Här vill jag hamna!
_0907 Julibarn
  1. Julimamma?
    #1

    Här vill jag hamna!

    Jag och min sambo har försökt få till vårt första barn ett tag nu men inget har hänt. Känns som "alla" andra är gravida och mammalediga.

    Har precis beställt ÄL-tester och väntar nu på att tanten ska lämna mig så att vi kan köra igång. En julibebis vore så underbart!
  2. 1
    Här vill jag hamna! Jag och min sambo har försökt få till vårt första barn ett tag nu men inget har hänt. Känns som "alla" andra är gravida och mammalediga.

    Har precis beställt ÄL-tester och väntar nu på att tanten ska lämna mig så att vi kan köra igång. En julibebis vore så underbart!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Välkommen! Jag håller tummarna för att detta är månaden det händer för er . Att hoppas på och sedan vänta sitt första barn är en spännande tid av förväntan och längtan.
  4. 2
    Välkommen! Jag håller tummarna för att detta är månaden det händer för er . Att hoppas på och sedan vänta sitt första barn är en spännande tid av förväntan och längtan.

Liknande trådar

  1. Vill hamna här!!
    By flerbarnsmamman in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 18:23
  2. Här vill jag hamna!
    By marsBebis09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 13:02
  3. Jag vill hamna här
    By spiiken in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 16:12
  4. Här vill jag hamna!
    By Försöker få till tvåan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 09:28
  5. Vill hamna här!
    By dag 32 av 29-31 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar