jaha,
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    jaha,

    ja e väll först att skriva här då, jag e inte gravid än...utan hoppas på att bli det snart. Vi började "produktionen" på vår 4:a i september men det ville sig inte då så nu satsar vi på oktober i stället.
  2. 1
    jaha, ja e väll först att skriva här då, jag e inte gravid än...utan hoppas på att bli det snart. Vi började "produktionen" på vår 4:a i september men det ville sig inte då så nu satsar vi på oktober i stället.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Hej!

    Välkommen! Jag då håller jag tummarna för att det lyckas för er med en gång! Det är ju så härligt med pluss på stickorna!
  4. 2
    Hej!

    Välkommen! Jag då håller jag tummarna för att det lyckas för er med en gång! Det är ju så härligt med pluss på stickorna!
  5. Anonym
    #3
    Hej sitter i samma båt vi har precis börjat bebis verkstan i September men det ville sig inte. Så det blir nya tag nu i Oktober. det blir nr 4 för mig med :-)
  6. 3
    Hej sitter i samma båt vi har precis börjat bebis verkstan i September men det ville sig inte. Så det blir nya tag nu i Oktober. det blir nr 4 för mig med :-)
  7. Anonym
    #4
    Andra försöket för mig o min sambo också. Vi får hålla tummarna för varnadra och hoppas på att det går vägen.

    Kram
  8. 4
    Andra försöket för mig o min sambo också. Vi får hålla tummarna för varnadra och hoppas på att det går vägen.

    Kram

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 11:35
  3. Jaha,
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 19:44
  4. Jaha, det var det det.
    By H med E in forum Ordet är fritt
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 21:47
  5. Jaha,
    By Lollo m W-01 & A-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar