Julibebis?
_0907 Julibarn
  1. Försök nr 2
    #1

    Julibebis?

    Så är vi inne på försök nr 2, förra månaden kom mensen som beräknat, bara några dagar efter BIM *suck*. Men nu är det ny månad och en ny kula, vi kör på igen Hoppas på en junibebis nu!

    Lycka till alla ni andra!!
  2. 1
    Julibebis? Så är vi inne på försök nr 2, förra månaden kom mensen som beräknat, bara några dagar efter BIM *suck*. Men nu är det ny månad och en ny kula, vi kör på igen Hoppas på en junibebis nu!

    Lycka till alla ni andra!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Välkommen! Hoppas att försök två lyckas bra för er, förstår att du längtar efter ett pluss. Jag håller tummarna för dig!
  4. 2
    Välkommen! Hoppas att försök två lyckas bra för er, förstår att du längtar efter ett pluss. Jag håller tummarna för dig!
  5. Anonym
    #3
    Lycka till! Vi är också inne på försök nr 2. Trodde att det skulle kunna bli något förra månaden men mensen var en vecka försenad bara. Lite skengravid kanske...
    Jag håller tummarna för er! kram
  6. 3
    Lycka till! Vi är också inne på försök nr 2. Trodde att det skulle kunna bli något förra månaden men mensen var en vecka försenad bara. Lite skengravid kanske...
    Jag håller tummarna för er! kram

Liknande trådar

  1. Det blir en julibebis
    By Busfröet in forum _1106 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-01, 17:27
  2. Min julibebis
    By ~Ida~ in forum _1006 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 10:33
  3. Julibebis...
    By Indica in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 10:05
  4. Julibebis!
    By SassyB in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 09:00
  5. En till julibebis.
    By Viktoria&Edwin + lillsyskon bf 18/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 19:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar