Elric och Tyr ska bli brorsor!!!
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Elric och Tyr ska bli brorsor!!!

    Ingen aning om hur det gick till men igår fick jag ett plus på pinnen, högst oväntat och det tog hela dan innan det riktigt sjönk in att jag ska bli 3-barnsmamma, jag som för bara 4 år sen inte trodde jag skulle få några barn alls!

    Liten plupp beräknas titta ut i början av januari 2009

    Elric är annars en uberpigg och väldigt trotsig lite lillgammal 3-åring som älskar att sjunga och sjunger mer eller mindre hela tiden även när han pysslar med sina andra favvosysslor, titta och leka med bilar och spela bandy/hockey, sparka fotboll.

    Pratar mycket och snabbt och man hinner knappt med i alla svängar men det är underbart roligt nästan hela tiden

    Hoppas det är bra med er alla.

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  2. 1
    Elric och Tyr ska bli brorsor!!! Ingen aning om hur det gick till men igår fick jag ett plus på pinnen, högst oväntat och det tog hela dan innan det riktigt sjönk in att jag ska bli 3-barnsmamma, jag som för bara 4 år sen inte trodde jag skulle få några barn alls!

    Liten plupp beräknas titta ut i början av januari 2009

    Elric är annars en uberpigg och väldigt trotsig lite lillgammal 3-åring som älskar att sjunga och sjunger mer eller mindre hela tiden även när han pysslar med sina andra favvosysslor, titta och leka med bilar och spela bandy/hockey, sparka fotboll.

    Pratar mycket och snabbt och man hinner knappt med i alla svängar men det är underbart roligt nästan hela tiden

    Hoppas det är bra med er alla.

    kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    GRATTIS!!!! Vad mysigt med en liten till!

    Här har du en till sångfågel som sjunger mer än hon pratar.
    Annarws försöker hon hänga med storebror (snart 6 år) i hans strapatser.
  4. 2
    GRATTIS!!!! Vad mysigt med en liten till!

    Här har du en till sångfågel som sjunger mer än hon pratar.
    Annarws försöker hon hänga med storebror (snart 6 år) i hans strapatser.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    tjohoo vad kul, grattis!

    Kram från en till blivande 3-barnsmamma
  6. 3
    tjohoo vad kul, grattis!

    Kram från en till blivande 3-barnsmamma
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4
    Oj! Vad kul! GRATTIS!

    Många kramar från Sandra!
  8. 4
    Oj! Vad kul! GRATTIS!

    Många kramar från Sandra!
  9. Medlem sedan
    Feb 1999
    #5
    Åh, grattis. Jag tycker det låter så häftigt med 3 barn. "Ingen aning hur det gick till" haha, är det junfrufödsel såhär 3dje gången;-) GRATTIS hoppas du får en toppengrav!
  10. 5
    Åh, grattis. Jag tycker det låter så häftigt med 3 barn. "Ingen aning hur det gick till" haha, är det junfrufödsel såhär 3dje gången;-) GRATTIS hoppas du får en toppengrav!
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    tack och grattis tillbaka

    tror jag har missat det, att ni ska ha en till, va roligt med fler, när är du beräknad?

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  12. 6
    tack och grattis tillbaka tror jag har missat det, att ni ska ha en till, va roligt med fler, när är du beräknad?

    kram
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7

    tackar

    och hej vännen, det var länge sen, hur mår ni allihopa??
    Tänka sig att våra småkillar är 3 år alla redan

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  14. 7
    tackar och hej vännen, det var länge sen, hur mår ni allihopa??
    Tänka sig att våra småkillar är 3 år alla redan

    kram
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8

    Ett stort grattis!

    Många barn är underbart
  16. 8
    Ett stort grattis! Många barn är underbart
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9

    jungfrufödsel varje gång :D

    i det här fallet, kan ju inte få barn enligt min läkare, iallfall om jag inte gör provrörsbefruktning vilket vi gjort 3 ggr utan att lyckas, går tydligen mycket bättre själv hemma i sängen

    Ska ringa han när jag passerat v 12 och höra vad han tycker om saken

    Han blev chockad när vi fick Elric och stum av förvåning när vi blev gravida med Tyr så vad han ska göra nu vete sjutton, svimma kanske ))

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  18. 9
    jungfrufödsel varje gång :D i det här fallet, kan ju inte få barn enligt min läkare, iallfall om jag inte gör provrörsbefruktning vilket vi gjort 3 ggr utan att lyckas, går tydligen mycket bättre själv hemma i sängen

    Ska ringa han när jag passerat v 12 och höra vad han tycker om saken

    Han blev chockad när vi fick Elric och stum av förvåning när vi blev gravida med Tyr så vad han ska göra nu vete sjutton, svimma kanske ))

    kram
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10

    tack

    det ska bli jättemysigt och skithäftig men samtidigt är jag lite nervis för hur man ska hinna och orka allting men det löser sig väl det med.

    Mysigt med en till liten sångfågel, elric kan inte riktigt hålla ihop verserna eller sångerna så han blandar en del hej vilt så det låter rätt skoj för det mesta

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  20. 10
    tack det ska bli jättemysigt och skithäftig men samtidigt är jag lite nervis för hur man ska hinna och orka allting men det löser sig väl det med.

    Mysigt med en till liten sångfågel, elric kan inte riktigt hålla ihop verserna eller sångerna så han blandar en del hej vilt så det låter rätt skoj för det mesta

    kram
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11

    tack

    ja det är underbart med barn, hur less och trött jag än blir ibland så behöver jag bara en kram och en puss eller snusa en varm go liten nacke som ligger och sover, eller en liten hand i min så smälter hjärtat och jag glömmer bort allt jobbigt

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  22. 11
    tack ja det är underbart med barn, hur less och trött jag än blir ibland så behöver jag bara en kram och en puss eller snusa en varm go liten nacke som ligger och sover, eller en liten hand i min så smälter hjärtat och jag glömmer bort allt jobbigt

    kram
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    jag är beräknad till 1 juni men det blir planerat snitt på tisdag den 20 maj...bara 4 dagar kvar!!

    Kram
  24. 12
    jag är beräknad till 1 juni men det blir planerat snitt på tisdag den 20 maj...bara 4 dagar kvar!!

    Kram
  25. Medlem sedan
    Feb 1999
    #13
    Åh, det är ju verkligen fantastiskt! Du kanske har berättat men jag minns inte...om du har haft nån sjukdom, OP bort något eller... jag tänkte på läkaren som blir så förstummad...Härligt iaf att få höra att mirakel finns:-) KRAM
  26. 13
    Åh, det är ju verkligen fantastiskt! Du kanske har berättat men jag minns inte...om du har haft nån sjukdom, OP bort något eller... jag tänkte på läkaren som blir så förstummad...Härligt iaf att få höra att mirakel finns:-) KRAM
  27. Medlem sedan
    May 2001
    #14

    jag har fel på

    äggledarna, totalstopp enlig läkaren men det känns inte som om det stämmer längre av nån annledning

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  28. 14
    jag har fel på äggledarna, totalstopp enlig läkaren men det känns inte som om det stämmer längre av nån annledning

    kram
  29. Medlem sedan
    May 2001
    #15

    ohhh va kul

    det är ju alldels alldels snart

    Snart får du snusa liten gobebis igen, oj va jag längtar nu

    Jag ska oxå snittas, så den här knodden kommer att komma mellan 2-5 januari skulle jag tro, har ju BF 14/1 men jag tror ju inte att dom lägger planerade snitt på nyårsdan och det vill jag inte heller, däremot skulle det faktiskt va lite kul med den 5:e för då har jag namnsdag

    Lycka till på tisdag och hoppas allt går superduper bra.

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  30. 15
    ohhh va kul det är ju alldels alldels snart

    Snart får du snusa liten gobebis igen, oj va jag längtar nu

    Jag ska oxå snittas, så den här knodden kommer att komma mellan 2-5 januari skulle jag tro, har ju BF 14/1 men jag tror ju inte att dom lägger planerade snitt på nyårsdan och det vill jag inte heller, däremot skulle det faktiskt va lite kul med den 5:e för då har jag namnsdag

    Lycka till på tisdag och hoppas allt går superduper bra.

    kram
  31. Medlem sedan
    Jul 2000
    #16
    Ja du... tre år! Det är inte klokt...
    Melker är underbart härlig och alldeles galet jobbig på en och samma gång Lika vild som innan.. Just nu är han dessvärre risig och det är inget kul... Hade magsjuka i veckan, och var pigg och glad i går. Men idag är han sig inte lik.. Gnällig och allmänt lättretlig. Vet inte vad som är fel?! Jag blir sällan orolig, men just nu är jag faktiskt det.. Är det nåt som är fel? Eller är han bara ur fas? Nyss vaknade han och grät och sa att han hade ont i ryggen.. men somnade om fort igen..

    Hur går det med brorsorna då? Kommer dom bra överrens?
  32. 16
    Ja du... tre år! Det är inte klokt...
    Melker är underbart härlig och alldeles galet jobbig på en och samma gång Lika vild som innan.. Just nu är han dessvärre risig och det är inget kul... Hade magsjuka i veckan, och var pigg och glad i går. Men idag är han sig inte lik.. Gnällig och allmänt lättretlig. Vet inte vad som är fel?! Jag blir sällan orolig, men just nu är jag faktiskt det.. Är det nåt som är fel? Eller är han bara ur fas? Nyss vaknade han och grät och sa att han hade ont i ryggen.. men somnade om fort igen..

    Hur går det med brorsorna då? Kommer dom bra överrens?
  33. Medlem sedan
    May 2001
    #17

    Det låter som Elric

    galen och vild och underbart härlig på samma gång, ibland blir man bara sååå trött men en grej så smälter man.

    Jodå brorsorna kommer rätt hyfsat överens, elric är lite ego som alla leksaker så det blir väl en en del tjut och gnyl från båda håll om det men annars så funkar det faktiskt riktigt bra.

    Usch inte kul när dom är risiga och när dom blir så olik sig att man inte alls känner igen dom, du kanske ska ringa sjukvårdsupplysningen och höra vad dom tycker om du är orolig.

    kram
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  34. 17
    Det låter som Elric galen och vild och underbart härlig på samma gång, ibland blir man bara sååå trött men en grej så smälter man.

    Jodå brorsorna kommer rätt hyfsat överens, elric är lite ego som alla leksaker så det blir väl en en del tjut och gnyl från båda håll om det men annars så funkar det faktiskt riktigt bra.

    Usch inte kul när dom är risiga och när dom blir så olik sig att man inte alls känner igen dom, du kanske ska ringa sjukvårdsupplysningen och höra vad dom tycker om du är orolig.

    kram

Liknande trådar

  1. Mina brorsor råkar
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 10:16
  2. Elric ska få en.......
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 16:38
  3. mia m. jonah o brorsor
    By Bea m. V & H in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 17:33
  4. Jobbiga brorsor på dagis...
    By thuja in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 15:27
  5. Elric är sjuk :(((
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 21:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar