Boktips!!!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Boktips!!!

    Alltså jag måste bara dela med mig....när jag låg på BB så stod jag och botaniserade i bokhyllan dom hade i matsalen. det fanns en bok som hette "bebisbekkänelser - guide för nybörjarföräldrar".

    Den var så otroligt träffande och hysteriskt rolig så den måste ni bara kika i!! Snälla! :-)
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  2. 1
    Boktips!!! Alltså jag måste bara dela med mig....när jag låg på BB så stod jag och botaniserade i bokhyllan dom hade i matsalen. det fanns en bok som hette "bebisbekkänelser - guide för nybörjarföräldrar".

    Den var så otroligt träffande och hysteriskt rolig så den måste ni bara kika i!! Snälla! :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Låter trevlig... den får jag kolla upp!

    Hur är det med er annars?
    Kramas
  4. 2
    Låter trevlig... den får jag kolla upp!

    Hur är det med er annars?
    Kramas
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    jorå det är bara bra!Fast en uppsättning armar till vore inte helt fel - det är lite svårt att räcka till då alla 3 lyckas tjura ihop/vara hungriga samtidigt...

    Alltså gör dig själv en tjänst och skaffa boken! Man känner verkligen igen sig där man står efter förlossningen med stygn som kliar, jätteblöjan Allan i trosorna, bröst som sväller åt alla håll och kanter och världens mirakel på armen! Man får verkligen skratta och den tillhör kategorin "inte sååå mkt text och skitroliga bilder"!!!:-)) Om du fattar...
  6. 3
    jorå det är bara bra!Fast en uppsättning armar till vore inte helt fel - det är lite svårt att räcka till då alla 3 lyckas tjura ihop/vara hungriga samtidigt...

    Alltså gör dig själv en tjänst och skaffa boken! Man känner verkligen igen sig där man står efter förlossningen med stygn som kliar, jätteblöjan Allan i trosorna, bröst som sväller åt alla håll och kanter och världens mirakel på armen! Man får verkligen skratta och den tillhör kategorin "inte sååå mkt text och skitroliga bilder"!!!:-)) Om du fattar...

Liknande trådar

  1. boktips?
    By Aimo in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 20:19
  2. Boktips!
    By M:s mamma in forum Vikt – barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 20:28
  3. Boktips
    By MonicaG in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 15:41
  4. Boktips
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 08:30
  5. Boktips
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar