"Normalt" (lite snuskigt)
_0808 Augustibarn
  1. Mycket anonym
    #1

    "Normalt" (lite snuskigt)

    Måste bara få fråga en sak som jag har funderat på sedan i lördags. Börjar det bli vanligt att män rakar bort allt hår "där nere". Fick se två nakna män (min man och min systers kille) i lördags kväll när dom badade bastu hos oss. Nu var det länge sedan jag såg nakna män men han hade rakat bort ALLT hår. Börjar det bli lika vanligt som hos kvinnor? Såg lite komiskt för han hade ofattbart stor mojäng. Jag börjar nog bli tant och förstår inget längre
  2. 1
    "Normalt" (lite snuskigt) Måste bara få fråga en sak som jag har funderat på sedan i lördags. Börjar det bli vanligt att män rakar bort allt hår "där nere". Fick se två nakna män (min man och min systers kille) i lördags kväll när dom badade bastu hos oss. Nu var det länge sedan jag såg nakna män men han hade rakat bort ALLT hår. Börjar det bli lika vanligt som hos kvinnor? Såg lite komiskt för han hade ofattbart stor mojäng. Jag börjar nog bli tant och förstår inget längre
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    ha ha! Ja, vi är nog tanter då!!!! Jag säger, låt naturen ha sin gång, åtminstone för våra män!
  4. 2
    ha ha! Ja, vi är nog tanter då!!!! Jag säger, låt naturen ha sin gång, åtminstone för våra män!
  5. Lite Blyg
    #3

    Min man rakar sig!

    Vi tycker båda det är mycket fräschare om man är rakad, särskilt vid oralsex men även själva samlaget känns annorlunda och "mer" om man är rakad.
  6. 3
    Min man rakar sig! Vi tycker båda det är mycket fräschare om man är rakad, särskilt vid oralsex men även själva samlaget känns annorlunda och "mer" om man är rakad.
  7. LovelyT
    #4
    alltså jag tycker gärna att mannen ska ansa men helrakat på män gillar jag inte. *ler*
  8. 4
    alltså jag tycker gärna att mannen ska ansa men helrakat på män gillar jag inte. *ler*
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Jag såg faktiskt en artikel för bara nån dag sen om att "brazilian wax" har blivit allt mer vanligt på killar oxå! Men ajaj säger jag, trimmer duger alldels utmärkt, men det börjar bli lite svårt att komma åt - det e en mage i vägen nu :-D
  10. 5
    Jag såg faktiskt en artikel för bara nån dag sen om att "brazilian wax" har blivit allt mer vanligt på killar oxå! Men ajaj säger jag, trimmer duger alldels utmärkt, men det börjar bli lite svårt att komma åt - det e en mage i vägen nu :-D
  11. Anonymus
    #6
    Hehe *fnissar* Jag tycker det är trevligt med rakad pung men inte med helrakat....
  12. 6
    Hehe *fnissar* Jag tycker det är trevligt med rakad pung men inte med helrakat....
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Min man rkade sig en gång och det gillade jag inte. Det blev stickigt och inte särskilt trevligt för verken mig eller han. Nuförtiden trimmar han bara så att det inte blir regnskog därnere

    /Tezse
  14. 7
    Min man rkade sig en gång och det gillade jag inte. Det blev stickigt och inte särskilt trevligt för verken mig eller han. Nuförtiden trimmar han bara så att det inte blir regnskog därnere

    /Tezse
  15. Lite hemligt
    #8

    Min

    trimmar busken och rakar pungen o vid roten.
  16. 8
    Min trimmar busken och rakar pungen o vid roten.
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    jag bryr mig inte så mycket om min rakar... han ahr liksom inte så mycket hår där...
    Och när han någongång får för sig att raka så gnäller han i flera dar på att det är torrt och svider... DET kan ajg vara utan
    Själv ahr jag graviditetssymptomet "ökad hårväxt" och har nästan gett upp kampen mot skogen... känner mig som en chimpans ungefär. Enda stället jag upprätthåller rakningen ordentligt är i armhålorna.
  18. 9
    jag bryr mig inte så mycket om min rakar... han ahr liksom inte så mycket hår där...
    Och när han någongång får för sig att raka så gnäller han i flera dar på att det är torrt och svider... DET kan ajg vara utan
    Själv ahr jag graviditetssymptomet "ökad hårväxt" och har nästan gett upp kampen mot skogen... känner mig som en chimpans ungefär. Enda stället jag upprätthåller rakningen ordentligt är i armhålorna.
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    Ja, jag har fått päls runt naveln... än så länge är det väl inte så farligt men det blir lixom inte mindre....
  20. 10
    Ja, jag har fått päls runt naveln... än så länge är det väl inte så farligt men det blir lixom inte mindre....
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    skönt att höra att det är fler än jag som börjar bli lite ap-lknande :-) Varför svarta låååånga strån just kring naveln, det är ju den del av magen som sticker ut allra mest! Går på dem m trimmern oxå...
  22. 11
    skönt att höra att det är fler än jag som börjar bli lite ap-lknande :-) Varför svarta låååånga strån just kring naveln, det är ju den del av magen som sticker ut allra mest! Går på dem m trimmern oxå...
  23. Anonym
    #12
    håller med dig.Vi rakar oss båda två och det blev mycket mera känsla vid sex och oralsex
    Börjar dock att bli svårt att raka sig där nere för magen börjar bli i vägen och då får det vara.
  24. 12
    håller med dig.Vi rakar oss båda två och det blev mycket mera känsla vid sex och oralsex
    Börjar dock att bli svårt att raka sig där nere för magen börjar bli i vägen och då får det vara.
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13
    Hur ofta???
    Jag rakade mig en gång men herre gud vad det kliade efter en dag eller två! Och man har ju inte tid att raka sig varje dag (i alla fall inte jag, här får man vara glad om man knycker till sig en 3 minuters dusch...)
    Hur ofta måste man raka sig för att det skall fungera, eller vänjer sig kroppen efter ettt tag och slutar klia???

    Bara nyfiken på hur man gör.

    Liksom den som skrev orginalinlägget så tycker jag att det ser jättekonstigt ut på en kille, fast det är nog en vanesak...
  26. 13
    Hur ofta???
    Jag rakade mig en gång men herre gud vad det kliade efter en dag eller två! Och man har ju inte tid att raka sig varje dag (i alla fall inte jag, här får man vara glad om man knycker till sig en 3 minuters dusch...)
    Hur ofta måste man raka sig för att det skall fungera, eller vänjer sig kroppen efter ettt tag och slutar klia???

    Bara nyfiken på hur man gör.

    Liksom den som skrev orginalinlägget så tycker jag att det ser jättekonstigt ut på en kille, fast det är nog en vanesak...
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14
    mitt är värst på baksidan av låren. och där är jätteknepigt att komma åt att raka ju! Verkligen låååånga hårstrån. Mycket hårigare än min sambo känns det som. Min sambo har rätt långa hår också men de är ju liksom afro och krullar ihop sig så det inte ser så långt och "schimpansigt" ut...
  28. 14
    mitt är värst på baksidan av låren. och där är jätteknepigt att komma åt att raka ju! Verkligen låååånga hårstrån. Mycket hårigare än min sambo känns det som. Min sambo har rätt långa hår också men de är ju liksom afro och krullar ihop sig så det inte ser så långt och "schimpansigt" ut...
  29. Medlem sedan
    Apr 2008
    #15
    Jag börjar ha svårt att hålla reda på skogen på grund av magen och brist på ork och ringde till en salong för att fixa vaxning, men där gick jag bet! Det var tydligen inte att rekommendera då man var gravid pga infektionsrisken. Kvinnan jag pratade med sa att håret bör vara där det är... Vad göra egentligen? betyder det här att man inte bör raka heller? Jag kan inte direkt säga att jag gillar det vildvuxna alternativet
  30. 15
    Jag börjar ha svårt att hålla reda på skogen på grund av magen och brist på ork och ringde till en salong för att fixa vaxning, men där gick jag bet! Det var tydligen inte att rekommendera då man var gravid pga infektionsrisken. Kvinnan jag pratade med sa att håret bör vara där det är... Vad göra egentligen? betyder det här att man inte bör raka heller? Jag kan inte direkt säga att jag gillar det vildvuxna alternativet

Liknande trådar

  1. "Trekant är ett snuskigt ord"
    By Anna m V & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 19:52
  2. Det kändes inte riktig "normalt"
    By Lilla_jag_79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 14:13
  3. Är det hemorojder? intimt o "snuskigt"
    By Virriga Vimsa in forum Komplikationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 08:56
  4. Hur många ggr/dygn är "normalt" att amma
    By mosemma in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 20:38
  5. Misslyckad "debut". (lite snuskigt)
    By Väldigt anonym in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-03, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar