hej
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    hej

    Gör ett försök att hamna här då, när jag fick lämna marsgruppen.
  2. 1
    hej Gör ett försök att hamna här då, när jag fick lämna marsgruppen.
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Ja, nu kan det vara vår tur att få stanna tycker jag.
  4. 2
    Ja, nu kan det vara vår tur att få stanna tycker jag.
  5. flerbarnsmamman
    #3
    Jag har oxå 4 barn-hur gamla är dina?
    Är lite orolig, om det tar sig, hur omgivningen skulle reagera men samtidigt får man bjuda på det-Ingen annan än jag och min man ska bestämma hur många vi ska ha! Härligt med sommar-allt är så positivt och de flesta människor är glada! håller tummarna för alla här inne jag vet inte riktrigt när äl kommer denna månad-möjligen har den redan varit
  6. 3
    Jag har oxå 4 barn-hur gamla är dina?
    Är lite orolig, om det tar sig, hur omgivningen skulle reagera men samtidigt får man bjuda på det-Ingen annan än jag och min man ska bestämma hur många vi ska ha! Härligt med sommar-allt är så positivt och de flesta människor är glada! håller tummarna för alla här inne jag vet inte riktrigt när äl kommer denna månad-möjligen har den redan varit
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Mina är 13, 9, 4, och minstingen 10 mån. Jo, man lär väl få höra många kommentarer om att man har så många men som du säger vi bjuder på det. Det är ju upp till oss om vi vill ha flera.
  8. 4
    Mina är 13, 9, 4, och minstingen 10 mån. Jo, man lär väl få höra många kommentarer om att man har så många men som du säger vi bjuder på det. Det är ju upp till oss om vi vill ha flera.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar