Hej alla
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Hej alla

    Det är ganska lågt tempo här på sidan. Jag antar det är för alla har fullt upp.
    Men hur har ni det i er septembervardag?

    Hos oss är det mycket jobb och mycket dagis. Men vi njuter också av två väldigt harmoniska barn som mår väldigt bra just nu och som trivs med sin tillvaro. Tänk vad lätt allting känns när barnen mår bra!
  2. 1
    Hej alla Det är ganska lågt tempo här på sidan. Jag antar det är för alla har fullt upp.
    Men hur har ni det i er septembervardag?

    Hos oss är det mycket jobb och mycket dagis. Men vi njuter också av två väldigt harmoniska barn som mår väldigt bra just nu och som trivs med sin tillvaro. Tänk vad lätt allting känns när barnen mår bra!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Tja, min vardag är ju ganska lätt för er alla att föreställa er?

    F sover rätt risigt på nätterna och ammar mest hela dagarna så jag slasar runt här hemma i någon slags halvkoma och är glad om jag hinner duscha innan det är dags att hämta på dagis.

    Vincent är i alla fall fortfarande lika kär i sin lillebror, han pussar och kramar på honom så fort han kommer åt och säger "jag älskar Felix" flera gånger om dagen. Han är också inne i en väldigt charmig period just nu och den värsta tvåårstrotsen verkar vara över. Härligt!!
  4. 2
    Tja, min vardag är ju ganska lätt för er alla att föreställa er?

    F sover rätt risigt på nätterna och ammar mest hela dagarna så jag slasar runt här hemma i någon slags halvkoma och är glad om jag hinner duscha innan det är dags att hämta på dagis.

    Vincent är i alla fall fortfarande lika kär i sin lillebror, han pussar och kramar på honom så fort han kommer åt och säger "jag älskar Felix" flera gånger om dagen. Han är också inne i en väldigt charmig period just nu och den värsta tvåårstrotsen verkar vara över. Härligt!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Jag vabbar

    så min vardag är för tillfället ganska lugn. Eller iallafall just nu när Oskar sover, resten av tiden går åt till att hålla honom så lugn som möjligt så att han inte triggar igång sin astma i onödan.
    Vi var hos doktorn igår och fick lite nya mediciner att förstärka med. Han har ingen bakterieinfektion tack o lov utan "bara" virusutlöst astma. För en gång skull så känns det rätt skönt att vabba (man får tycka det va?) och jag har inte det minsta dåligt samvete (kanske därför?).
    Wilma är i skolan, så innan jag hämtar henne så ska jag fixa lite här hemma och hinna slappa lite tänkte jag. Sen är det ju full fart!
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  6. 3
    Jag vabbar så min vardag är för tillfället ganska lugn. Eller iallafall just nu när Oskar sover, resten av tiden går åt till att hålla honom så lugn som möjligt så att han inte triggar igång sin astma i onödan.
    Vi var hos doktorn igår och fick lite nya mediciner att förstärka med. Han har ingen bakterieinfektion tack o lov utan "bara" virusutlöst astma. För en gång skull så känns det rätt skönt att vabba (man får tycka det va?) och jag har inte det minsta dåligt samvete (kanske därför?).
    Wilma är i skolan, så innan jag hämtar henne så ska jag fixa lite här hemma och hinna slappa lite tänkte jag. Sen är det ju full fart!

Liknande trådar

  1. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  2. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  3. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  4. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar