Hoppas hoppas
_0907 Julibarn
  1. Hoppas på en 2a
    #1

    Hoppas hoppas

    Här vill jag hamna!!

    Jag borde ha ÄL idag eller imorgon och vi har "myst" idag och igår... Åhhh vad vi hoppas!

    Det här blir vår första och sista chans det här året, vi vill ha en sommarbebis så det passar med mina studier... Kanske provar nästa månad också ifall det inte fungerar denna

    Om det tar sig så blir det en liten lillebror/lillasyster till lillfisen här hemma på 9 månader!!
  2. 1
    Hoppas hoppas Här vill jag hamna!!

    Jag borde ha ÄL idag eller imorgon och vi har "myst" idag och igår... Åhhh vad vi hoppas!

    Det här blir vår första och sista chans det här året, vi vill ha en sommarbebis så det passar med mina studier... Kanske provar nästa månad också ifall det inte fungerar denna

    Om det tar sig så blir det en liten lillebror/lillasyster till lillfisen här hemma på 9 månader!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Välkommen! Håller tummarna för dig. En lillebror/lillasyster är alltid mysigt.
  4. 2
    Välkommen! Håller tummarna för dig. En lillebror/lillasyster är alltid mysigt.
  5. Anonym
    #3
    Du är inte ensam om att hoppas och jag håller tummarna för er skull! Själv så har jag äl ungefär samma dagar som du så här har vi försökt i heljen och lite mys blir det väl i kväll också.
  6. 3
    Du är inte ensam om att hoppas och jag håller tummarna för er skull! Själv så har jag äl ungefär samma dagar som du så här har vi försökt i heljen och lite mys blir det väl i kväll också.
  7. hoppas på en 2a
    #4
    Nu får vi hålla tummarna för varandra!! Ska nog mysas lite här också i kväll
  8. 4
    Nu får vi hålla tummarna för varandra!! Ska nog mysas lite här också i kväll

Liknande trådar

  1. Jag hoppas (HOPPAS!).... (Ang Idol)
    By Mimisoul in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 20:21
  2. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  3. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  4. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  5. Ny trend *hoppas, *hoppas..
    By Pippi in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar