Jag har inte tid att skriva här just nu
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1998
    #1

    Jag har inte tid att skriva här just nu

    för jag har ju så mycket annat viktigt att göra som att.... sola....bada....pussa på mina barn...shoppa *hihi*

    JAG SAKNAR EEEERRRRR!!! Ok - erkänner - kan inte hålla mej härifrån men måste ju få retas lite *ler*

    KRAM på er hemma i kalla sverige *hehe*
  2. 1
    Jag har inte tid att skriva här just nu för jag har ju så mycket annat viktigt att göra som att.... sola....bada....pussa på mina barn...shoppa *hihi*

    JAG SAKNAR EEEERRRRR!!! Ok - erkänner - kan inte hålla mej härifrån men måste ju få retas lite *ler*

    KRAM på er hemma i kalla sverige *hehe*
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Hrmpf! Det är faktiskt jättefint väder här med, våren är här, solen skiner!

    *Intalar mig själv att det är lika bra som 30 grader, semester och bad*
  4. 2
    Hrmpf! Det är faktiskt jättefint väder här med, våren är här, solen skiner!

    *Intalar mig själv att det är lika bra som 30 grader, semester och bad*
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Förstår inte alls

    hur du kan prioritera bort oss.....

    Hoppas att du har superduper bra over there - går väl inte att ha det annat än bra i värme, sol, bad och ens egna härliga barn att pussa på...

    men faktiskt har vi det fint här hemma i Svedala också - sol och 25 grader i solen har det varit här i Götet i två dagar nu.....gott, gott.....vårsolen värmer fint

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  6. 3
    Förstår inte alls hur du kan prioritera bort oss.....

    Hoppas att du har superduper bra over there - går väl inte att ha det annat än bra i värme, sol, bad och ens egna härliga barn att pussa på...

    men faktiskt har vi det fint här hemma i Svedala också - sol och 25 grader i solen har det varit här i Götet i två dagar nu.....gott, gott.....vårsolen värmer fint

    kram kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    äsch...

    var ju svar till Kiddan förstås....
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  8. 4
    äsch... var ju svar till Kiddan förstås....
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Vi saknar dig med ju! Men njuuuuuut du av din ledighet med sol o bad, kommer ta slut alldeles för fort!

    Kram från ett Norrland med strålande sol, gnistrande sol och 5+ i skuggan
  10. 5
    Vi saknar dig med ju! Men njuuuuuut du av din ledighet med sol o bad, kommer ta slut alldeles för fort!

    Kram från ett Norrland med strålande sol, gnistrande sol och 5+ i skuggan
  11. Medlem sedan
    May 1999
    #6
    KIIIDDAAAAN!!!!!
    Jag o killarna skulle ju med! Vi var bara upp på lite höghöjdsträning en vecka o VIPS så for ni! Missade ju helt enkelt avgången

    Nu promenerar jag omkring med Vidar i resevagnen INNE, HEMMA. Jag som shoppat en resekärra när vi skulle så långt...

    Hmmm, lite besviken sitter jag här med en kopp kaffe o lite tröstchoklad o läser ikapp min förlorade fjällvecka...

    Fast vi är ju solbrända vi med, om kinderna, pannan lyser vit, liksom ögonhålorna

    Ha det bäst nu!
    Kram!
  12. 6
    KIIIDDAAAAN!!!!!
    Jag o killarna skulle ju med! Vi var bara upp på lite höghöjdsträning en vecka o VIPS så for ni! Missade ju helt enkelt avgången

    Nu promenerar jag omkring med Vidar i resevagnen INNE, HEMMA. Jag som shoppat en resekärra när vi skulle så långt...

    Hmmm, lite besviken sitter jag här med en kopp kaffe o lite tröstchoklad o läser ikapp min förlorade fjällvecka...

    Fast vi är ju solbrända vi med, om kinderna, pannan lyser vit, liksom ögonhålorna

    Ha det bäst nu!
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    hi there... usch, försöker du få oss avundsjuka eller???? *hehe*, det lyckas du ganska bra med faktiskt.. Nåja, här har ju våren kommit med stormsteg.. vitsippan står i blom överallt ohc vi har väl ca 12-14 grader i skuggan med blå himmel.. Mysigt!!
    Ha det så himla skönt vännen, och så hoppas jag att vi ses DIREKT när ni är hemma... Förresten.. Mår ni alla bra nu???? kram kram kram kram
  14. 7
    hi there... usch, försöker du få oss avundsjuka eller???? *hehe*, det lyckas du ganska bra med faktiskt.. Nåja, här har ju våren kommit med stormsteg.. vitsippan står i blom överallt ohc vi har väl ca 12-14 grader i skuggan med blå himmel.. Mysigt!!
    Ha det så himla skönt vännen, och så hoppas jag att vi ses DIREKT när ni är hemma... Förresten.. Mår ni alla bra nu???? kram kram kram kram
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Det där lät ju som att det var riktigt otäckt...SOLA, BADA. bah...tacka vet jag pollenallergi och kalla vårvindar hahaha!
    Ta ett dopp åt mig också!

    Kram///Anna
  16. 8
    Det där lät ju som att det var riktigt otäckt...SOLA, BADA. bah...tacka vet jag pollenallergi och kalla vårvindar hahaha!
    Ta ett dopp åt mig också!

    Kram///Anna
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    13 grader varmt och strålande sol när jag flög in över gotland kl 17.30 ikväll. Inte helt oävet för att vara sverige i april.

    Du förresten, skickar en fråga till dig som meddelande.

    kram
  18. 9
    13 grader varmt och strålande sol när jag flög in över gotland kl 17.30 ikväll. Inte helt oävet för att vara sverige i april.

    Du förresten, skickar en fråga till dig som meddelande.

    kram

Liknande trådar

  1. Jag vet inte vad jag ska skriva....
    By bridgetj in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 05:48
  2. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  3. Har inte tid att skriva här, men...
    By Jannan in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 10:21
  4. Jag kan inte skriva mer...
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 22:53
  5. Kan vi inte skriva ner
    By ---Cami--- in forum Styvfamiljer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 23:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar