ligger i sängen
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    ligger i sängen

    å stirrar på datorskärmen inte ett dugg trött.... suck vill sova men inte lönt!!
    Har varit i badhuset hela dan med barnen idag å badat är väl antagligen kroppen fortfarande i högvarv å därför ja inte kan sova!! åå ja blir knäpp...

    ja ja ville bara gnälla av mej lite

    nu börjar lillen leva rövare inne i magen med de kommer ju knappast hjälpa john blund
  2. 1
    ligger i sängen å stirrar på datorskärmen inte ett dugg trött.... suck vill sova men inte lönt!!
    Har varit i badhuset hela dan med barnen idag å badat är väl antagligen kroppen fortfarande i högvarv å därför ja inte kan sova!! åå ja blir knäpp...

    ja ja ville bara gnälla av mej lite

    nu börjar lillen leva rövare inne i magen med de kommer ju knappast hjälpa john blund
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2

    Vet hur det är...

    ... och har också somnat sent de senaste kvällarna. Först tar det en bra stund innan jag känner att jag ligger någorlunda bekvämt och sen när det känns som jag skulle kunna somna så börjar bebben leva rövare där inne.
    Mamma till A -9910, W -0808 och E -0912.
    Drabbades tyvärr av cancer under min senaste graviditet.

    Min blogg...
    http://lindaskriver.blogspot.com
  4. 2
    Vet hur det är... ... och har också somnat sent de senaste kvällarna. Först tar det en bra stund innan jag känner att jag ligger någorlunda bekvämt och sen när det känns som jag skulle kunna somna så börjar bebben leva rövare där inne.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    ja de är helt hopplöst låg å stirrade i säkert en timma till innan jag äntligen somnade sen vid 3 kom sambon hem varit på releasparty till en vän så då började de om å ja va vaken IGEN!! suck
  6. 3
    ja de är helt hopplöst låg å stirrade i säkert en timma till innan jag äntligen somnade sen vid 3 kom sambon hem varit på releasparty till en vän så då började de om å ja va vaken IGEN!! suck
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Min bebis ligger med ansiktet åt vänster för det mesta vilket antagligen gör att den inte gillar när jag ligger på höger sidag och den får madrassen i ryggen. Då knökar den och bökar så att det gör riktigt ont. Alltså måste jag ligga på vänster sida tills den har somnat. Ibland tar det lång tid och då hinner jag få ont i vänstra höften. Sen ibland när jag går upp på toa så vaknar bebisen och då är det samma procedur igen, fast oftast går det snabbare då.
  8. 4
    Min bebis ligger med ansiktet åt vänster för det mesta vilket antagligen gör att den inte gillar när jag ligger på höger sidag och den får madrassen i ryggen. Då knökar den och bökar så att det gör riktigt ont. Alltså måste jag ligga på vänster sida tills den har somnat. Ibland tar det lång tid och då hinner jag få ont i vänstra höften. Sen ibland när jag går upp på toa så vaknar bebisen och då är det samma procedur igen, fast oftast går det snabbare då.
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Haha, vad lustigt! Min bebis ligger vänd åt höger (tror det är vanligast av någon anledning) och den gillar _inte_ att jag ligger på höger sida. Jag får vackert böja mig för bebisens krav och se till att den ligger med ryggen ned. Tvärt om mot din alltså!
  10. 5
    Haha, vad lustigt! Min bebis ligger vänd åt höger (tror det är vanligast av någon anledning) och den gillar _inte_ att jag ligger på höger sida. Jag får vackert böja mig för bebisens krav och se till att den ligger med ryggen ned. Tvärt om mot din alltså!

Liknande trådar

  1. Nu ligger jag i sängen
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-12, 20:02
  2. Ligger i sängen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 02:35
  3. Ligger i sängen
    By sannasmamma in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 21:05
  4. Ligger här sängen och...
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 13:18
  5. *OT* Ligger här i sängen och ..........
    By Trean06? Dag 21/21 (25-28) in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar