Fick halsband
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Fick halsband

    av maken i fredags. Ett halsband f5rån familjesmycken.se med barnens namn på . En etta och en tvåa och ett vitt hjärta. Blev så glad.

    I bland blir amn överaskad.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  2. 1
    Fick halsband av maken i fredags. Ett halsband f5rån familjesmycken.se med barnens namn på . En etta och en tvåa och ett vitt hjärta. Blev så glad.

    I bland blir amn överaskad.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Åhh vad snällt av honom Man blir som gladast för oväntade presenter

    Jag fick ett Efva Attlingsmycke av min man i samband med Lucas förlossning. Smycket hade tre droppar på sig som symboliserade våra tre barn- då blev jag glad

    Vilken snäll man du har
  4. 2
    Åhh vad snällt av honom Man blir som gladast för oväntade presenter

    Jag fick ett Efva Attlingsmycke av min man i samband med Lucas förlossning. Smycket hade tre droppar på sig som symboliserade våra tre barn- då blev jag glad

    Vilken snäll man du har
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    I bland

    blir man lite extra kär... Det var ett sådant ögonblick med halsbandet och förstår att du blev det efter Lucas förlossning.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  6. 3
    I bland blir man lite extra kär... Det var ett sådant ögonblick med halsbandet och förstår att du blev det efter Lucas förlossning.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Jag fik oskå ett superfint hjärta av min sambo för "gott utfört arbete" så att säga på förlossningen
    mer presenter till mammorna tycker jag!!
  8. 4
    Jag fik oskå ett superfint hjärta av min sambo för "gott utfört arbete" så att säga på förlossningen
    mer presenter till mammorna tycker jag!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5

    Min sambo

    köpte en pappapresent till sig själv i stället. En fånig radiostyrd helikopter. Men jag då? sa jag, skall inte jag få en mammapresent? Du fick ju bebisen sa han då. Fast han skämtade (annars hade han nog fått sig en smäll ).
    Jag skall få en ring, har bara inte hunnit kolla ut någon än.
    /Malin
  10. 5
    Min sambo köpte en pappapresent till sig själv i stället. En fånig radiostyrd helikopter. Men jag då? sa jag, skall inte jag få en mammapresent? Du fick ju bebisen sa han då. Fast han skämtade (annars hade han nog fått sig en smäll ).
    Jag skall få en ring, har bara inte hunnit kolla ut någon än.
    /Malin
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Jag fick också ett jättefint halsband med örhängen till av min man efter förlossningen. Jag blev så himla glad och överraskad!
  12. 6
    Jag fick också ett jättefint halsband med örhängen till av min man efter förlossningen. Jag blev så himla glad och överraskad!
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    vilka snälla sambor ni har, jag har inte fått någon present men å andra sidan skämmer han bort mig så kollossalt att jag inte vet hur jag ska klara mig med matlagning och städning sen när han börjar jobba igen. Men visst hade det varit skoj med ett smycke..
    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  14. 7
    vilka snälla sambor ni har, jag har inte fått någon present men å andra sidan skämmer han bort mig så kollossalt att jag inte vet hur jag ska klara mig med matlagning och städning sen när han börjar jobba igen. Men visst hade det varit skoj med ett smycke..

Liknande trådar

  1. Äntligen fick jag mitt halsband
    By MYZOXE! in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:39
  2. Nu fick jag äntligen mitt halsband
    By kizze66 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 19:30
  3. Fick fint halsband
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 09:41
  4. Jag fick ett så vackert halsband!
    By Anna - änglamamma in forum Änglabarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 09:49
  5. Fick ett jättefint halsband med...
    By annaonice in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 00:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar