Inga svar...
_0808 Augustibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Inga svar...

    Undrar varför jag inte får svar på mina inlägg.... Är det så att ni som skriver känner varandra eller? Känns meningslöst att skriva då svaren sällan kommer, tex. ang. augustibarns hemsida.... Tycker det är tråkigt....
    Nu har jag iaf fått klaga av mig lite... tack!
  2. 1
    Inga svar... Undrar varför jag inte får svar på mina inlägg.... Är det så att ni som skriver känner varandra eller? Känns meningslöst att skriva då svaren sällan kommer, tex. ang. augustibarns hemsida.... Tycker det är tråkigt....
    Nu har jag iaf fått klaga av mig lite... tack!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    hmmm svårt att svara på eftersom du skriver anonymt, svårt att veta vilka som är dina inlägg då. Men om du t.ex har skrivit ett inlägg ang. augustibarns hemsida så skulle jag inte svara på det eftersom jag inte vet något om augustibarns hemsida....
    Jag svarar på så mycket jag kan i alla fall, och jag känner ingen här bättre än nån annan, har aldrig träffat någon i verkligenheten eller så...
    Iaf så 'är det jättesynd att du känner så och tråkigt om det blivit så, men ajg är säker på att ingen här inne medvetet har ignorerat dig!
  4. 2
    hmmm svårt att svara på eftersom du skriver anonymt, svårt att veta vilka som är dina inlägg då. Men om du t.ex har skrivit ett inlägg ang. augustibarns hemsida så skulle jag inte svara på det eftersom jag inte vet något om augustibarns hemsida....
    Jag svarar på så mycket jag kan i alla fall, och jag känner ingen här bättre än nån annan, har aldrig träffat någon i verkligenheten eller så...
    Iaf så 'är det jättesynd att du känner så och tråkigt om det blivit så, men ajg är säker på att ingen här inne medvetet har ignorerat dig!
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    tror det kan

    va så att anonyma inlägg får mindre eller inga svar,på vissa forum får man ju inte ens skriva anonymt längre.
    Förr var förr...Nu är nu!
  6. 3
    tror det kan va så att anonyma inlägg får mindre eller inga svar,på vissa forum får man ju inte ens skriva anonymt längre.
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4

    Jag såg din fråga...

    ...men svarade inte på den eftersom jag inte kommer ihåg vem det är som har hand om den. Men om du söker på ämnet så hittar du säkert det.

    Annars brukar jag försöka svara så mycket som möjligt tycker jag, just för att jag själv tycker det är trevligt med respons men ska man själv få någon så måste man nog "visa" upp sig lite själv också och svara andra.

    Sen är det ju tyvärr så att anonyma inlägg har blivit lite "tabu" här.
  8. 4
    Jag såg din fråga... ...men svarade inte på den eftersom jag inte kommer ihåg vem det är som har hand om den. Men om du söker på ämnet så hittar du säkert det.

    Annars brukar jag försöka svara så mycket som möjligt tycker jag, just för att jag själv tycker det är trevligt med respons men ska man själv få någon så måste man nog "visa" upp sig lite själv också och svara andra.

    Sen är det ju tyvärr så att anonyma inlägg har blivit lite "tabu" här.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Helt ärligt så tycker jag inte att anonyma inlägg hör hemma på en ankomstsida, såvida det inte är intima eller andra känsliga frågor. Vi är här för att stötta varandra, peppa och bara känna gemenskap. Det är svårt med någon som inte vågar vara här fullt ut.
    Så klaga på, men jag tror inte det kommer att hjälpa.
  10. 5
    Helt ärligt så tycker jag inte att anonyma inlägg hör hemma på en ankomstsida, såvida det inte är intima eller andra känsliga frågor. Vi är här för att stötta varandra, peppa och bara känna gemenskap. Det är svårt med någon som inte vågar vara här fullt ut.
    Så klaga på, men jag tror inte det kommer att hjälpa.
  11. LovelyT
    #6
    jag känner igen här. Jag läser varje dag men skriver inte så mycket, det går i perioder. Svarar om det är ett ämne jag kan tillföra något, enkäter, eller om någon har det svårt mm. Om någon ställer en direkt fråga och jag har svar, så svarar jag.
  12. 6
    jag känner igen här. Jag läser varje dag men skriver inte så mycket, det går i perioder. Svarar om det är ett ämne jag kan tillföra något, enkäter, eller om någon har det svårt mm. Om någon ställer en direkt fråga och jag har svar, så svarar jag.
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    taskigt tycker jag..vill man vara anonym och prata med andra utan att utge sig så måste man väl kunna göra det och få svar precis som alla andra,,löjligt att det inte ska HÖRA hemma ´på en sida.Man måste ju kunna få svar som anonym oxå..vet flera av er + jag som varit det vid flera tillfällen.
  14. 7
    taskigt tycker jag..vill man vara anonym och prata med andra utan att utge sig så måste man väl kunna göra det och få svar precis som alla andra,,löjligt att det inte ska HÖRA hemma ´på en sida.Man måste ju kunna få svar som anonym oxå..vet flera av er + jag som varit det vid flera tillfällen.
  15. LovelyT
    #8
    jag känner INGEN här skulle det stå. ( imt)
  16. 8
    jag känner INGEN här skulle det stå. ( imt)
  17. Medlem sedan
    Jul 2005
    #9
    det beror helt på frågan. För faktum är ju att man lär känna varandra. Jag är fortfarande mycket aktiv i min förra ankomstgrupp och de fyller snart tre år. Inte är där någon anonym.
    Det handlar inte om att vara taskig. Det handlar om att det inte skapar något engagemang om man smyger omkring anonym. Att man i vissa frågor är anonym har jag full förståelse för, men inte i denna just ställda.
  18. 9
    det beror helt på frågan. För faktum är ju att man lär känna varandra. Jag är fortfarande mycket aktiv i min förra ankomstgrupp och de fyller snart tre år. Inte är där någon anonym.
    Det handlar inte om att vara taskig. Det handlar om att det inte skapar något engagemang om man smyger omkring anonym. Att man i vissa frågor är anonym har jag full förståelse för, men inte i denna just ställda.
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #10

    Jag håller med dig

    Så länge man inte missbrukar anonymiteten och skriver här anonymt enbart för att komma med påhopp eller så där så finner inte jag heller något fel i att inte vilja utelämna hela sin identitet här och jag tycker också det är lite synd att man för den sakens skull ska få mindre respons och inga svar på sina frågor. Om det bara är vettigt ställda frågor och inget "skumt" så spelar det inte mig någon roll om den jag svarar är anonym eller har ett medlemsnamn.
  20. 10
    Jag håller med dig Så länge man inte missbrukar anonymiteten och skriver här anonymt enbart för att komma med påhopp eller så där så finner inte jag heller något fel i att inte vilja utelämna hela sin identitet här och jag tycker också det är lite synd att man för den sakens skull ska få mindre respons och inga svar på sina frågor. Om det bara är vettigt ställda frågor och inget "skumt" så spelar det inte mig någon roll om den jag svarar är anonym eller har ett medlemsnamn.
  21. Medlem sedan
    Oct 2007
    #11
    Ja det händer ju ibland att man inte får svar och får man inget svar syns ju frågan sämre dessutom och blir lätt missad. Det händer nog de flesta
    Själv vet jag inget om augustibarns hemsida...

    Har man ett kort eller väldigt generellt titel på ämnet faller det nog lätt bort bland andra ämnen där man snabbt ser vad det handlar om.

    Ibland läser jag men hinner inte svara...eller vet inte vad jag ska svara. Och jag bor utomlands också och vet ju inte hur vissa saker går till i Sverige t.ex.

    Anonym tycker jag att man kan få vara om man vill, det är ju en fördel med internet att man inte behöver berätta så mycket om sig själv om man inte vill.

    Forumet är ju jättebra och verkligen värdefullt för oss gravida...och du får du ingen respons i den här gruppen kan du ju alltid smita in i en annan en sväng och ställa din fråga, så har jag gjort

    Fast den här gruppen är jättetrevlig
  22. 11
    Ja det händer ju ibland att man inte får svar och får man inget svar syns ju frågan sämre dessutom och blir lätt missad. Det händer nog de flesta
    Själv vet jag inget om augustibarns hemsida...

    Har man ett kort eller väldigt generellt titel på ämnet faller det nog lätt bort bland andra ämnen där man snabbt ser vad det handlar om.

    Ibland läser jag men hinner inte svara...eller vet inte vad jag ska svara. Och jag bor utomlands också och vet ju inte hur vissa saker går till i Sverige t.ex.

    Anonym tycker jag att man kan få vara om man vill, det är ju en fördel med internet att man inte behöver berätta så mycket om sig själv om man inte vill.

    Forumet är ju jättebra och verkligen värdefullt för oss gravida...och du får du ingen respons i den här gruppen kan du ju alltid smita in i en annan en sväng och ställa din fråga, så har jag gjort

    Fast den här gruppen är jättetrevlig
  23. Anonym för jag bara
    #12
    Jag vet vem du är! Men helt klart tycker jag att manfår vara anonym och i detta fallet är det väl inget att kritisera så negativt. Skriver man mycket brukar det bli mycket svar. Det är min erfarenhet.
  24. 12
    Jag vet vem du är! Men helt klart tycker jag att manfår vara anonym och i detta fallet är det väl inget att kritisera så negativt. Skriver man mycket brukar det bli mycket svar. Det är min erfarenhet.
  25. Medlem sedan
    Feb 2008
    #13
    Tack för era svar, var en fråga som berörde...
    Jag behöver inte alls vara anonym och brukar inte heller vara det.....
    Hoppas jag inte gjort någon arg eller illa berörd
    med mitt inlägg
    Min da
  26. 13
    Tack för era svar, var en fråga som berörde...
    Jag behöver inte alls vara anonym och brukar inte heller vara det.....
    Hoppas jag inte gjort någon arg eller illa berörd
    med mitt inlägg
    Min da
  27. Medlem sedan
    Feb 2008
    #14
    Oj skulle fortsätta skriva....

    Min dag igår var jäklig och jag kände mig övergiven av alllt och alla, så därav det bitska inlägget...
    Ber om ursäkt för det......
    Provar vid tillfälle att skriva ett nytt inlägg,,,
    Må så gott///schnuttan
  28. 14
    Oj skulle fortsätta skriva....

    Min dag igår var jäklig och jag kände mig övergiven av alllt och alla, så därav det bitska inlägget...
    Ber om ursäkt för det......
    Provar vid tillfälle att skriva ett nytt inlägg,,,
    Må så gott///schnuttan
  29. Medlem sedan
    Dec 2007
    #15
    kära du, det kalrt man får vara bitsk ibland, särskilt när man är gravid. Och självklart får man gnälla här det är ju därför vi finns, typ.
    Hoppas du känner dig bättre nu!
  30. 15
    kära du, det kalrt man får vara bitsk ibland, särskilt när man är gravid. Och självklart får man gnälla här det är ju därför vi finns, typ.
    Hoppas du känner dig bättre nu!
  31. LovelyT
    #16
    klart man får ha en dåligt dag, be inte om ursäkt för det.
    Hoppas det känns bättre idag
  32. 16
    klart man får ha en dåligt dag, be inte om ursäkt för det.
    Hoppas det känns bättre idag

Liknande trådar

  1. Får inga svar
    By Orolig80 in forum Shuntar och hydrocefalus
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-21, 09:00
  2. osa och inga svar...
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 19:06
  3. inga svar
    By Malin IGAF in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 14:58
  4. Inga svar..
    By Missemu in forum Styvfamiljer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar