Första dan i skolan.
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Första dan i skolan.

    Japp. då var bollen i rullning. Nu är resten upp till mig!

    Idag var det första dagen på den två år långa yrkesutbildningen som jag TILLSLUT hamnade på efter alla turar med AMS och våndor runt framtiden.

    Robot & Automationstekniker slutar det förhoppningsvist med.
    Och japp... jag är enda tjejen. Lite trist om jag skall vara ärlig, hade hoppats på en till men jag visste ju att det kunde bli såhär. men som min rektor säger så blir det bra för jag kommer få alla fördelar som tjej av alla grabbar
    Får väl hoppas att det blir sanningen.

    Släpade hem en laptop som vi fått låna under våran tvååriga utbildning. En riktig ful och tjock dator som inte fick plats i min nyinköpte datorväska från IKEA för att den var så tjock.
    Ja, för jag köpte en egen datorväska i ROSA. Måste ju synas att man är tjej eller hur?

    Hoppas att detta nu är det jag ska. Det har ju lixom varit dörrar som öppnats och dörrar som stängts under denne prosess m ams å allt... nu öppnades denne dörr och jag gick in. nu sitter jag här.

    är förväntansfull... och numera 30 kilo lättare
    Karina m Hwila 050531 & Zion 060910
  2. 1
    Första dan i skolan. Japp. då var bollen i rullning. Nu är resten upp till mig!

    Idag var det första dagen på den två år långa yrkesutbildningen som jag TILLSLUT hamnade på efter alla turar med AMS och våndor runt framtiden.

    Robot & Automationstekniker slutar det förhoppningsvist med.
    Och japp... jag är enda tjejen. Lite trist om jag skall vara ärlig, hade hoppats på en till men jag visste ju att det kunde bli såhär. men som min rektor säger så blir det bra för jag kommer få alla fördelar som tjej av alla grabbar
    Får väl hoppas att det blir sanningen.

    Släpade hem en laptop som vi fått låna under våran tvååriga utbildning. En riktig ful och tjock dator som inte fick plats i min nyinköpte datorväska från IKEA för att den var så tjock.
    Ja, för jag köpte en egen datorväska i ROSA. Måste ju synas att man är tjej eller hur?

    Hoppas att detta nu är det jag ska. Det har ju lixom varit dörrar som öppnats och dörrar som stängts under denne prosess m ams å allt... nu öppnades denne dörr och jag gick in. nu sitter jag här.

    är förväntansfull... och numera 30 kilo lättare
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2
    Wow va kul!! Coolt att va ensam tjej du. Jag tror du klarar det där galant.

    Och du, nu vill jag se bilder! -30 kg!! Det är ju inte klookt.
  4. 2
    Wow va kul!! Coolt att va ensam tjej du. Jag tror du klarar det där galant.

    Och du, nu vill jag se bilder! -30 kg!! Det är ju inte klookt.
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Så spännande. Jag hoppas verkligen att det blir så bra som du tänkt dig!
    Och grattis till viktminskingen, det är så starkt gjort av dig!!
  6. 3
    Så spännande. Jag hoppas verkligen att det blir så bra som du tänkt dig!
    Och grattis till viktminskingen, det är så starkt gjort av dig!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    har inga nya bilder. dom jag tog sist var dom jag outade mig med här på aff.
    Ska fota mig vid 6 mån efter oppen har jag bestämt. det är 18 dagar kvar tills dess. Vet ej om ni får se dom
  8. 4
    har inga nya bilder. dom jag tog sist var dom jag outade mig med här på aff.
    Ska fota mig vid 6 mån efter oppen har jag bestämt. det är 18 dagar kvar tills dess. Vet ej om ni får se dom
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    tack
  10. 5
    tack
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6

    Åh!!

    Vad roligt att det äntligen sparkar igång med skola, efter alla turer hit och dit!! Måste kännas jättekul!!!
    Och du tappar verkligen vikt i raketfart! Jag är sååååååååååå impad!!!
    Jalla m storebror H -04 & lillebror O sept -06
  12. 6
    Åh!! Vad roligt att det äntligen sparkar igång med skola, efter alla turer hit och dit!! Måste kännas jättekul!!!
    Och du tappar verkligen vikt i raketfart! Jag är sååååååååååå impad!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    Men vilken tjej du är!

    Vet inte om jag ska gratulera till de 30 kilona eller att du äntligen är igång med ditt pluggande. Starkt jobbat!

    Anders frågade faktiskt efter dig igår och undrade hur det var. Eftersom vi fortfarande inte har bredband är jag här rätt sällan - det är sååå segt med modem och väldigt obekvämt att ligga på golvet 50 cm från jacket (vi har ingen längre sladd).

    Kul att hitta detta inlägg när jag äntligen kom in - ska genast uppdatera Anders!
  14. 7
    Men vilken tjej du är!

    Vet inte om jag ska gratulera till de 30 kilona eller att du äntligen är igång med ditt pluggande. Starkt jobbat!

    Anders frågade faktiskt efter dig igår och undrade hur det var. Eftersom vi fortfarande inte har bredband är jag här rätt sällan - det är sååå segt med modem och väldigt obekvämt att ligga på golvet 50 cm från jacket (vi har ingen längre sladd).

    Kul att hitta detta inlägg när jag äntligen kom in - ska genast uppdatera Anders!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    ja det får du göra Glad att han frågar.
  16. 8
    ja det får du göra Glad att han frågar.
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    tack! Kram
  18. 9
    tack! Kram
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    Vad kul att dui äntligen får börja din utbildning ! Åker du till Örebro för att gå den eller vart ?

    Gratttis till viktminskningen också !
  20. 10
    Vad kul att dui äntligen får börja din utbildning ! Åker du till Örebro för att gå den eller vart ?

    Gratttis till viktminskningen också !
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    oj... här hade du skrivit ja
    Ja jag åker till Örebro än så länge men redan från måndag styr vi över våran egen inlärning och vi jobbar i grupper så det är upp till gruppen när och var vi ska träffas... och hur mycket.
    Jag är en sån som måste hemifrån om jag ska få nåt gjord
    kram
  22. 11
    oj... här hade du skrivit ja
    Ja jag åker till Örebro än så länge men redan från måndag styr vi över våran egen inlärning och vi jobbar i grupper så det är upp till gruppen när och var vi ska träffas... och hur mycket.
    Jag är en sån som måste hemifrån om jag ska få nåt gjord
    kram

Liknande trådar

  1. Första dan i skolan
    By Lisa med Nisse in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 23:21
  2. Första avslutningen i skolan
    By Lena med M, F & O in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 19:41
  3. Också första dan i skolan...
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 08:20
  4. Första skoldagen i nya skolan!
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 15:27
  5. Första dan i skolan
    By SF-daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar