DET ÄR TVÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    DET ÄR TVÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

    Var på vul idag och det var två! Det var heeelt otroligt att se, de sprattlade runt i varsin liten fostersäck, deras hjärtan pickade och de var sååååå söta!!!! Armar och ben fladdrade och kickade runt och jag saknar ord.. Jag är i chocktillstånd, både jag och min älskling, som var med, men är överlyckliga! Det här känns helt overkligt! Kan ni fatta att jag kommer bli fembarnsmamma?????? Jag har dock en liten tråkig nyhet jag lämnar gruppen.. hade gått längre än jag trott och läkaren tippade på vecka 10, de var mellan 3,1 cm och 3.5 cm långa ungefär och det betyder väl att det är vecka 10-11 kanske? Han trodde jag skulle få barn i maj-juni, så det blir väl att jag hoppar till nån av de grupperna. Kram på er alla och lycka till med allt, jag kikar nog in ibland och ser hur det går för er! KRAM!!!!!
  2. 1
    DET ÄR TVÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Var på vul idag och det var två! Det var heeelt otroligt att se, de sprattlade runt i varsin liten fostersäck, deras hjärtan pickade och de var sååååå söta!!!! Armar och ben fladdrade och kickade runt och jag saknar ord.. Jag är i chocktillstånd, både jag och min älskling, som var med, men är överlyckliga! Det här känns helt overkligt! Kan ni fatta att jag kommer bli fembarnsmamma?????? Jag har dock en liten tråkig nyhet jag lämnar gruppen.. hade gått längre än jag trott och läkaren tippade på vecka 10, de var mellan 3,1 cm och 3.5 cm långa ungefär och det betyder väl att det är vecka 10-11 kanske? Han trodde jag skulle få barn i maj-juni, så det blir väl att jag hoppar till nån av de grupperna. Kram på er alla och lycka till med allt, jag kikar nog in ibland och ser hur det går för er! KRAM!!!!!
  3. Lite hemlig
    #2
    OJ!! Häftigt, jag ryser (positivt) ända ner i benen.
    Vilken överraskning! Stort lycka till :-)
  4. 2
    OJ!! Häftigt, jag ryser (positivt) ända ner i benen.
    Vilken överraskning! Stort lycka till :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Tack! Det var härligt och overkligt.. händerna skakade efteråt kan jag lova! Men de var så fina....
  6. 3
    Tack! Det var härligt och overkligt.. händerna skakade efteråt kan jag lova! Men de var så fina....
  7. Allis69
    #4
    Ett STORT grattis! Oj, vad spännande! Lycka till i fortsättningen!
  8. 4
    Ett STORT grattis! Oj, vad spännande! Lycka till i fortsättningen!
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Tack!!! Det ska verkligen bli häftigt.. två i magen, ojojoj
  10. 5
    Tack!!! Det ska verkligen bli häftigt.. två i magen, ojojoj
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Wow! Grattis...vilken överraskning
    Tråkigt att du lämnar oss men du är ju fortfarande kvar på banan så att säga. Du får gärna titta in och berätta hur det går!

    kram
  12. 6
    Wow! Grattis...vilken överraskning
    Tråkigt att du lämnar oss men du är ju fortfarande kvar på banan så att säga. Du får gärna titta in och berätta hur det går!

    kram
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    HAHAHA... så det var flerbörd

    Dubbelgrattis!!!
  14. 7
    HAHAHA... så det var flerbörd

    Dubbelgrattis!!!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Härligt häftigt! Och ett stort grattis till två stycken. Lycka till.
  16. 8
    Härligt häftigt! Och ett stort grattis till två stycken. Lycka till.
  17. Medlem sedan
    Aug 2004
    #9
    GRATTIS Jag läste om en i junigruppen idag som fick veta att hon skulle ha trillingar, så kommer du nu med tvillingar *S*. Va bra att du kikar in här och håller koll på oss, du måste ju meddela oss hur det går med dina två undervärk också

    Har blivit sugen på tvillingar själv den sista tiden, vet inte varför!

    Kramar
  18. 9
    GRATTIS Jag läste om en i junigruppen idag som fick veta att hon skulle ha trillingar, så kommer du nu med tvillingar *S*. Va bra att du kikar in här och håller koll på oss, du måste ju meddela oss hur det går med dina två undervärk också

    Har blivit sugen på tvillingar själv den sista tiden, vet inte varför!

    Kramar
  19. Medlem sedan
    Jan 2007
    #10
    Gu va roligt! Grattis!!!
  20. 10
    Gu va roligt! Grattis!!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11
    Men oj! Det var verkligen så alltså! Det är ju fantastiskt. Jösses lycka till med allt nu då. det var ju definitivt inte tomt därinne då
  22. 11
    Men oj! Det var verkligen så alltså! Det är ju fantastiskt. Jösses lycka till med allt nu då. det var ju definitivt inte tomt därinne då
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #12
    Grattis! Wow vad häftigt att du var längre gången än du trott. Lycka till med allt!
  24. 12
    Grattis! Wow vad häftigt att du var längre gången än du trott. Lycka till med allt!
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Häftigt! Jättegrattis till er!
  26. 13
    Häftigt! Jättegrattis till er!
  27. manoo
    #14
    Grattis - vad spännande!!! Har ni tvillingfödslar i er släkt sedan tidigare? Lycka till!
  28. 14
    Grattis - vad spännande!!! Har ni tvillingfödslar i er släkt sedan tidigare? Lycka till!
  29. *Shine
    #15
    Grattis!!!!!!!!
  30. 15
    Grattis!!!!!!!!
  31. Nummer 4
    #16

    Wow! Grattis!

    Vad spännande Fast jag måste erkänna att jag skulle bli skräckslagen vid ett sånt besked *ler* Maken skulle väl svimma av, efter månader av tjat för att övertala honom till en fyra hade han fått spader om det blev fem hihi.
    Lycka till!
  32. 16
    Wow! Grattis! Vad spännande Fast jag måste erkänna att jag skulle bli skräckslagen vid ett sånt besked *ler* Maken skulle väl svimma av, efter månader av tjat för att övertala honom till en fyra hade han fått spader om det blev fem hihi.
    Lycka till!
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Grattis! Gud vad häftigt!!
  34. 17
    Grattis! Gud vad häftigt!!
  35. Medlem sedan
    Nov 2008
    #18
    Tack! Självklart tittar jag in kollar läget Kram!
  36. 18
    Tack! Självklart tittar jag in kollar läget Kram!
  37. Medlem sedan
    Nov 2008
    #19
    Japp, hehehe, jag som trodde det var tomt därinne och typ v7.. dubbel-tack!!!
  38. 19
    Japp, hehehe, jag som trodde det var tomt därinne och typ v7.. dubbel-tack!!!
  39. Medlem sedan
    Nov 2008
    #20
    Tack så mycket, känns verkigen häftigt!
  40. 20
    Tack så mycket, känns verkigen häftigt!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar