Liten enkät- gravsymptom och sm?
_0907 Julibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Liten enkät- gravsymptom och sm?

    Jag hoppas ju så att få tillhöra denna grupp men måste nog vara lite hemlig ett tag till;
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    -och om ni känner några som helst symptom?
    -och när ni tänker testa en första gång?
    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?

    Mina svar är;
    -SM 25 sept.
    -tycker faktiskt att jag känner ett molande i magen , lite som mensmol, men det kanske bara är ett önsketänkande, Men det känns som det händer något inom mig?
    -jag köpte ett 2 pack clearblue idag och tänker nog prova om en vecka idag (22/10) man vill ju så gärna veta snart!
    -Jag har 5 barn tidigare men minns ändå inte riktigt hur man känner och vilka symptom man känner först....
  2. 1
    Liten enkät- gravsymptom och sm? Jag hoppas ju så att få tillhöra denna grupp men måste nog vara lite hemlig ett tag till;
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    -och om ni känner några som helst symptom?
    -och när ni tänker testa en första gång?
    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?

    Mina svar är;
    -SM 25 sept.
    -tycker faktiskt att jag känner ett molande i magen , lite som mensmol, men det kanske bara är ett önsketänkande, Men det känns som det händer något inom mig?
    -jag köpte ett 2 pack clearblue idag och tänker nog prova om en vecka idag (22/10) man vill ju så gärna veta snart!
    -Jag har 5 barn tidigare men minns ändå inte riktigt hur man känner och vilka symptom man känner först....
  3. Anonym
    #2
    Kul med en liten enkät redan. Precis som du så vill jag också vara lite hemlig. iaf tills man får positivt besked.

    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    2 okt

    -och om ni känner några som helst symptom?
    Inga symptom än men jag fick en illamåendeattack som gick över ganska fort i fm. Om det berodde på gravsymptom eller ej är svårt att säga.

    -och när ni tänker testa en första gång?
    Det blir tis d 28 med clear blue

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Jag har ett barn sedan förut och då mådde jag illa ganska mycket, på morgonen och när jag åkte bil. Sen så kissade man ofta.
  4. 2
    Kul med en liten enkät redan. Precis som du så vill jag också vara lite hemlig. iaf tills man får positivt besked.

    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    2 okt

    -och om ni känner några som helst symptom?
    Inga symptom än men jag fick en illamåendeattack som gick över ganska fort i fm. Om det berodde på gravsymptom eller ej är svårt att säga.

    -och när ni tänker testa en första gång?
    Det blir tis d 28 med clear blue

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Jag har ett barn sedan förut och då mådde jag illa ganska mycket, på morgonen och när jag åkte bil. Sen så kissade man ofta.
  5. hoppas på en 2a
    #3
    Va skoj med en enkät

    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    28/9

    -och om ni känner några som helst symptom?
    Jag är trött men jag lämnade nyligen blod så jag tror det är därför...

    -och när ni tänker testa en första gång?
    26/10

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Knölar i bröstet och de var ömma, kände även av en lätt molvärk i magen. Jag "visste" att jag var gravid innan jag testade förra gången
  6. 3
    Va skoj med en enkät

    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    28/9

    -och om ni känner några som helst symptom?
    Jag är trött men jag lämnade nyligen blod så jag tror det är därför...

    -och när ni tänker testa en första gång?
    26/10

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Knölar i bröstet och de var ömma, kände även av en lätt molvärk i magen. Jag "visste" att jag var gravid innan jag testade förra gången
  7. Allis69
    #4
    Åh, vad kul med en enkät!
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    28-29/9
    -och om ni känner några som helst symptom?
    Fem dagar efter jag tror att det kan ha hänt något började jag må illa till och från. Så har det varit med de andra barnen också.... men det är ju influensatider och det går ju en del virus...
    -och när ni tänker testa en första gång?
    Oj, det har jag inte tänkt på. Någon gång i slutet av månaden.
    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Två barn som tidigare, samma symtom som denna gång.
  8. 4
    Åh, vad kul med en enkät!
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    28-29/9
    -och om ni känner några som helst symptom?
    Fem dagar efter jag tror att det kan ha hänt något började jag må illa till och från. Så har det varit med de andra barnen också.... men det är ju influensatider och det går ju en del virus...
    -och när ni tänker testa en första gång?
    Oj, det har jag inte tänkt på. Någon gång i slutet av månaden.
    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Två barn som tidigare, samma symtom som denna gång.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?

    **9/10

    -och om ni känner några som helst symptom?

    **Har ju inte haft ägglossning än

    -och när ni tänker testa en första gång?

    **4/11 om jag inte känner mig extra gravid innan, såg på rfsu´s test att man kunde testa en vecka innan BIM

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?

    **Har tre sen tidigare och jag har blivit VÄLDIGT trött innan jag ens testat mig sen ca v4-5 kommer illamående på kvällen, blir spännande att se om det blir lika den här gången åxå.
  10. 5
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?

    **9/10

    -och om ni känner några som helst symptom?

    **Har ju inte haft ägglossning än

    -och när ni tänker testa en första gång?

    **4/11 om jag inte känner mig extra gravid innan, såg på rfsu´s test att man kunde testa en vecka innan BIM

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?

    **Har tre sen tidigare och jag har blivit VÄLDIGT trött innan jag ens testat mig sen ca v4-5 kommer illamående på kvällen, blir spännande att se om det blir lika den här gången åxå.
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Mina svar på enkäten!

    -Sista mens dag ? 19 September

    -Symptom? Lite molande, lite ömma bröst.

    -Testa första gången? 1 vecka efter utebliven mens så jag inte blir besviken! Om jag kan hålla mig

    -Har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom? 3 barn tidigare, hade som hugg i lvmodern om jag tex reste mig plötsligt, ömma bröst, mådde lite små illa, känslig.
  12. 6
    Mina svar på enkäten!

    -Sista mens dag ? 19 September

    -Symptom? Lite molande, lite ömma bröst.

    -Testa första gången? 1 vecka efter utebliven mens så jag inte blir besviken! Om jag kan hålla mig

    -Har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom? 3 barn tidigare, hade som hugg i lvmodern om jag tex reste mig plötsligt, ömma bröst, mådde lite små illa, känslig.
  13. Anonymt namn
    #7
    Åhh va kul att ni svarade!
    Det här blir ett gott gäng , som förhoppningsvis blir fler och fler ju längre in i månaden vi går!
  14. 7
    Åhh va kul att ni svarade!
    Det här blir ett gott gäng , som förhoppningsvis blir fler och fler ju längre in i månaden vi går!
  15. Anonym
    #8
    Åh vad kul med en enkät :-)Här kommer mina svar :
    SM 27 Sep
    Inga symtom hitills...
    Testar på BIM dagen
    Jag har 3 barn tidigare. Kommer dock inte ihåg de tidigaste symtomen.
  16. 8
    Åh vad kul med en enkät :-)Här kommer mina svar :
    SM 27 Sep
    Inga symtom hitills...
    Testar på BIM dagen
    Jag har 3 barn tidigare. Kommer dock inte ihåg de tidigaste symtomen.
  17. anonymt namn
    #9

    Ett till anonymt svar

    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ? -24 sept

    -och om ni känner några som helst symptom? -Det moler lite i magen

    -och när ni tänker testa en första gång? -Då jag mår illa, för då vet jag säkert.

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom? -Molande i magen, trötthet, illamående som börjar nån vecka efter befruktning.
  18. 9
    Ett till anonymt svar -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ? -24 sept

    -och om ni känner några som helst symptom? -Det moler lite i magen

    -och när ni tänker testa en första gång? -Då jag mår illa, för då vet jag säkert.

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom? -Molande i magen, trötthet, illamående som börjar nån vecka efter befruktning.
  19. Medlem sedan
    Aug 2007
    #10
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    28/9

    -och om ni känner några som helst symptom?
    Lite illamående och munsår vilket brukar blossa upp vid obalans i kroppen och stress men också i samband med graviditet.

    -och när ni tänker testa en första gång?
    BIM 26/10 så jag väntar nervöst och har bestämt mig för att testa i början på nästa vecka (29/10) om inte tanten kommer på söndag.

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Jag har fyra barn sen tidigare och med senaste så började jag må illa redan i v.3-4 annas är det tröttheten och ömma bröst som brukar vara tydliga signaler. Var gravid i början på sommaren som började med att jag samlade på mig vatten i fötterna men tyvärr blev det MF i slutet på juli så nu försöker vi igen.
  20. 10
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    28/9

    -och om ni känner några som helst symptom?
    Lite illamående och munsår vilket brukar blossa upp vid obalans i kroppen och stress men också i samband med graviditet.

    -och när ni tänker testa en första gång?
    BIM 26/10 så jag väntar nervöst och har bestämt mig för att testa i början på nästa vecka (29/10) om inte tanten kommer på söndag.

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    Jag har fyra barn sen tidigare och med senaste så började jag må illa redan i v.3-4 annas är det tröttheten och ömma bröst som brukar vara tydliga signaler. Var gravid i början på sommaren som började med att jag samlade på mig vatten i fötterna men tyvärr blev det MF i slutet på juli så nu försöker vi igen.
  21. Älvan-77
    #11
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    *** 6/10

    -och om ni känner några som helst symptom?
    *** Nej, jag har ju ägglossning typ i morgon!

    -och när ni tänker testa en första gång?
    *** 14 dagar efter äl om inte mensen kommit då. Så lång tid brukar det ta för mig att få ett positivt svar, innan är det för tidigt.

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    *** Ja, två barn. Tidiga symptom är extrem trötthet och lilafärgade slemhinnor i underlivet . illamåendet kommer först i v. 5-6 för mig, men då kommer det med besked andra sidan...
  22. 11
    -Men jag undrar när ni andra hade sista mens dag ?
    *** 6/10

    -och om ni känner några som helst symptom?
    *** Nej, jag har ju ägglossning typ i morgon!

    -och när ni tänker testa en första gång?
    *** 14 dagar efter äl om inte mensen kommit då. Så lång tid brukar det ta för mig att få ett positivt svar, innan är det för tidigt.

    -har du barn tidigare och vad var då dina tidiga symptom?
    *** Ja, två barn. Tidiga symptom är extrem trötthet och lilafärgade slemhinnor i underlivet . illamåendet kommer först i v. 5-6 för mig, men då kommer det med besked andra sidan...

Liknande trådar

  1. Gravsymptom?
    By Chili- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 11:35
  2. Lånad enkät: Liten enkät om ettåringarna
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:52
  3. gravsymptom
    By anonymt namn in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 08:05
  4. Gravsymptom:
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:15
  5. Om gravsymptom
    By Finskan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar