Tack för alla svar...
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Tack för alla svar...

    nedan. Skönt att det är normalt, läste på lite jag också och mycket stämmer bra med 6-åringen.
    Tror att vi gjorde nåt bra igår...Vi har längre pratat om husdjur och nu har Majsan flyttat in. En bedårande liten marsvinstjej som snart ska få en kompis. Nu är hon lite ensam men verkar trivas bra. Frukosten bestående av färsk morot gick ner iallafall:-)
    Theodor somnade tom i sin säng, för han var ju tvungen att vara sällskap till Majsan.

    Jag mår rätt pissigt med en hiskelig hosta och feber. Inte många knop än så länge men mello ikväll blir det såklart.

    Stor kram till alla!
  2. 1
    Tack för alla svar... nedan. Skönt att det är normalt, läste på lite jag också och mycket stämmer bra med 6-åringen.
    Tror att vi gjorde nåt bra igår...Vi har längre pratat om husdjur och nu har Majsan flyttat in. En bedårande liten marsvinstjej som snart ska få en kompis. Nu är hon lite ensam men verkar trivas bra. Frukosten bestående av färsk morot gick ner iallafall:-)
    Theodor somnade tom i sin säng, för han var ju tvungen att vara sällskap till Majsan.

    Jag mår rätt pissigt med en hiskelig hosta och feber. Inte många knop än så länge men mello ikväll blir det såklart.

    Stor kram till alla!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vad mysigt! Här har vi också funderat på marsvin framöver men vi väntar nog tills Siri har börjat i skolan. De är nog de enda smådjur jag kan tänka mig förutom råttor... marsvin är så mycket mer barnvänliga än ex kaniner som lätt rivs och sprattlar är min erfarenhet.

    Kram på er och en extra stor krya-på-dig-dito till dig Tessan!
  4. 2
    Vad mysigt! Här har vi också funderat på marsvin framöver men vi väntar nog tills Siri har börjat i skolan. De är nog de enda smådjur jag kan tänka mig förutom råttor... marsvin är så mycket mer barnvänliga än ex kaniner som lätt rivs och sprattlar är min erfarenhet.

    Kram på er och en extra stor krya-på-dig-dito till dig Tessan!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Tack för alla te-svar
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 11:07
  3. TACK för alla svar
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 14:25
  4. TACK för alla svar ang låt om
    By Marcusmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:22
  5. Tack för alla svar...
    By JEMA in forum _0706 Junibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 13:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar