Jennie ska börja barngympa
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Jennie ska börja barngympa

    Och jag också

    Här är det jättelång kö till barngymnastiken så för att få en plats till Jennie så anmälde jag mig som assisterande ledare. Föräldrar är det däremot ont om. Går det inte på ett sätt så..

    Men det ska faktiskt bli riktigt kul, hon som har huvudansvaret är en av Jennies bästa kompisars mamma som jag känner lite sen innan och ska man ändå följa med och se på (för Jennie vill inte bli lämnad själv) så kan man ju lika gärna göra lite nytta

    Nästa torsdag börjar det.

    Ni med barn som går gympa, vad tycker de?
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Jennie ska börja barngympa Och jag också

    Här är det jättelång kö till barngymnastiken så för att få en plats till Jennie så anmälde jag mig som assisterande ledare. Föräldrar är det däremot ont om. Går det inte på ett sätt så..

    Men det ska faktiskt bli riktigt kul, hon som har huvudansvaret är en av Jennies bästa kompisars mamma som jag känner lite sen innan och ska man ändå följa med och se på (för Jennie vill inte bli lämnad själv) så kan man ju lika gärna göra lite nytta

    Nästa torsdag börjar det.

    Ni med barn som går gympa, vad tycker de?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Leo går nu sin 2 termin på barngympa och han älskar det!
    Det är mycket hinderbanor och det tycker Leo är sååå roligt. Han blir jättesvettig efter 45min gympa!
    Hoppas Jennie tycker det roligt!
  4. 2
    Leo går nu sin 2 termin på barngympa och han älskar det!
    Det är mycket hinderbanor och det tycker Leo är sååå roligt. Han blir jättesvettig efter 45min gympa!
    Hoppas Jennie tycker det roligt!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Åh vad bra!

    jag tror verkligen Jennie kommer att gilla det här. Hinderbana är ju riktigt roligt
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Åh vad bra! jag tror verkligen Jennie kommer att gilla det här. Hinderbana är ju riktigt roligt
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Elsa går ibland på det gym där vi tränar. Det blir inte varje vecka, då det brukar vara pappa som följer med henne (och tränar samtidigt). Men hon tycker det är jätteroligt, nu när hon börjat lära sig lekarna och itne blir så sur... Nu ska även lillebrorsan få börja gå, och det blir nog bra för båda!
  8. 4
    Elsa går ibland på det gym där vi tränar. Det blir inte varje vecka, då det brukar vara pappa som följer med henne (och tränar samtidigt). Men hon tycker det är jätteroligt, nu när hon börjat lära sig lekarna och itne blir så sur... Nu ska även lillebrorsan få börja gå, och det blir nog bra för båda!
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Elin har gått på Familjelek på Friskis och svettis och älskar det. Det är mer en lekfull gympa till musik de känner igen och föräldrarna är med och gympar. En kul stund tillsammans. Nu har hon precis gått över till juniorgympan, där man gympar utan föräldrar. Den är egentligen från sex år, men det är samma ledare som på familjeleken och storasyster är också med, dessutom gympar vi föräldrar samtidigt i salarna bredvid om det skulle vara något. Båda tjejerna tycker att det är jättekul och det är otroligt praktiskt att vi kan komma iväg och träna hela familjen samtidigt!
  10. 5
    Elin har gått på Familjelek på Friskis och svettis och älskar det. Det är mer en lekfull gympa till musik de känner igen och föräldrarna är med och gympar. En kul stund tillsammans. Nu har hon precis gått över till juniorgympan, där man gympar utan föräldrar. Den är egentligen från sex år, men det är samma ledare som på familjeleken och storasyster är också med, dessutom gympar vi föräldrar samtidigt i salarna bredvid om det skulle vara något. Båda tjejerna tycker att det är jättekul och det är otroligt praktiskt att vi kan komma iväg och träna hela familjen samtidigt!
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Kul att höra

    Det blir nog bra för Jennie också att få springa av sig lite.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  12. 6
    Kul att höra Det blir nog bra för Jennie också att få springa av sig lite.
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Men vad smart!

    Det låter ju som en helt perfekt träningsform för er alla
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  14. 7
    Men vad smart! Det låter ju som en helt perfekt träningsform för er alla

Liknande trådar

  1. Vad begära av barngympa?
    By Bibblan in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 14:28
  2. Mamma-barngympa
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 16:50
  3. Mamma-barngympa
    By Helena_2E in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 12:16
  4. barngympa?
    By CHENOA in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 18:18
  5. Barngympa,-dans,-salsa?
    By Hjälp! in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar