törs man ens skriva här...?
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    törs man ens skriva här...?

    Har precis påbörjat Projekt Småsyskon och har man tur nu så... Tog bort spiralen häromdan och det var väl på håret. Har ingen superkoll på ÄL direkt, har aldrig tänkt på det innan men om jag räknat rätt inföll det på samma dag som spiralen togs bort. Nu har vi gjort vad vi kan och så får man se... Jag har BIM runt 30-31 juli så det är ju ett tag kvar...
  2. 1
    törs man ens skriva här...? Har precis påbörjat Projekt Småsyskon och har man tur nu så... Tog bort spiralen häromdan och det var väl på håret. Har ingen superkoll på ÄL direkt, har aldrig tänkt på det innan men om jag räknat rätt inföll det på samma dag som spiralen togs bort. Nu har vi gjort vad vi kan och så får man se... Jag har BIM runt 30-31 juli så det är ju ett tag kvar...
  3. tintin7
    #2
    Ja det är klart att du törs det är bara att hoppas vidare om det inte tar sig
    Själv har jag varit med och snackat i alla ankgrupper sedan aprill då jag trodde att det skulle ta sig Men så var inte fallet!! Ja nu är jag här och hoppas på denna månad Hoppas att vi båda får vara kvar!
    Ha det så bra!
  4. 2
    Ja det är klart att du törs det är bara att hoppas vidare om det inte tar sig
    Själv har jag varit med och snackat i alla ankgrupper sedan aprill då jag trodde att det skulle ta sig Men så var inte fallet!! Ja nu är jag här och hoppas på denna månad Hoppas att vi båda får vara kvar!
    Ha det så bra!
  5. tintin7
    #3
    Lite stavfel men du fattar säkert
  6. 3
    Lite stavfel men du fattar säkert
  7. flerbarnsmamman
    #4
    lycka till!Jag är också spirallös sedan ett par veckor men jag tror att mensen kommer när som helst-brösten spänner inte alls längre (de gjorde det fram till för 2 dagar sedan) men finnarna avtar också men det finns ju fler månader!!!
  8. 4
    lycka till!Jag är också spirallös sedan ett par veckor men jag tror att mensen kommer när som helst-brösten spänner inte alls längre (de gjorde det fram till för 2 dagar sedan) men finnarna avtar också men det finns ju fler månader!!!

Liknande trådar

  1. Törs knappt skriva det men
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 13:25
  2. Törs jag skriva detta ;)
    By Eugenia74 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 07:00
  3. Törs man skriva här att man
    By Fattig in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 08:31
  4. Törs man skriva en juldikt?!
    By pochis in forum _99 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 09:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar