Taxin är ordnad
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Taxin är ordnad

    Tack för stödet jag fick av er i söndags!

    Kommuntanten ringde tillbaka idag: Taxin har blivit beviljad. Ingen förklaring över vad hur eller varför. Beslutet skickas hem till oss.

    Jag hade redan förberett mig för andra matchen och grävt fram diagnosen där det står:

    ... mår bäst i en tydlig, välstrukturerad och förutsägbar miljö (oj, hur hamnade han hos oss!).

    Så nu är det ordnat med både hämtning och lämning till sommarfritids.

    Vilken lättnad!

    Mamsen72
  2. 1
    Taxin är ordnad Tack för stödet jag fick av er i söndags!

    Kommuntanten ringde tillbaka idag: Taxin har blivit beviljad. Ingen förklaring över vad hur eller varför. Beslutet skickas hem till oss.

    Jag hade redan förberett mig för andra matchen och grävt fram diagnosen där det står:

    ... mår bäst i en tydlig, välstrukturerad och förutsägbar miljö (oj, hur hamnade han hos oss!).

    Så nu är det ordnat med både hämtning och lämning till sommarfritids.

    Vilken lättnad!

    Mamsen72
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    skönt! Men visst är det konstig när man inte behöver tjafsa. jag blir alltid lite förvånad. Men jag är aldrig nöjd :O)
    Andas djup
  4. 2
    skönt! Men visst är det konstig när man inte behöver tjafsa. jag blir alltid lite förvånad. Men jag är aldrig nöjd :O)
    Andas djup
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Ja jo, i min lycka så är jag lite fundersam att hmmm hur gick detta till... ;-)
    Tjafsa gjorde jag faktiskt igår när chefen på kommunen ringde mig för att meddela att hon inte fattat nåt beslut än... Då var jag fortfarande vänlig och förklarade att om det blir ett nej så vill jag att hon förklarar hur ett barn som är 2 år äldre får sommartaxi, ett barn med samma diagnos som min son. Jag ska undersöka saken och återkomma under morgondagen blev svaret.

    Kram!

    Mamsen72
  6. 3
    Ja jo, i min lycka så är jag lite fundersam att hmmm hur gick detta till... ;-)
    Tjafsa gjorde jag faktiskt igår när chefen på kommunen ringde mig för att meddela att hon inte fattat nåt beslut än... Då var jag fortfarande vänlig och förklarade att om det blir ett nej så vill jag att hon förklarar hur ett barn som är 2 år äldre får sommartaxi, ett barn med samma diagnos som min son. Jag ska undersöka saken och återkomma under morgondagen blev svaret.

    Kram!

    Mamsen72
  7. fredetta
    #4

    Vad skönt!

    Ett stressmoment mindre för er!

    Skönt när det ordnar upp sig
  8. 4
    Vad skönt! Ett stressmoment mindre för er!

    Skönt när det ordnar upp sig
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Grattis till framgången och att slippa ETT bekymmer!

    Ville du ha nånstans att tjafsa så pm-a mig så får du länk med dumheter att bemöta på annat forum... Du kanske bara skojade, men har du nån gång lite bokstavsberikade pms-aggressioner att göra av med så varför inte..
  10. 5
    Grattis till framgången och att slippa ETT bekymmer!

    Ville du ha nånstans att tjafsa så pm-a mig så får du länk med dumheter att bemöta på annat forum... Du kanske bara skojade, men har du nån gång lite bokstavsberikade pms-aggressioner att göra av med så varför inte..

Liknande trådar

  1. Då går taxin igen då...
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 10:18
  2. Nattens frågor i taxin
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 08:43
  3. Defibrillator i TAXIN????
    By -Helena m AoM- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 11:37
  4. 04.45 går taxin....
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 08:08
  5. Nu är uret 00.41 och taxin kommer 03.15
    By LaMa - sista dagen i Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 00:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar