Födelsedag och feber...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Födelsedag och feber...

    om några timmar är det 2 år sen jag vankade om kring på BB i väntan på att bli snittad... Så idag fyller min lilla skrutta 2 år!!
    Igårkväll när maken kom hem tyckte han at hon såg glansig ut på ögonen och en koll på tempen visade 37,7C. Vid läggdags hade det stigit till 38,8C... Maken som hade planerat att ta henne till leklandet idag, de får nog stanna hemma istället. Febern i kombination med att hon var lös i magen igår asmt med halva handen inne i munnen , gör att vi misstänker att ännu en kindtand är på väg. Och jag hoppas verkligen att det är så, det går ju inte att ha en sjuk liten tjej som ska ha 4-års kalas (2+2) ihop med sin kompis E imorron...
    -----------------------------------------
    Åsa med A&P
  2. 1
    Födelsedag och feber... om några timmar är det 2 år sen jag vankade om kring på BB i väntan på att bli snittad... Så idag fyller min lilla skrutta 2 år!!
    Igårkväll när maken kom hem tyckte han at hon såg glansig ut på ögonen och en koll på tempen visade 37,7C. Vid läggdags hade det stigit till 38,8C... Maken som hade planerat att ta henne till leklandet idag, de får nog stanna hemma istället. Febern i kombination med att hon var lös i magen igår asmt med halva handen inne i munnen , gör att vi misstänker att ännu en kindtand är på väg. Och jag hoppas verkligen att det är så, det går ju inte att ha en sjuk liten tjej som ska ha 4-års kalas (2+2) ihop med sin kompis E imorron...
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2

    Grattis!

    Hoppas att det bara är tänderna som spökar så du får ett kul kalas imorgon! Vi ska också ha ett kalas i morgon, men 14-årskalas A och hennes bästis med samma namn ska ha gemensamt 7-årskalas här på mitt jobb! Har ingen som helst lust, tycker verkligen det är såååå tråkigt att fixa barnkalas. Men skönt att göra det "på annan ort" och tillsammans med någon!

    Ha en bra födelsedag tillsammans med pappa!
    Jag syr kläder till egna och andras barn. Mina med- och motgångar beskriver jag i min syblogg. Välkommen in!
  4. 2
    Grattis! Hoppas att det bara är tänderna som spökar så du får ett kul kalas imorgon! Vi ska också ha ett kalas i morgon, men 14-årskalas A och hennes bästis med samma namn ska ha gemensamt 7-årskalas här på mitt jobb! Har ingen som helst lust, tycker verkligen det är såååå tråkigt att fixa barnkalas. Men skönt att göra det "på annan ort" och tillsammans med någon!

    Ha en bra födelsedag tillsammans med pappa!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Grattis till lilla skruttan! Vad tråkigt att hon ska behöva vara sjuk på sin födelsedag, hoppas att det bara är kindtanden som spökar.

    Stor kram till hela familjen!
  6. 3
    Grattis till lilla skruttan! Vad tråkigt att hon ska behöva vara sjuk på sin födelsedag, hoppas att det bara är kindtanden som spökar.

    Stor kram till hela familjen!
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Grattis till lilltjejen och hoppas att hon kryar på sig snart.
  8. 4
    Grattis till lilltjejen och hoppas att hon kryar på sig snart.
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Grattis grattis! Viggo fick också feber i tisdags, men det blev lite lägre feber i onsdags och idag är den borta och inga andra symptom har visat sig. Kanske det är nåt liknande eller tand på g då så ni kan kalasa imorgon Håller tummarna! Kramar från oss!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  10. 5
    Grattis grattis! Viggo fick också feber i tisdags, men det blev lite lägre feber i onsdags och idag är den borta och inga andra symptom har visat sig. Kanske det är nåt liknande eller tand på g då så ni kan kalasa imorgon Håller tummarna! Kramar från oss!
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6
    Grattis skruttan. Vilken bra dag att fylla år på!!! Du kommer gå långt. *ler*
  12. 6
    Grattis skruttan. Vilken bra dag att fylla år på!!! Du kommer gå långt. *ler*
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    hinner precist gratta!
    HOPPAS hon blir bra tills imorn!
  14. 7
    hinner precist gratta!
    HOPPAS hon blir bra tills imorn!
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    Grattis och hoppas hon kryade på sig så att kalaset blev lyckat.

    INte klokt att det gått två år sen våra små troll kom till världen!!
  16. 8
    Grattis och hoppas hon kryade på sig så att kalaset blev lyckat.

    INte klokt att det gått två år sen våra små troll kom till världen!!

Liknande trådar

  1. Födelsedag
    By Piaalex in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 23:12
  2. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  3. Har födelsedag i dag OT
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 05:21
  4. Födelsedag
    By Kopia in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 22:52
  5. födelsedag
    By undrar in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar