Hej och välkomna
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Hej och välkomna

    Vad roligt det är med en ny ankomstgrupp!

    Jag är inte här för att jag är gradiv själv, utan för att finnas med och stötta i början. Till att börja med är det inte så många i en ankomstgrupp och det tar ett tag att lära känna varandra. Under den tiden är jag här och stöttar och skriver lite extra inlägg.

    Jag är mamma till två barn själv. En pojke född 02 och en flicka född 04. Kan inte fatta att hon snart fyller 4 för det känns som aldeles nyss jag var där ni är nu.

    Jag har hållit till på Allt För Föräldrar sedan 2001 och har haft en väldig glädje av först ankomstgrupperna och sedan en hel rad andra grupper med olika specialinriktning.

    Nu är jag mer än gärna ett stöd för er i starten och en lite guide till forumet om så behövs.

    Anna
    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Hej och välkomna Vad roligt det är med en ny ankomstgrupp!

    Jag är inte här för att jag är gradiv själv, utan för att finnas med och stötta i början. Till att börja med är det inte så många i en ankomstgrupp och det tar ett tag att lära känna varandra. Under den tiden är jag här och stöttar och skriver lite extra inlägg.

    Jag är mamma till två barn själv. En pojke född 02 och en flicka född 04. Kan inte fatta att hon snart fyller 4 för det känns som aldeles nyss jag var där ni är nu.

    Jag har hållit till på Allt För Föräldrar sedan 2001 och har haft en väldig glädje av först ankomstgrupperna och sedan en hel rad andra grupper med olika specialinriktning.

    Nu är jag mer än gärna ett stöd för er i starten och en lite guide till forumet om så behövs.

    Anna
  3. Anonym
    #2
    Men var håller du hus måntro? Iof så har vi kommit igång lite själva med snacket härinne men du är ganska osynlig. Har inte sett till dig sen den 13:e. Ska man inte vara mer aktiv som värd än så här? Jag bara undrar...
  4. 2
    Men var håller du hus måntro? Iof så har vi kommit igång lite själva med snacket härinne men du är ganska osynlig. Har inte sett till dig sen den 13:e. Ska man inte vara mer aktiv som värd än så här? Jag bara undrar...

Liknande trådar

  1. VÄLKOMNA
    By Fritz in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 11:13
  2. Välkomna!
    By Annika60 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 22:05
  3. Välkomna!
    By Pegasus AfF in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 11:03
  4. Välkomna
    By ks-redax in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 16:30
  5. Välkomna
    By Anneli m Uno in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 11:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar