Ni med huvudvärk
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    Ni med huvudvärk

    Jag tänkte på att när jag har ont, eller mår illa biter jag ihop käkarna ordentligt och det får jag huvudvärk av.. Det är inte så att ni ansträngt er eller har ont utan att tänka på att ni biter ihop? Kan vakna på natten av att jag biter hårt oxå..
  2. 1
    Ni med huvudvärk Jag tänkte på att när jag har ont, eller mår illa biter jag ihop käkarna ordentligt och det får jag huvudvärk av.. Det är inte så att ni ansträngt er eller har ont utan att tänka på att ni biter ihop? Kan vakna på natten av att jag biter hårt oxå..
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Faktiskt

    så biter jag också ihop mer än innan. Kommer ofta på mej själv med det. Vet att jag antagligen gnisslar tänderna på nätterna med. Men efter en tandfixning blev det bättre. Men som sagt vad som höggravid så är det sämre igen. Kanske så att värken går ut till käkmusklerna?
    Glömde mitt fogbälte idag när jag var i väg med tjejerna på öppna lekskolan. Trots att jag mest sitter ner där så fick jag väldigt mycket ondare...Phu! nu vill ja få bebis!!!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Faktiskt så biter jag också ihop mer än innan. Kommer ofta på mej själv med det. Vet att jag antagligen gnisslar tänderna på nätterna med. Men efter en tandfixning blev det bättre. Men som sagt vad som höggravid så är det sämre igen. Kanske så att värken går ut till käkmusklerna?
    Glömde mitt fogbälte idag när jag var i väg med tjejerna på öppna lekskolan. Trots att jag mest sitter ner där så fick jag väldigt mycket ondare...Phu! nu vill ja få bebis!!!

Liknande trådar

  1. Huvudvärk :(
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 17:15
  2. huvudvärk?
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 18:21
  3. huvudvärk
    By mamma 41 år in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 14:45
  4. huvudvärk
    By mamma 41 år in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 11:53
  5. Huvudvärk
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar