16v tidigt
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    16v tidigt

    Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... Jag stod vid tolvslaget på nyårsafton och tänkte på alla blivande föräldrar med bf i början på januari som nu pustat ut för att de "klarat" sig över årsskiftet. Aldrig kunde jag misstänka att vattnet skulle gå för mig 3 timmar senare! Men det gjorde det och det bar av in till förlossningen. 48h lyckades vi hålla ut innan vår lilla tjej bestämde sig för att komma ut med fötterna före.

    Hon föddes alltså 3/1 istället för 24/4. Vi bor nu på neonatalavdelningen och kommer förhoppningsvis att göra det lång tid fram över. Vi tar en dag i taget och hoppas med allt vad vi har att vår lilla lilla tjej ska klara sig.

    Svea född 1/3 620g 31cm
  2. 1
    16v tidigt Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig... Jag stod vid tolvslaget på nyårsafton och tänkte på alla blivande föräldrar med bf i början på januari som nu pustat ut för att de "klarat" sig över årsskiftet. Aldrig kunde jag misstänka att vattnet skulle gå för mig 3 timmar senare! Men det gjorde det och det bar av in till förlossningen. 48h lyckades vi hålla ut innan vår lilla tjej bestämde sig för att komma ut med fötterna före.

    Hon föddes alltså 3/1 istället för 24/4. Vi bor nu på neonatalavdelningen och kommer förhoppningsvis att göra det lång tid fram över. Vi tar en dag i taget och hoppas med allt vad vi har att vår lilla lilla tjej ska klara sig.

    Svea född 1/3 620g 31cm
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Grattis till lilla Svea!
    Sänder er en massa goda tankar och kommer såklart att håll alla tummar och tår vi har i familjen tiller, hoppas att allt går väl. *styrkekramar*
  4. 2
    Grattis till lilla Svea!
    Sänder er en massa goda tankar och kommer såklart att håll alla tummar och tår vi har i familjen tiller, hoppas att allt går väl. *styrkekramar*
  5. Västeråsmamman
    #3
    Grattis till Svea.
    Håller tummar och tår att allt går bra.

    kram

    A
  6. 3
    Grattis till Svea.
    Håller tummar och tår att allt går bra.

    kram

    A
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Men jisses!
    Grattis och välkommen till lilla Svea!

    Jag hoppas att hon mår bra och jag håller alla tummar och tår jag kan här.

    Stor kram
    // C
  8. 4
    Men jisses!
    Grattis och välkommen till lilla Svea!

    Jag hoppas att hon mår bra och jag håller alla tummar och tår jag kan här.

    Stor kram
    // C
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Men ooo, grattis!!
    Lycka till nu lilla Svea, många kramar fr norr!
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  10. 5
    Men ooo, grattis!!
    Lycka till nu lilla Svea, många kramar fr norr!
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Oj, jag håller alla tummar jag kan för att det går bra.

    Kram
    Cronan
  12. 6
    Oj, jag håller alla tummar jag kan för att det går bra.

    Kram
    Cronan
  13. Medlem sedan
    Oct 2008
    #7
    Grattis till den lilla flickan. Håller tummarna för henne.
    Kramar Petra
  14. 7
    Grattis till den lilla flickan. Håller tummarna för henne.
    Kramar Petra
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    oj, ett stort grattis till Svea.. lycka till, hoppas det går bra för er
  16. 8
    oj, ett stort grattis till Svea.. lycka till, hoppas det går bra för er
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Stort grattis!!!!!
    Kram
  18. 9
    Stort grattis!!!!!
    Kram
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    På besök från januari gruppen.

    Först ett stort grattis till Svea. Jag håller alla tummar och tår att hon snabbt lägger på sig lite mer vikt och att hon får fortsätta må bra och bli en stor stor tjej.

    Styrkekramar Suss
  20. 10
    På besök från januari gruppen.

    Först ett stort grattis till Svea. Jag håller alla tummar och tår att hon snabbt lägger på sig lite mer vikt och att hon får fortsätta må bra och bli en stor stor tjej.

    Styrkekramar Suss
  21. Medlem sedan
    Jul 2006
    #11
    På besök från mars-gruppen... oj oj oj - vilken liten tjej att ha bråttom. Ja - det går inte alltid som man tänkt sig. Hoppas att allt går bra för er. Stor kram.
  22. 11
    På besök från mars-gruppen... oj oj oj - vilken liten tjej att ha bråttom. Ja - det går inte alltid som man tänkt sig. Hoppas att allt går bra för er. Stor kram.
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    På besök från Mars-gruppen.
    Jag håller alla mina tummar och ber en bön för er och er lilla tös.
  24. 12
    På besök från Mars-gruppen.
    Jag håller alla mina tummar och ber en bön för er och er lilla tös.
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Stort grattis till lilla Svea! Hoppas att allt går bra! Håller tummar och tår för er!

    Kram Lisa (besök från mars-gruppen)
  26. 13
    Stort grattis till lilla Svea! Hoppas att allt går bra! Håller tummar och tår för er!

    Kram Lisa (besök från mars-gruppen)
  27. Medlem sedan
    Jun 2006
    #14
    Grattis vi håller alla tummarna för att lilla Svea mår bra å växer till sig.
  28. 14
    Grattis vi håller alla tummarna för att lilla Svea mår bra å växer till sig.
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    #15
    Grattis till lilla Svea! Jag håller tummar och tår att allt går bra för er lilla tös!
  30. 15
    Grattis till lilla Svea! Jag håller tummar och tår att allt går bra för er lilla tös!
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Men oj, grattis till lilla Svea! Hoppas att allt går bra o att hon växer sig stor o stark snabbt.
    Styrke kramar till er alla.
  32. 16
    Men oj, grattis till lilla Svea! Hoppas att allt går bra o att hon växer sig stor o stark snabbt.
    Styrke kramar till er alla.
  33. Medlem sedan
    Sep 2008
    #17
    Ett stort lycka till och grattis till lilla Sveita (som vi skulle säga i Spanien = lilla Svea) Hoppas innerligt att allt kommer att gå bra för er!!!! Många kramar till er alla!! Om du orkar kan du väl fortsätta skriva och berätta hur det går för er
  34. 17
    Ett stort lycka till och grattis till lilla Sveita (som vi skulle säga i Spanien = lilla Svea) Hoppas innerligt att allt kommer att gå bra för er!!!! Många kramar till er alla!! Om du orkar kan du väl fortsätta skriva och berätta hur det går för er
  35. Medlem sedan
    Aug 2003
    #18
    Här kommer fler hållna tummar och tår!

    Storasyster är född i v32, och det är ju ingenting i jämförelse, men jag vet i alla fall något om hur det är att få en premis. När Svea växt till sig en smula kanske jag har en del råd och tips. Ta hand om varandra ordentligt nu, och var inte rädda för att be vänner och bekanta om hjälp med allt som behövs för att ni ska kunna bara vara med Svea!
  36. 18
    Här kommer fler hållna tummar och tår!

    Storasyster är född i v32, och det är ju ingenting i jämförelse, men jag vet i alla fall något om hur det är att få en premis. När Svea växt till sig en smula kanske jag har en del råd och tips. Ta hand om varandra ordentligt nu, och var inte rädda för att be vänner och bekanta om hjälp med allt som behövs för att ni ska kunna bara vara med Svea!
  37. Medlem sedan
    Apr 2008
    #19

    Oj, oj, oj!

    Håller förstås alla tummar jag kan för att lilla Svea!

    Kram Emja
  38. 19
    Oj, oj, oj! Håller förstås alla tummar jag kan för att lilla Svea!

    Kram Emja
  39. Medlem sedan
    Jan 2003
    #20
    Grattis till lilla Sve!a!
    jag håller tummarna för att det ska gå bra för er och att lilla svea växer och utvecklas bra!! Ja ibland går det inte om det är tänkt, men jag hoppas att ni får det bra nu. Om jag inte minns fel så är du från Lkpg? Vet av egen erfarenhet att Neo är underbara här istan och ni blir väl omhändertagna nu.
    kram på er
  40. 20
    Grattis till lilla Sve!a!
    jag håller tummarna för att det ska gå bra för er och att lilla svea växer och utvecklas bra!! Ja ibland går det inte om det är tänkt, men jag hoppas att ni får det bra nu. Om jag inte minns fel så är du från Lkpg? Vet av egen erfarenhet att Neo är underbara här istan och ni blir väl omhändertagna nu.
    kram på er
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. tidigt ute
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 21:03
  2. Hur tidigt
    By Surfaren in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 21:25
  3. Hemma tidigt, tidigt!
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 13:43
  4. Imorgon bitti tidigt tidigt..
    By Marmelad in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 13:05
  5. Tidigt VUL
    By Anna m E & M in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 12:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar