Grattis Zion och Kotten!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Grattis Zion och Kotten!

    Hurra, hurra, hurra, tänk att det är två hela år sedan ni kom till jorden! Hoppas att ni får riktigt härliga födelsedagar med allt vad en nybliven tvååring kan önska sig. Ett extra grattis och stor kram till era fantastiska mammor som gjorde ett så bra jobb just den här dagen för två år sedan.
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Grattis Zion och Kotten! Hurra, hurra, hurra, tänk att det är två hela år sedan ni kom till jorden! Hoppas att ni får riktigt härliga födelsedagar med allt vad en nybliven tvååring kan önska sig. Ett extra grattis och stor kram till era fantastiska mammor som gjorde ett så bra jobb just den här dagen för två år sedan.
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Stort grattis från mig och skruttan också!! Och ett stort grattis till alla andra nyblivna 2-åringar, eller som fyller i dagarna.
  4. 2
    Stort grattis från mig och skruttan också!! Och ett stort grattis till alla andra nyblivna 2-åringar, eller som fyller i dagarna.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Kotten bugar och tackar men har ingen aning om vad du pratar om
    Han är nämnligen heeelt omedveten om att han fyller år idag. De stressade föräldrarna har inte ens köpt present och än mindre funderat på tårta. Kanske blir han inte firad förrän _nästa_ helg, eftersom morföräldrarna är bortresta helgen som kommer. Stackars stackars Kotten.
    I övrigt tittar jag ut över en regnig förort och ser inga likheter med den soliga sommardagen för två år sen då jag klämde ut denna solstråle till pojk.
  6. 3
    Kotten bugar och tackar men har ingen aning om vad du pratar om
    Han är nämnligen heeelt omedveten om att han fyller år idag. De stressade föräldrarna har inte ens köpt present och än mindre funderat på tårta. Kanske blir han inte firad förrän _nästa_ helg, eftersom morföräldrarna är bortresta helgen som kommer. Stackars stackars Kotten.
    I övrigt tittar jag ut över en regnig förort och ser inga likheter med den soliga sommardagen för två år sen då jag klämde ut denna solstråle till pojk.
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Stämmer oxå in i sången. Stort grattis Zion och Kotten!!! Hoppas dagen blir jättebra för er båda och att ni får många bra och spännande paket.

    Pussar och kramar från Malva, resten av familjen hälsar oxå förstås...
  8. 4
    Stämmer oxå in i sången. Stort grattis Zion och Kotten!!! Hoppas dagen blir jättebra för er båda och att ni får många bra och spännande paket.

    Pussar och kramar från Malva, resten av familjen hälsar oxå förstås...
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Zion tackar oxå till alla! OCH självklart kramar han om kotten på hans samma födelsedag.

    Mamma har tänkt förlossning hela dan. Just i skrivande stund har ju kommit till BB för 15 min sen kanske. Kl 22:03 är jag född.
    Kändes som man åkte till BB och hämtade en bäbis typ. Verkarna började ju när vi satte oss i bilen påväg till BB. Skulle in eftersom vattnet hade gått kl 16. Skulle kolla om allt såg bra ut.
    Men weee va det gick

    Kram fran oss bland papper, paket och tårta
  10. 5
    Zion tackar oxå till alla! OCH självklart kramar han om kotten på hans samma födelsedag.

    Mamma har tänkt förlossning hela dan. Just i skrivande stund har ju kommit till BB för 15 min sen kanske. Kl 22:03 är jag född.
    Kändes som man åkte till BB och hämtade en bäbis typ. Verkarna började ju när vi satte oss i bilen påväg till BB. Skulle in eftersom vattnet hade gått kl 16. Skulle kolla om allt såg bra ut.
    Men weee va det gick

    Kram fran oss bland papper, paket och tårta
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    GRATTIS ZION !
  12. 6
    GRATTIS ZION !
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    GRATTIS KOTTEN !
  14. 7
    GRATTIS KOTTEN !
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    Hipp hipp hurra!

    Stora kramar från Hugo!

    Fick ni några bra presenter?? *letar tips*
  16. 8
    Hipp hipp hurra!

    Stora kramar från Hugo!

    Fick ni några bra presenter?? *letar tips*

Liknande trådar

  1. Kotten är här!!
    By Stubbe in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 19:56
  2. Grattis Zion!!
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-12, 17:10
  3. Grattis Kotten och Zion!
    By CarolinaK in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:07
  4. Kotten är här!
    By majjo in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 16:55
  5. GRATTIS Kotten Elwin och Zion
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 12:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar