Jippi Gravid!!
_0904 Aprilbarn
  1. Stina-
    #1

    Jippi Gravid!!

    Hej på er,
    Vi har försökt att få tillökning i vår familj sedan mensen kom igång efter vår första dotter som kom i september 2007. Det hade tagit typ 5år men både missfall o IVF.
    Vi är såååå glada över vår dotter och tänkte att blir det någon mera så blir det, annars så har vi ju våran prinsessa..
    Väntade på mensen och visste inte om jag vågade gå runt i vita kläder eller inte för att ha skydd i värmen i onödan är inte kul.. Bestämde mig iaf för att testa då jag ändå hade ett test liggande hemma. Oooo jisses vad glad jag blev
    Enligt uträkning här så ska det bli 30/3 men har 30dgr o inte 28 så tror mera på 1/4 så jag tänkte att jag får skriva lite i båda ankomstgrupperna så länge..

    Ha det gott i solen!!
  2. 1
    Jippi Gravid!! Hej på er,
    Vi har försökt att få tillökning i vår familj sedan mensen kom igång efter vår första dotter som kom i september 2007. Det hade tagit typ 5år men både missfall o IVF.
    Vi är såååå glada över vår dotter och tänkte att blir det någon mera så blir det, annars så har vi ju våran prinsessa..
    Väntade på mensen och visste inte om jag vågade gå runt i vita kläder eller inte för att ha skydd i värmen i onödan är inte kul.. Bestämde mig iaf för att testa då jag ändå hade ett test liggande hemma. Oooo jisses vad glad jag blev
    Enligt uträkning här så ska det bli 30/3 men har 30dgr o inte 28 så tror mera på 1/4 så jag tänkte att jag får skriva lite i båda ankomstgrupperna så länge..

    Ha det gott i solen!!
  3. Bebiserian
    #2
    Oj, det är svårt att tänka sig hur allt ter sig när man aldrig upplevt problem med IVF och liknande.

    Stort grattis, och välkommen.

    Jag har samma bf, och försöker hålla mig relativt anonym tills vidare.

    www.bebiserian.wordpress.com
  4. 2
    Oj, det är svårt att tänka sig hur allt ter sig när man aldrig upplevt problem med IVF och liknande.

    Stort grattis, och välkommen.

    Jag har samma bf, och försöker hålla mig relativt anonym tills vidare.

    www.bebiserian.wordpress.com
  5. Ima med nr 2
    #3
    Grattis så kul!
    Vi följs nog åt i bägge grupperna. Knepigt att räkna ut när man inte har 28 dagars cykel...
  6. 3
    Grattis så kul!
    Vi följs nog åt i bägge grupperna. Knepigt att räkna ut när man inte har 28 dagars cykel...

Liknande trådar

  1. Ska bli gravid igen jippi!!!
    By mumintroll in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-11, 20:07
  2. Gravid! Jippi! Eller.. ?
    By t0tikki in forum Komplikationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 14:54
  3. Jippi!!! Jag är gravid!!!!!!
    By julianen in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 13:24
  4. Jag är gravid Jippi!!!
    By P med tvåan bf 19/6? in forum _0706 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 15:36
  5. Jippi, jag är nog gravid!
    By junimamma? in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 21:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar