sista dagen på mitt gamla jobb
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    sista dagen på mitt gamla jobb

    Jaha så var mina 4 år på mitt gamla jobb över. Hade avtackning idag och på måndag börjar jag nya äventyr. Då blir det min man som går ner i tid medan jag tar fulltid ett tag tills jag kommit in i allt. Ska bli spännade men samtidigt nervöst. Det är ju liksom en ny era i livet med dagis, nytt jobb och allt. Kändes lite ledsamt att gå och lämna allt som man vet vad det är till något helt nytt...
    Men livet ska vara föränderligt tycker jag och man måste våga ta steget när det känns bra. Vill bara dela med mig lite .

    Trevlig helg
    LOLLO med dotter född den 20/1 2007 och en son född 20/5 2009.
  2. 1
    sista dagen på mitt gamla jobb Jaha så var mina 4 år på mitt gamla jobb över. Hade avtackning idag och på måndag börjar jag nya äventyr. Då blir det min man som går ner i tid medan jag tar fulltid ett tag tills jag kommit in i allt. Ska bli spännade men samtidigt nervöst. Det är ju liksom en ny era i livet med dagis, nytt jobb och allt. Kändes lite ledsamt att gå och lämna allt som man vet vad det är till något helt nytt...
    Men livet ska vara föränderligt tycker jag och man måste våga ta steget när det känns bra. Vill bara dela med mig lite .

    Trevlig helg
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Hoppas allt går bra. Jag brukar också gilla att livet är rörligt, jag tycker inte om när allt står stilla och stampar.Men samtidigt så njuter jag allra mest av livet när jag är hemma med familjen.
    Jag ska vara föräldraledig från d 12e och det blir ca 17 dagars ledighet. Men mitt schema är luftigt, jag har rätt mycket ledigt, alltid. Annars orkar jag inte....måste vara fri ofta för att må bra.
    Ha en bra dag!
  4. 2
    Hoppas allt går bra. Jag brukar också gilla att livet är rörligt, jag tycker inte om när allt står stilla och stampar.Men samtidigt så njuter jag allra mest av livet när jag är hemma med familjen.
    Jag ska vara föräldraledig från d 12e och det blir ca 17 dagars ledighet. Men mitt schema är luftigt, jag har rätt mycket ledigt, alltid. Annars orkar jag inte....måste vara fri ofta för att må bra.
    Ha en bra dag!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Vad kul med nytt jobb! Får man fråga vad du bytt från och vad det blir nu *nyfiken i en strut*
  6. 3
    Vad kul med nytt jobb! Får man fråga vad du bytt från och vad det blir nu *nyfiken i en strut*
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Hej. Ja nu har jag varit på det nya en vecka och det känns OK men mycket nytt att ta in. Jag jobbar med reklam och är projektledare. Gick från ett liknande jobb till en ny bransch bara.
    Det är spännande och fullrulle!!
    LOLLO med dotter född den 20/1 2007 och en son född 20/5 2009.
  8. 4
    Hej. Ja nu har jag varit på det nya en vecka och det känns OK men mycket nytt att ta in. Jag jobbar med reklam och är projektledare. Gick från ett liknande jobb till en ny bransch bara.
    Det är spännande och fullrulle!!

Liknande trådar

  1. Sista dagen på gamla dagis!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 20:20
  2. Sitter på mitt gamla jobb *OT*
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 07:47
  3. sista jobb dagen och bf idag
    By molga in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 16:50
  4. Fy det brinner på mitt gamla jobb:(
    By Mian m7 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 13:09
  5. Sista dagen, sista inlägget?
    By lindamari in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 11:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar