Ett litet tips bara...
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Ett litet tips bara...

    Jag vet inte om det är jag som är manisk eller om det bara blivit för mycket för vår del, men jag har dille på tygtavlor!

    Det var säkert 2 år sen jag gjorde en tavla a ett fint tyg jag hittade och sen har jag bytt nästan alla våra tavlor mot olika tavlor i tyg = billigt, enkelt och specialanpassat till rummet

    Jag köper nåt fint tyg (eller flera) och häftar fast på baksidan av en gipsskiva, spånplatta, bok eller vad jag hittar Jätteenkelt och BILLIGT!

    Tänkte vara tipsa ifall nån inte tänkt på vad mycket fina barntyger det finns

    Länkar till bloggen där jag lagt in några bilder...


    http://mammamimi.blogg.se/
  2. 1
    Ett litet tips bara... Jag vet inte om det är jag som är manisk eller om det bara blivit för mycket för vår del, men jag har dille på tygtavlor!

    Det var säkert 2 år sen jag gjorde en tavla a ett fint tyg jag hittade och sen har jag bytt nästan alla våra tavlor mot olika tavlor i tyg = billigt, enkelt och specialanpassat till rummet

    Jag köper nåt fint tyg (eller flera) och häftar fast på baksidan av en gipsskiva, spånplatta, bok eller vad jag hittar Jätteenkelt och BILLIGT!

    Tänkte vara tipsa ifall nån inte tänkt på vad mycket fina barntyger det finns

    Länkar till bloggen där jag lagt in några bilder...


    http://mammamimi.blogg.se/
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Ja det är ju ett kanon sätt att förnya tavlor på ett relativt billigt sätt...
  4. 2
    Ja det är ju ett kanon sätt att förnya tavlor på ett relativt billigt sätt...

Liknande trådar

  1. Bara ett litet tips...
    By MariaTheres in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 06:09
  2. Ett litet tips bara...
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 13:28
  3. Ett litet tips bara
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 19:50
  4. Ett litet tips bara
    By S-mamman in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:24
  5. Ett litet tips bara
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar