Söka fond
Epilepsi
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Söka fond

    God fortsättning!

    Min pojke vill åka på språkresa nu till sommaren, och han har epilepsi. Hemma har vi diskuterat mycket om han kan åka iväg trots han får ibland korta frånvaroattack. Är det lämpligt?
    Sen har vi också tänkt söka bidrag till resan, vilka fonder kan vi söka hos?

    Tacksam för alla tips och råd.
  2. 1
    Söka fond God fortsättning!

    Min pojke vill åka på språkresa nu till sommaren, och han har epilepsi. Hemma har vi diskuterat mycket om han kan åka iväg trots han får ibland korta frånvaroattack. Är det lämpligt?
    Sen har vi också tänkt söka bidrag till resan, vilka fonder kan vi söka hos?

    Tacksam för alla tips och råd.
  3. lenee
    #2

    genom ep förbundet

    kan du söka fonder men du måste vara medlem Gå in på deras hemsida och läs mera
    Även via din kommun kan det finnas men då mer på hur er ekonomi ser ute inte för ep-n
    Nu är det så att vid de flesta fondansökningar så är det er totala ekonomi som ofta avgör inte funktionhinder sjukdom i sig även om det är grundande i rätten att ansöka
    så er ekonomi är det som gäller om du förstår vad jag menar
  4. 2
    genom ep förbundet kan du söka fonder men du måste vara medlem Gå in på deras hemsida och läs mera
    Även via din kommun kan det finnas men då mer på hur er ekonomi ser ute inte för ep-n
    Nu är det så att vid de flesta fondansökningar så är det er totala ekonomi som ofta avgör inte funktionhinder sjukdom i sig även om det är grundande i rätten att ansöka
    så er ekonomi är det som gäller om du förstår vad jag menar

Liknande trådar

  1. Fond
    By Gileae in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-07, 23:41
  2. Fond?
    By Zoégas in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 07:57
  3. Söka medel ur fond??
    By Spargrisen in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 15:22
  4. Fond eller inte fond?
    By Alfas in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 06:42
  5. Söka fond?
    By Ensamma mamman in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 15:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar