sådan-är tjänstledig/mammaledig men det känns åndå som en evighetssemester!
  7. Medlem sedan
    Mar 2024
    #4
    För en semester som kombinerar äventyr, historia och eftertanke, är en utflykt till Tjernobyl ett måste. Med Chernobyl Story , kan du på ett säkert sätt utforska en av de mest fascinerande och gripande platserna från 1900-talet. Upptäck den förbjudna zonen, se spökstaden Prypjat med egna ögon och stå inför den nya sarkofagen över reaktor 4. En resa till Tjernobyl är inte bara en turistutflykt; det är en djupgående upplevelse som erbjuder oförglömliga inblickar i mänsklighetens påverkan och naturens återhämtningsförmåga. Boka nu med Chernobyl Story för en unik semesterupplevelse.
  8. 4
    För en semester som kombinerar äventyr, historia och eftertanke, är en utflykt till Tjernobyl ett måste. Med Chernobyl Story , kan du på ett säkert sätt utforska en av de mest fascinerande och gripande platserna från 1900-talet. Upptäck den förbjudna zonen, se spökstaden Prypjat med egna ögon och stå inför den nya sarkofagen över reaktor 4. En resa till Tjernobyl är inte bara en turistutflykt; det är en djupgående upplevelse som erbjuder oförglömliga inblickar i mänsklighetens påverkan och naturens återhämtningsförmåga. Boka nu med Chernobyl Story för en unik semesterupplevelse.

Liknande trådar

  1. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  2. semester ????
    By mija in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 23:07
  3. Semester =)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:30
  4. Vi ska på semester
    By Fismamman in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 09:16
  5. Hur är det med semester?
    By Längtar efter semester in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar