magsjukan går runt runt runt
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    magsjukan går runt runt runt

    nää .. kan knappt tycka synd om mina barn längre då dessa magsjukdommar/förkylningar bara går i ett!!! blir bara mest arg för att vi drabbas om å om igen!! .. men visst självklart tycker man synd om krakarna...
    vad ska man göra!! ibland tror jag att det måste va nått fel på huset! tycker vi inte varit annat än sjuka hela vintern!!

    äldsta pojken blev inatt magsjuk... förre helgen låg sambon dålig.. å helgen innan det ALexander!

    bläää å på lördag är det 1 åsk kalas.. hoppas nu resten av familjen har sin del avklarad!
  2. 1
    magsjukan går runt runt runt nää .. kan knappt tycka synd om mina barn längre då dessa magsjukdommar/förkylningar bara går i ett!!! blir bara mest arg för att vi drabbas om å om igen!! .. men visst självklart tycker man synd om krakarna...
    vad ska man göra!! ibland tror jag att det måste va nått fel på huset! tycker vi inte varit annat än sjuka hela vintern!!

    äldsta pojken blev inatt magsjuk... förre helgen låg sambon dålig.. å helgen innan det ALexander!

    bläää å på lördag är det 1 åsk kalas.. hoppas nu resten av familjen har sin del avklarad!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Inga tecken här än . Hoppas vi klarar oss och att ni kryar på er.
    Kram
  4. 2
    Inga tecken här än . Hoppas vi klarar oss och att ni kryar på er.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Fy så tråkigt.

    Hoppas ni får bukt på det.

    Jag tyckte det var jobbigt i Påsk när först jag, sen Markus och sist Pärre insjuknade i magsjuka med 48h mellanrum.

    Grattis till Alexander i förskott. Markus blir ju ett på samma dag. En lyckans dag

    kram
  6. 3
    Fy så tråkigt.

    Hoppas ni får bukt på det.

    Jag tyckte det var jobbigt i Påsk när först jag, sen Markus och sist Pärre insjuknade i magsjuka med 48h mellanrum.

    Grattis till Alexander i förskott. Markus blir ju ett på samma dag. En lyckans dag

    kram

Liknande trådar

  1. Jag tror tur går runt runt runt!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 11:29
  2. Huvudet snurrar bara runt runt....
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 08:58
  3. Skickas runt runt...
    By trebarnsmo in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 21:15
  4. Ni som bor runt GBG
    By Anna^^71 in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 01:40
  5. Rulla runt, runt, runt...
    By Karin och Rasmus in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar