Skansen
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Skansen

    Jag måste bara få säga att våra små 06r är i en helt perfekt ålder för Skansen! Vi var där igår igen (var där för två veckor sedan och det var ju en sån höjdare att vi kom tillbaka).

    Den här gången vågade Hugo klappa getterna, vilket han verkar ha ångrat att han inte gjorde sist. Han har pratat om "Geten" konstant sen förra besöket!

    Jag har lärt mig att hönor tigger som hundar - vi hade matsäck och hönsen var som plåster. Kul för barnen, men iiite äckligt tyckte jag.

    Vi var där med en kompis och ungarna sprang hel vilt och lekte tills de somnade tvärt och sen kunde jag och min kompis promenerar till centralen i godan ro.

    Ett totalt lyckat besök som jag kommer återupprepa ofta.

    Alla som vill ha sällskap på Skansen kan höra av sig till undertecknad!!
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Skansen Jag måste bara få säga att våra små 06r är i en helt perfekt ålder för Skansen! Vi var där igår igen (var där för två veckor sedan och det var ju en sån höjdare att vi kom tillbaka).

    Den här gången vågade Hugo klappa getterna, vilket han verkar ha ångrat att han inte gjorde sist. Han har pratat om "Geten" konstant sen förra besöket!

    Jag har lärt mig att hönor tigger som hundar - vi hade matsäck och hönsen var som plåster. Kul för barnen, men iiite äckligt tyckte jag.

    Vi var där med en kompis och ungarna sprang hel vilt och lekte tills de somnade tvärt och sen kunde jag och min kompis promenerar till centralen i godan ro.

    Ett totalt lyckat besök som jag kommer återupprepa ofta.

    Alla som vill ha sällskap på Skansen kan höra av sig till undertecknad!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Åh, visst är det härligt...

    Ja vi har ju en bra bit till Skansen, så det är inte aktuellt.
    Men visst är det roligt med djur?! Ida älskar ALLA djur. Och inte är hon rädd heller (jo, lite rädd för daggmasken som storebror dinglade med 5 cm framför hennes ögon).
    getterna på Parken Zoo i Eskilstuna i somras var en höjdare. Och kusinernas lilla ponny är alltid poppis att klappa/mata/leda/rida på.
    Libra
  4. 2
    Åh, visst är det härligt... Ja vi har ju en bra bit till Skansen, så det är inte aktuellt.
    Men visst är det roligt med djur?! Ida älskar ALLA djur. Och inte är hon rädd heller (jo, lite rädd för daggmasken som storebror dinglade med 5 cm framför hennes ögon).
    getterna på Parken Zoo i Eskilstuna i somras var en höjdare. Och kusinernas lilla ponny är alltid poppis att klappa/mata/leda/rida på.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Men vad bra! Vincent fick nämligen en dag på Skansen med "extra allt" av mormor i tvåårspresent Perfekt present tyckte vi som inte vill ha fler prylar här hemma!
  6. 3
    Men vad bra! Vincent fick nämligen en dag på Skansen med "extra allt" av mormor i tvåårspresent Perfekt present tyckte vi som inte vill ha fler prylar här hemma!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Vilken lysande present!

    Jag skulle oxå vilja ha "extra allt"
  8. 4
    Vilken lysande present!

    Jag skulle oxå vilja ha "extra allt"

Liknande trådar

  1. Skansen
    By samandra in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-06-08, 08:45
  2. Skansen!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 10:10
  3. Skansen v.37!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 20:47
  4. Skansen!!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 08:06
  5. Skansen.
    By Kulan in forum _0307 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 20:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar