Vill också ha en 4:a!
_0907 Julibarn
  1. Hemlisen
    #1

    Vill också ha en 4:a!

    Jag hann gå på blixtvisit i junigruppen med det blev ett tidigt missfall, har även haft ett sent missfall under våren så nu hoppas jag på 3:e gången gillt!
    Vad lustigt att dom 4 första att skriva här jobbar på barn nr 4, måste vara ett tecken, eller vad säger ni?
  2. 1
    Vill också ha en 4:a! Jag hann gå på blixtvisit i junigruppen med det blev ett tidigt missfall, har även haft ett sent missfall under våren så nu hoppas jag på 3:e gången gillt!
    Vad lustigt att dom 4 första att skriva här jobbar på barn nr 4, måste vara ett tecken, eller vad säger ni?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Välkommen hit och nog får vi hoppas att det är ett tecken för er alla. Tänk vilken guldgruva av erfarenhet ni kommer vara för de förstagångsmammor som utan tvivel ansluter sig så småningom!
  4. 2
    Välkommen hit och nog får vi hoppas att det är ett tecken för er alla. Tänk vilken guldgruva av erfarenhet ni kommer vara för de förstagångsmammor som utan tvivel ansluter sig så småningom!

Liknande trådar

  1. Jag vill också!!!
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 19:50
  2. Vill amma men pappan vill också mata
    By Kaarolin in forum Bebissnack
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 22:08
  3. Jag vill också ha
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 15:39
  4. Vill också!
    By Zand in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 09:30
  5. Jag vill också va´med!
    By lingonris in forum _0705 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar