Lite roligt!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Lite roligt!

    Att vi är tre stycken som vill vara här i denna gruppen och alla jobbar vi på en fyra! Jag som trodde vi var lite ovanliga som ville har fler barn än som får plats i en bil!
  2. 1
    Lite roligt! Att vi är tre stycken som vill vara här i denna gruppen och alla jobbar vi på en fyra! Jag som trodde vi var lite ovanliga som ville har fler barn än som får plats i en bil!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    jag tror att det börjar bli vanligare o vanligare att man skaffar många barn. vet många i min närhet som absolut inte skulle ha fler än 2 barn och dom funderar nu på en trea och eventuellt en fyra .
  4. 2
    jag tror att det börjar bli vanligare o vanligare att man skaffar många barn. vet många i min närhet som absolut inte skulle ha fler än 2 barn och dom funderar nu på en trea och eventuellt en fyra .
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Det är ju verkligen roligt för er. Då kommer ni ha glädje av varandras erfarenheter på ett särskillt sätt tror jag.

    Sedan upplever jag också, fast att jag bara har 2 att 3-4 blir allt vanligare. Lite är det så tror jag att vi blivit friare att välja. Man kan välja inget, ett eller två, eller om man upptäcker att man är en av dem som älskar att ha en lite hos sig, så väljer man att försöka fler gånger och förhoppningsvis får man ju då fler.
  6. 3
    Det är ju verkligen roligt för er. Då kommer ni ha glädje av varandras erfarenheter på ett särskillt sätt tror jag.

    Sedan upplever jag också, fast att jag bara har 2 att 3-4 blir allt vanligare. Lite är det så tror jag att vi blivit friare att välja. Man kan välja inget, ett eller två, eller om man upptäcker att man är en av dem som älskar att ha en lite hos sig, så väljer man att försöka fler gånger och förhoppningsvis får man ju då fler.
  7. Anonym
    #4
    Hej jag tycker det är jätteroligt att vi är några stycken som försöker få till en 4:a. Minstingen är "bara" 1 år och 4 månader men jag ser såå mycket framemot att få en liten igen :-)
  8. 4
    Hej jag tycker det är jätteroligt att vi är några stycken som försöker få till en 4:a. Minstingen är "bara" 1 år och 4 månader men jag ser såå mycket framemot att få en liten igen :-)
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    min minsta e 1 och 7 så det en ju inte stor skillnad på våra minsta, mitt mitten barn e 3,5 och äldsta 5,5 år
  10. 5
    min minsta e 1 och 7 så det en ju inte stor skillnad på våra minsta, mitt mitten barn e 3,5 och äldsta 5,5 år

Liknande trådar

  1. Lite roligt!!
    By Fritz in forum _1006 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 19:17
  2. Lite roligt!
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 20:03
  3. Lite roligt o lite tråkigt
    By toktroll in forum _0907 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 13:49
  4. Lite roligt
    By glittret in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 22:39
  5. Lite roligt..
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 12:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar