Ska ni fira sista april?
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Ska ni fira sista april?

    Eget svar: Vi brukar grilla med kompisar, men i år har jag inte orkat tagit tag i något så vi blir bara hemma. Vi tar en väl en liten prommis och köper lotter vid en majbrasa. Är ledig i 5 dagar nu så det känns skönt...kanske energin kommer tillbaka då, haha.
    Anna m Hampus & Nova
  2. 1
    Ska ni fira sista april? Eget svar: Vi brukar grilla med kompisar, men i år har jag inte orkat tagit tag i något så vi blir bara hemma. Vi tar en väl en liten prommis och köper lotter vid en majbrasa. Är ledig i 5 dagar nu så det känns skönt...kanske energin kommer tillbaka då, haha.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vi åker till gubbens gamla lumpar- och jobbarkompis i Nykvarn i morgon så fort alla är hemma från jobb och dagis - typ 13-tiden.
    Sover över och busar även på torsdag innan vi åker vidare till kompisar ute vid årsta havsbad för fredagsmys och bus.
    Ska bli riktigt skönt att bara ta det lungt och mysa med hela familjen då jag och lillebror var bortresta fre-sön och då missade en massa familjetid.
  4. 2
    Vi åker till gubbens gamla lumpar- och jobbarkompis i Nykvarn i morgon så fort alla är hemma från jobb och dagis - typ 13-tiden.
    Sover över och busar även på torsdag innan vi åker vidare till kompisar ute vid årsta havsbad för fredagsmys och bus.
    Ska bli riktigt skönt att bara ta det lungt och mysa med hela familjen då jag och lillebror var bortresta fre-sön och då missade en massa familjetid.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    nope

    brukar väl inte fira just annars heller, ev gå till nån kase på kvällen men imorrn blir det inget då vi ska på begravning under dagen så då kommer vi nog att vara så slut på kvällen att vi nog inte orkar med nåt.

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  6. 3
    nope brukar väl inte fira just annars heller, ev gå till nån kase på kvällen men imorrn blir det inget då vi ska på begravning under dagen så då kommer vi nog att vara så slut på kvällen att vi nog inte orkar med nåt.

    kram
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    fira var väl att ta i. Vi var hemma hos några kompisar och grillade, 4 par vuxna och 6 barn och 3 bebisar i magen. Vår lillfia kommer om 3 veckor och jag längtar!! Jobbar sista dagen imorgon men blev avfirad lite igår eftersom många är lediga imorgon.

    Vi fick sovmorgon härhemma imorse, killarna vaknade inte förrän 8.30!! Nu har vi slöat klart, jag hamnade här och de andra har redan gått ut. Jag och Valter ska gå och handla lite frukt och grönt, annars blir det lugnt.
  8. 4
    fira var väl att ta i. Vi var hemma hos några kompisar och grillade, 4 par vuxna och 6 barn och 3 bebisar i magen. Vår lillfia kommer om 3 veckor och jag längtar!! Jobbar sista dagen imorgon men blev avfirad lite igår eftersom många är lediga imorgon.

    Vi fick sovmorgon härhemma imorse, killarna vaknade inte förrän 8.30!! Nu har vi slöat klart, jag hamnade här och de andra har redan gått ut. Jag och Valter ska gå och handla lite frukt och grönt, annars blir det lugnt.
  9. Medlem sedan
    Feb 1999
    #5
    Åh, låter supermysigt, hoppas ni får en massa sol på er oxå:-)
  10. 5
    Åh, låter supermysigt, hoppas ni får en massa sol på er oxå:-)
  11. Medlem sedan
    Feb 1999
    #6
    Ja, begravning är ju verkligen något som tar på krafterna. Hoppas det känns bättre nu när den är över...
  12. 6
    Ja, begravning är ju verkligen något som tar på krafterna. Hoppas det känns bättre nu när den är över...
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #7
    Jag tycker det låter supermysigt att grilla och vara med vänner, det tycker jag är ett toppensätt att fira sista april på. Åh, vad spännande, bara 3 veckor kvar, det är ju ingenting, hoppas du mår bra såhär på slutet:-)
  14. 7
    Jag tycker det låter supermysigt att grilla och vara med vänner, det tycker jag är ett toppensätt att fira sista april på. Åh, vad spännande, bara 3 veckor kvar, det är ju ingenting, hoppas du mår bra såhär på slutet:-)
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    det var supermysigt!!

    Ja, det är jättespännande att dagen D snart är här men även lite läskigt. Vad har vi gett oss in på, orkar vi det här etc. Tror att det ordnar sig för vi är ju inte först i världen att få 3 barn Jag mår förhållandevis väldigt bra. Har inte alls samma problem med foglossning och ichias som jag hade när jag väntade Valter. Har inte gått upp lika mycket heller ("bara" 12 kg mot 19 resp 23) och känner mig faktiskt relativ smidig, hur konstigt det än låter.

    Storebror är hos sina kusiner och ska sova där och Valter har precis somnat i soffan. Maken är och slår lite golfbollar och jag ska njuta av en lugn kväll och ladda inför sista arbetsdagen. Kommer kännas konstigt imorgon kväll.

    Kram
  16. 8
    det var supermysigt!!

    Ja, det är jättespännande att dagen D snart är här men även lite läskigt. Vad har vi gett oss in på, orkar vi det här etc. Tror att det ordnar sig för vi är ju inte först i världen att få 3 barn Jag mår förhållandevis väldigt bra. Har inte alls samma problem med foglossning och ichias som jag hade när jag väntade Valter. Har inte gått upp lika mycket heller ("bara" 12 kg mot 19 resp 23) och känner mig faktiskt relativ smidig, hur konstigt det än låter.

    Storebror är hos sina kusiner och ska sova där och Valter har precis somnat i soffan. Maken är och slår lite golfbollar och jag ska njuta av en lugn kväll och ladda inför sista arbetsdagen. Kommer kännas konstigt imorgon kväll.

    Kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Det har varit supermysigt.
    Visst regnade det på oss på valborg men det gjorde inget.
    Övriga helgen har det varit strålande solsken förutom igår då det kom ett sommarregn nervräkandes och barnen klädde av sig coh dansade nakan på bergshälen utanför köksfönstret.
    Men även om hela helgen varit lugn och skön så känner jag mig extremt sliten idag och har ingen lust att göra annat än att soooooooooooova!
  18. 9
    Det har varit supermysigt.
    Visst regnade det på oss på valborg men det gjorde inget.
    Övriga helgen har det varit strålande solsken förutom igår då det kom ett sommarregn nervräkandes och barnen klädde av sig coh dansade nakan på bergshälen utanför köksfönstret.
    Men även om hela helgen varit lugn och skön så känner jag mig extremt sliten idag och har ingen lust att göra annat än att soooooooooooova!

Liknande trådar

  1. Fler som jobbar sista april?
    By husfrun in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 19:16
  2. Vad bjuda på sista april
    By KarolinaA in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 15:03
  3. Fira sista dagen på jobbet?
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 12:11
  4. Fira sista dagen som barn
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 21:40
  5. har ni planer inför sista april?
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 21:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar