Hej alla..
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Hej alla..

    Hej, Nu ahr jag äntligen anlänt till detta forum... Min mamma "linusmormor" har varit och skrivit här en del då min son Linus är född med klumpfötter och haft det väldigt besvärligt med skenor som inte har funkat och gipsningar, skavsår mm.. Men man får inte ge sig helt enkelt och det gör varken jag eller min mamma heller, barn ska inte behöva lida för att landstinget ska spara pengar mm på billigare skenor så till slut fick vi skenan som passa fast special gjorde för hans fötter. Har ju träffat Isak en snabbis förra året vilket va mycket trevligt. Går det bra för honom nu? Hoppas det.. Har fått en till son nu också, lilla William men han hade "friska" fötter så det är inga problem med han. 17 dagar är han bara nu och Linus är en stolt storebror..

    /therése
  2. 1
    Hej alla.. Hej, Nu ahr jag äntligen anlänt till detta forum... Min mamma "linusmormor" har varit och skrivit här en del då min son Linus är född med klumpfötter och haft det väldigt besvärligt med skenor som inte har funkat och gipsningar, skavsår mm.. Men man får inte ge sig helt enkelt och det gör varken jag eller min mamma heller, barn ska inte behöva lida för att landstinget ska spara pengar mm på billigare skenor så till slut fick vi skenan som passa fast special gjorde för hans fötter. Har ju träffat Isak en snabbis förra året vilket va mycket trevligt. Går det bra för honom nu? Hoppas det.. Har fått en till son nu också, lilla William men han hade "friska" fötter så det är inga problem med han. 17 dagar är han bara nu och Linus är en stolt storebror..

    /therése
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Hej, grattis till lillkillen! Vi slutade med skenan i vintras och det gick jättebra. Det syns inte på Isak fötter att det har varit fel på dom när han springer runt och busar. Han är mer rörlig och har mer spring i benen än hans syskon någonsin har haft. Jag hoppas att det kommer att gå bra för Linus också. Tiden går snabbt och det står inte på föränns Linus slipper skenan också. I början tänkte man, 4-5år med den har skenan kommer att bli jobbigt men nu är det över! Nu ska jag lägga mitt busfrö.Ha det så bra! Kram Sara
  4. 2
    Hej, grattis till lillkillen! Vi slutade med skenan i vintras och det gick jättebra. Det syns inte på Isak fötter att det har varit fel på dom när han springer runt och busar. Han är mer rörlig och har mer spring i benen än hans syskon någonsin har haft. Jag hoppas att det kommer att gå bra för Linus också. Tiden går snabbt och det står inte på föränns Linus slipper skenan också. I början tänkte man, 4-5år med den har skenan kommer att bli jobbigt men nu är det över! Nu ska jag lägga mitt busfrö.Ha det så bra! Kram Sara
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    hej. Åhh va skönt för han att slippa skenan Hur gammal är Isak nu? Man har vant sig så mycket nu med skenan så det är inget problem längre men man tycker ju så synd om dom att behöva sova med nå dylikt men dom vet ju inget annat geller så man får stå ut dom här första åren... de värsta är ju över i alla fall..äntligen så man ska väl inte klaga.. sköt om er,, kram
  6. 3
    hej. Åhh va skönt för han att slippa skenan Hur gammal är Isak nu? Man har vant sig så mycket nu med skenan så det är inget problem längre men man tycker ju så synd om dom att behöva sova med nå dylikt men dom vet ju inget annat geller så man får stå ut dom här första åren... de värsta är ju över i alla fall..äntligen så man ska väl inte klaga.. sköt om er,, kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    Hej. Isak är 4.5 år nu. Tiden går snabbt. Det är som du säger Man tycker synd om dom men det kunde vara värre. Kram
  8. 4
    Hej. Isak är 4.5 år nu. Tiden går snabbt. Det är som du säger Man tycker synd om dom men det kunde vara värre. Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2010
    #5
    Gå in och berätta hur det går www.klumpis.se
  10. 5
    Gå in och berätta hur det går www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar